Juhuuu...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCV-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægBrok uden mening.
Kom ind i kampen -
Hvis du intet aner om hvorfor OB valgte at gøre disse ting, så har du nok ikke rigtig fulgt med.
Jeg (og flere andre) har fra dag 1 rystet på hovedet af den beslutning de tog med fyringen og deres såkaldte "det nye OB"....vi ser resultatet i dag!Last edited by obforever; 25-07-2014, 18:57.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTroels Bech, er det nu ? Tjahh, jeg tror ikke på det mere og når jeg melder pas, så er der ikke lang tid tilbage.
Giv Ove P. til den 30/6 næste år.
Jeg synes ikke det er helt fair over for Troels, men i den her situation vi er i, skulle han skabe noget vildskab og.....vi kunne ikke være længere væk.
Vi styrtbløder.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Mon dog en anden træner kan få et hold til at fungere uden spillere. Nej, heller ikke i Man U..... Fyr dog hellere sportdirektøren, det er trods alt ham der køber og sælger spillerne.. Sælger ud uden at købe ind, må vel svare til at save den gren over, man selv sidder på... Hvor er det uprofessionelt, men det sker altid i OB, røven går og intet sker... Topklub min bare ***....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvad manden skal gøre?? Han skulle måske starte med at fokusere på defensiv struktur, i stedet for en naiv íde om ,at vi skal spille boldbesiddende fodbold. Hvis man tror at en central midtbane med Conor og Schoop kan beskytte et i forvejen usikkert forsvar, må man jo nødvendigvis være lallende idiot.
Comment
Comment