Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCV-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlægRet mig gerne, men vi blev nr.2 2-3 gange i træk, skulle spille i europa og så efter hvad 6 kampe fyrer vi alle og ender med at blive nr. 10 2 gange og så nr. 8 med en masse skiftende trænere og sportchefer. Alle vores europapenge er røget i ospe og vi har spillet som lort lige siden. Jeg fatter ikke hvordan det kunnne gå så galt.
Kom ind i kampen -
Hvis du intet aner om hvorfor OB valgte at gøre disse ting, så har du nok ikke rigtig fulgt med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmåske - men mener stadig den rigtige træner bør kunne pumpe noget mere gejst og vilje ind i holdet....og det i sig selv ville pynte gevaldigt. Men ja truppen mangler kvalitetOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghold nu op....kun 2. runde men der skal brandslukning til hvis vi skal have en chance for at overleve - fyr troels og find en af ove'erne frem
Så har han også tid til at justere på truppen inden transfermarkedet lukker. Han plejer at have et godt overblik over spillermarkedet både i DK og udlandet også i den billige ende som vi jo tydeligvis befinder os i.
Situationen er desperat og der skal ske noget drastisk, så vi i det mindste kan få lidt styr på vores organisation. Vi er jo en kæmpe joke som situationen er nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægBrok uden mening.
Kom ind i kampen -
Hvis du intet aner om hvorfor OB valgte at gøre disse ting, så har du nok ikke rigtig fulgt med.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
jeg er målløs.....
Største trøst er at vi har 31 kampe endnu.
Vi er ikke rykket ned, men vi er ikke bare væk, vi er helt væk. Målsætningen er nu top 10, vi må tage en kamp ad gangen.
Vi mangler latterligt vildt et par angribere.
Troels Bech, er det nu ? Tjahh, jeg tror ikke på det mere og når jeg melder pas, så er der ikke lang tid tilbage.
Giv Ove P. til den 30/6 næste år.
Jeg synes ikke det er helt fair over for Troels, men i den her situation vi er i, skulle han skabe noget vildskab og.....vi kunne ikke være længere væk.
Vi styrtbløder.
nå ja, så blev det 1-3, hvis vi får point så redigerer jeg nok.
Comment
Comment