Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Enig. Men det er ikke nok kun at fyre Troels. Vi skal også have en mand der magter at finde spillere. Der kommer ligeså meget varm luft ud af Jesper Hansen, som af Troels.
    måske - men mener stadig den rigtige træner bør kunne pumpe noget mere gejst og vilje ind i holdet....og det i sig selv ville pynte gevaldigt. Men ja truppen mangler kvalitet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
      Ret mig gerne, men vi blev nr.2 2-3 gange i træk, skulle spille i europa og så efter hvad 6 kampe fyrer vi alle og ender med at blive nr. 10 2 gange og så nr. 8 med en masse skiftende trænere og sportchefer. Alle vores europapenge er røget i ospe og vi har spillet som lort lige siden. Jeg fatter ikke hvordan det kunnne gå så galt.
      Brok uden mening.
      Kom ind i kampen -
      Hvis du intet aner om hvorfor OB valgte at gøre disse ting, så har du nok ikke rigtig fulgt med.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlæg
        Hold nu kæft! en ting er at vi taber, men vi bliver spillet ud på røv og albuer!!!!!!
        desværre har troels en undskyldning klar da der er sygdom i truppen - det er jo langt fra optimalt.....baaaaaaaaaa

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          desværre har troels en undskyldning klar da der er sygdom i truppen - det er jo langt fra optimalt.....baaaaaaaaaa
          Er der et sted man kan oddse på hvilke undskyldninger vi skal høre på denne gang? For ovenstående er dælme et godt bud!!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            måske - men mener stadig den rigtige træner bør kunne pumpe noget mere gejst og vilje ind i holdet....og det i sig selv ville pynte gevaldigt. Men ja truppen mangler kvalitet
            Ja. Tror Troels har tabt omklædningsrummet.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Vi må jo have fået noget at æde vi ikke kan tåle... Flere har åbenbart maveproblemer....... og jeg har da også for den sags skyld...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                hold nu op....kun 2. runde men der skal brandslukning til hvis vi skal have en chance for at overleve - fyr troels og find en af ove'erne frem
                Ove P. er fri på markedet og han skal hentes nu inden det er for sent.
                Så har han også tid til at justere på truppen inden transfermarkedet lukker. Han plejer at have et godt overblik over spillermarkedet både i DK og udlandet også i den billige ende som vi jo tydeligvis befinder os i.

                Situationen er desperat og der skal ske noget drastisk, så vi i det mindste kan få lidt styr på vores organisation. Vi er jo en kæmpe joke som situationen er nu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Brok uden mening.
                  Kom ind i kampen -
                  Hvis du intet aner om hvorfor OB valgte at gøre disse ting, så har du nok ikke rigtig fulgt med.
                  Undskyld at vi er nogen, der har en anden mening end dig. Har du selv fulgt med.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Vi må jo have fået noget at æde vi ikke kan tåle... Flere har åbenbart maveproblemer....... og jeg har da også for den sags skyld...
                    Ja jeg har også brækfornemmelser

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Ja. Tror Troels har tabt omklædningsrummet.
                      Hvis det stadig er "tænk hvis vi vandt" så forstår man det godt...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Emil

                        Comment


                          jeg er målløs.....

                          Største trøst er at vi har 31 kampe endnu.

                          Vi er ikke rykket ned, men vi er ikke bare væk, vi er helt væk. Målsætningen er nu top 10, vi må tage en kamp ad gangen.

                          Vi mangler latterligt vildt et par angribere.

                          Troels Bech, er det nu ? Tjahh, jeg tror ikke på det mere og når jeg melder pas, så er der ikke lang tid tilbage.

                          Giv Ove P. til den 30/6 næste år.

                          Jeg synes ikke det er helt fair over for Troels, men i den her situation vi er i, skulle han skabe noget vildskab og.....vi kunne ikke være længere væk.

                          Vi styrtbløder.

                          nå ja, så blev det 1-3, hvis vi får point så redigerer jeg nok.

                          Comment


                            mål...det fortjener vi sgu dårligt nok

                            Comment


                              Tak Emil. Lidt ære er der tilbage at redde
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                hva satan, emil larsen scorede. så har man da set den med :P

                                Comment

                                Working...
                                X