Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad er det vi har hentet Kryger for, siger de..?
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Greve har allerede gjort det bedre end de flest spillere. Lad ham endeligt erstatte Bodum permanent

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        TB overlever næppe weekenden. Kan grunden til angriber manglen være at de spørger en ny træner om ønsker
        man har da lov at håbe....de kedelige tendenser fra sidste sæson forsætter og Troels er bare tydeligvis ikke manden

        Comment


          Frygter virkeligt, at TB først bliver fyret, når det er LAAAAAAAAAAAAAANGT inde i sæsonen og hvor det kan være stort set forbi. Har INGEN tillid til ledelsen, efter de sidste par sæsoner!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Hvad er det vi har hentet Kryger for, siger de..?
            Omkring 800.000. Mener de i Horsens. Spild af penge.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Hvorfor skulle man fyre TB nu, når intet her er anderledes end i de to forgangne sæsoner hvor han har overlevet? Jeg håber da også inderligt det sker, men jeg kan slet ikke se det skulle være realistisk med den snor han får.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
                Så har Greve formået at gøre hvad Bodil har brugt en hel kamp på ...
                Enig. Greve er pt vores bedste angriber. Bodul er en joke. Har også svært ved at tro at eksempelvis Desler havde fyldt mindre end Schoop eller O'Brien på den centrale midtbane. Pyyyha, det er tungt det her.

                Comment


                  Schoop ligner en rytter der er knækket på en bjergetape... han er bare totalt færdig...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Jf planen på ob.dk så skulle der være træning i morgen?

                    Spændende og se om TB styrer den

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Omkring 800.000. Mener de i Horsens. Spild af penge.
                      Hovsa... Det jeg mente var, hvad var grunden lige til at vi hentede ham..?

                      Han har overhovedet ingen rolle i spillet, på de områder han ellers har forcer...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Han spillede i Horsens, det er kun der JH kan få spillere fra...

                        Comment


                          Nå... tak for hyggelig snak under en lortekamp. Jeg går op og lægger mig!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Hovsa... Det jeg mente var, hvad var grunden lige til at vi hentede ham..?

                            Han har overhovedet ingen rolle i spillet, på de områder han ellers har forcer...
                            Kommer han heller aldrig til. Han er ikke andet end en, i bedste fald, god 1. div. spiller
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Schoop smider den igen igen igen væk....og lunter bare stille og roligt retur. Jeg er pisse ligeglad med, at han er træt...så må han kæmpe til han brækker sig
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Hovsa... Det jeg mente var, hvad var grunden lige til at vi hentede ham..?

                                Han har overhovedet ingen rolle i spillet, på de områder han ellers har forcer...
                                Det kan jeg ikke svare dig på. Hansens netværk, rækker vel ikke længere end til Horsens.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X