Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Var det ikke fordi Falk allerede var udgået, forlangte jeg at TB skiftede ud i pausen, ikke at han ikke gerne må gøre det...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      jeg så ikke første halvleg men jeg kan se på de forgående sider at problemerne fortsætter.....trist

      Comment


        Troels virker modløs. Jeg er modløs. Tak for indsatsen Troels. Det er tid til at prøve noget andet.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Frisøren Se indlæg
          Og ang. Troels Bech: Sikke en utakkenemlig position klubben har sat ham i ! Stakkels mand ! Hvad skal han præstere med dèt spillermatriale han har til rådighed ? Ikke sagt at spillerne ikke prøver men der mangler erfaring og profiler i truppen.
          Hvad manden skal gøre?? Han skulle måske starte med at fokusere på defensiv struktur, i stedet for en naiv íde om ,at vi skal spille boldbesiddende fodbold. Hvis man tror at en central midtbane med Conor og Schoop kan beskytte et i forvejen usikkert forsvar, må man jo nødvendigvis være lallende idiot.

          Comment


            Synes dog CoB flere gange har taget løb for andre, det er dog positivt... men sørgeligt at se at det er fordi de andre bare stopper...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              jeg så ikke første halvleg men jeg kan se på de forgående sider at problemerne fortsætter.....trist
              De er TILTAGET..!!!
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                Vi er under afvikling. Tak til ledelse og bestyrelse for at melde rent flag...... Røvhuller.
                ha, ja det føles sq godt nok sådan...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  Kæft det er tragisk....

                  målet til 1-0: EL laver et alibipres, kryger står forkert/sideforskyder for langsomt og hvad f... Laver toppel?
                  målet til 2-0: flot ari, virkeligt flot. Og hvad s.... Laver toppel med hans underlige karatespark?

                  bodul - suk, en mand uden selvtillid og evnen til at hive sig selv op eller bare arbejde hårdt. Ingenting!!!!
                  EL, LJ og MS prøver offensivt
                  KL gør det ok.
                  LN er ramt af OB sygen. Men ikke den dårligste i dag - endnu.
                  cob - løber meget og jeg er vel reelt vores bedste hidtil under was?
                  schoop - han giver en unødvendig bold til FCV, hvor de får en 2v2 situation
                  kryger er ikke back. Og hvad f..... Laver han med hæl og tå, og hvor er hans styrke på dødbolde (FCV dødbolde! Idet vi ikke rigtig har haft nogle..)
                  ari - fjervægt. I det mindste kæmpe han røven ud af bukserne
                  Toppel - Radza må være bedre. Han er fejlplaceret, tror han er til Kung fu og med ham på mål kommer vi ingen vejne

                  2. Halvleg kan kun blive bedre - enten at vi tager os sammen eller holdet forsætter stilen og øger sandsynligheden for et 'proces-skifte'
                  Fik allerede bange anelser da jeg så TC, luske rundt i Ådalen ved torsdagens træning.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    jeg så ikke første halvleg men jeg kan se på de forgående sider at problemerne fortsætter.....trist
                    Pris dig lykkelig for at du ikke så den...vi andre, er mere end bare rystede...
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      3-6-1 i anden halvleg. Og Bodil med maveproblemer. Nå, bare ind med en ny angriber..........

                      NÅÅÅÅÅH nej... rettidig omhu om min svedige røv!

                      Comment


                        HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!

                        Vi ligner lort!

                        Comment


                          Legestue!!!!!!!!! Nå nej..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dr. Mabuse Se indlæg
                            3-6-1 i anden halvleg. Og Bodil med maveproblemer. Nå, bare ind med en ny angriber..........

                            NÅÅÅÅÅH nej... rettidig omhu om min svedige røv!
                            Ja det kommer jo ikke ligefrem som en kold spand vand det her...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              suk
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Dr. Mabuse Se indlæg
                                NÅÅÅÅÅH nej... rettidig omhu om min svedige røv!
                                Uden og kende den, så tror jeg lige nu, ville være en hjælp...

                                Comment

                                Working...
                                X