Var det ikke fordi Falk allerede var udgået, forlangte jeg at TB skiftede ud i pausen, ikke at han ikke gerne må gøre det...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCV-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Frisøren Se indlægOg ang. Troels Bech: Sikke en utakkenemlig position klubben har sat ham i ! Stakkels mand ! Hvad skal han præstere med dèt spillermatriale han har til rådighed ? Ikke sagt at spillerne ikke prøver men der mangler erfaring og profiler i truppen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægKæft det er tragisk....
målet til 1-0: EL laver et alibipres, kryger står forkert/sideforskyder for langsomt og hvad f... Laver toppel?
målet til 2-0: flot ari, virkeligt flot. Og hvad s.... Laver toppel med hans underlige karatespark?
bodul - suk, en mand uden selvtillid og evnen til at hive sig selv op eller bare arbejde hårdt. Ingenting!!!!
EL, LJ og MS prøver offensivt
KL gør det ok.
LN er ramt af OB sygen. Men ikke den dårligste i dag - endnu.
cob - løber meget og jeg er vel reelt vores bedste hidtil under was?
schoop - han giver en unødvendig bold til FCV, hvor de får en 2v2 situation
kryger er ikke back. Og hvad f..... Laver han med hæl og tå, og hvor er hans styrke på dødbolde (FCV dødbolde! Idet vi ikke rigtig har haft nogle..)
ari - fjervægt. I det mindste kæmpe han røven ud af bukserne
Toppel - Radza må være bedre. Han er fejlplaceret, tror han er til Kung fu og med ham på mål kommer vi ingen vejne
2. Halvleg kan kun blive bedre - enten at vi tager os sammen eller holdet forsætter stilen og øger sandsynligheden for et 'proces-skifte'OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg så ikke første halvleg men jeg kan se på de forgående sider at problemerne fortsætter.....trist
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dr. Mabuse Se indlæg3-6-1 i anden halvleg. Og Bodil med maveproblemer. Nå, bare ind med en ny angriber..........
NÅÅÅÅÅH nej... rettidig omhu om min svedige røv!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment