Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
    Til de forumbrødre, der er skuffede over, at der ikke kom flere ind: lad os tage et virkelighedstjek; Ikke mindst for min egen skyld.
    For bare fire måneder siden spillede vi i næstbedste række under SK – siden da er meget, hvis ikke alt, vendt på hovedet. Det er værd at have med, når vi vurderer vinduet.

Jeg forstår godt, at mere vil have mere, og jeg deler ambitionerne. Men vi kan ikke bygge en drømmetrup på ét vindue – og vi kan heller ikke falde tilbage til lottokuponer og has-beens, sådan som vi så under Wesström. Det gik fuldstændig galt.

Hvis vi ser på dem der realistisk må være vores faktiske konkurrenter over sæsonen – Vejle, Silkeborg, Randers, Sønderjyske, Viborg og Fredericia, den såkaldte jyske akse – så er der ingen af dem, der har forstærket sig mere markant end OB i dette vindue. Især ikke på trænerposten. Vejle har hentet en stribe spillere med flotte CV’er, men de ligger stadig sidst, mens vi ligger nr. 9 med dobbelt så mange point. Og så har vi uden sammenligning den stærkeste opbakning af alle de klubber, både ude og hjemme.

For mig er det vigtigste, at der er en plan og en strategi, man holder fast i, også når presset udefra er stort. Det er præcis det, vi ser nu: ingen panikindkøb, men tilgange, der vidner om bevidsthed om kvalitet og ræson. Alle kæder er forstærket – nogle indefra, andre udefra – og selvom det ikke er i det omfang, mange havde drømt om, er det tydeligt, at de spillere vi har fået, kan løfte holdet 1–2 niveauer, når tingene klikker. Og så synes jeg også at fornemme at nogle af de spillere, som havde det svært under tidligere trænere og har kæmpet med tingene, har opblomstret under AZ, selvom det stadigvæk er relativt nyt med ham.

Målet her og nu må være at stabilisere os i tryg afstand fra nedrykningsstregen. Og jeg tror det her vindue bringer os tættere på netop det. Om der så kommer en ekstra signing i aften eller via frie transfers senere, må tiden vise – men selv hvis vi står her, som vi gør nu, mener jeg, vi er styrket så meget, som vi realistisk kan forvente under de præmisser, der arbejdes efter.

Det er selvfølgelig bare min må'e og vurdere tingene på.​
    Og det er en fin vurdering .. er som sådan heller ikke uenig men vi var flere der advarede imod manglende aktivitet i vinters, specifikt midtbanen efter salget af Manneh og Bondes skade.
    Det er stadig midten der er mest udfordret fordi man udskød indkøbene … så ja, det tager mere end et vindue at bygge et trup men det er jo ikke kun de fremadrettede der er er/var vigtige …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Og det er en fin vurdering .. er som sådan heller ikke uenig men vi var flere der advarede imod manglende aktivitet i vinters, specifikt midtbanen efter salget af Manneh og Bondes skade.
      Det er stadig midten der er mest udfordret fordi man udskød indkøbene … så ja, det tager mere end et vindue at bygge et trup men det er jo ikke kun de fremadrettede der er er/var vigtige …
      Til forskel fra sommerens vindue, så mener jeg heller ikke at vintervinduet var bestået - og jeg er helt enig i dine betragtninger omkring salget af Manneh samt at en erstatning for Bonde udeblev. Så det efterslæb tog vi med ind i sommervinduet. Altid svært at præstere når man kommer fra bagkant. Det håber jeg inderligt de har lært af i OB, noget det her vindue vel trods alt kunne indikere.

Comment

Sker der noget nu?
        Min Messenger er rødglødende pga SFÅ live

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Sker der noget nu?
          Min Messenger er rødglødende pga SFÅ live
          Nope, ikke hvad jeg hører derfra.

Comment

Der er gang i Ådalen. Tom T har lige været forbi i 5 min.
            Troels er der sammen med nogle pr folk

Comment

Noget med at Brix har spottet en bil ankomme nu, og der er kommet liv på kontoret. Sikkert ingenting.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                Der er gang i Ådalen. Tom T har lige været forbi i 5 min.
                Troels er der sammen med nogle pr folk
                Sikker på det var Tom T?

Comment

Var det ikke Jurek?

Comment

Synes mere det lignede Jurek end Tom T :)

Comment

https://fb.watch/BRKUyKQeWC/

Comment

Troels leger med krætluskerne - holder en OB trøje op - en nr 8 og falk...så de har næppe så travlt når de kan lave den slags

Comment

Der foregår i hvert fald noget nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Troels leger med krætluskerne - holder en OB trøje op - en nr 8 og falk...så de har næppe så travlt når de kan lave den slags
                            Men når den some ansvarlige er med og er i gang med "noget"... han er der vel ikke bare for at lave fis

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Men når den some ansvarlige er med og er i gang med "noget"... han er der vel ikke bare for at lave fis
                              nej kan være - vi håber :)

Comment

Kæft det er fedt det her! Direkte med på kontoret, fra p-pladsen

Comment

Working...
                                X