Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Jeg er fuldstænding enig i at det er fantastiske transfers ift. hvad vi har været vant til. Men det vil bare ærge mig så grænseløst meget, hvis man i OB endnu engang vælger at "half-ass" den, og ikke bringe de sidste nødvendige ændringer på plads, da jeg føler at man for første gang i lang, lang tid er SÅ tæt på at have noget der kunne være rigtig godt.. Især med Troels' kommentarer om at "gribe Superligaen an". Det synes jeg helt bestemt også man har gjort langt hen af vejen. Jeg er jo f.eks. ovenud lykkelig over signingen af Zorninger, Falk og Arp. Det er jo fuldstændigt fremragende arbejde af Troels. Men hvis man sætter sig tilfreds med truppen nu, hvor man lige for en gangs skyld var så tæt på at fuldende et fantastisk stykke arbejde, så tror jeg det kan ende med at koste dyrt. Der skal kun få skader til, før vi skal spille med meget svage spillere fra start.
”Selvom OB stadig leder efter forstærkninger, er sportsdirektøren tilfreds med det udgangspunkt, klubben står med.
– Ja, jeg mener, at truppen er stærk nok til at etablere sig i Superligaen. Men jeg mener også, vi kan gøre det nemmere for dem, der kæmper for at klare opgaven – trænere og spillere – ved at gøre en ekstra indsats”.
https://www.tv2fyn.dk/odense/deadlin...mV4dG4DYWVtAjE xAAEeBsPDTBZ9TTmYvBr9WQBiQR40SPhWy2qbWfjz0i7otuOeY Owxb2QWeCr8BS0_aem_TQnD5HLc6mrwr8zXi4HK1Q"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægFor mig kan et vindue med Falk, Arp, Ganaus, Sander & Oudraogo, ikke være dumpet.
Men jeg er enig, man giver sig selv nogle udfordringer ift bredden, heldigvis er der 4 måneder, og så kan man kigge på det igen.
Men vores startopstilling er langt bedre end den var sidste sæson.
Ovenikøbet har man lavet salg for omkring 50 millioner som OPRYKKER.
men hvorfor er jeg så bare en smule skuffetog stadig en anelse bekymret hvis der ikke sker mere?
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
Så længe at telefonen er åben og de stadig vil undersøge deres muligheder er der vel ikke helt lukket.
Tænker at det er godt købmandsskab, at der skal noget godt/billigt til for at OB er interesseret. Jeg er dog i tvivl om hvor mange agenter der ser tv2fyn
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægFor mig kan et vindue med Falk, Arp, Ganaus, Sander & Oudraogo, ikke være dumpet.
Men jeg er enig, man giver sig selv nogle udfordringer ift bredden, heldigvis er der 4 måneder, og så kan man kigge på det igen.
Men vores startopstilling er langt bedre end den var sidste sæson.
Ovenikøbet har man lavet salg for omkring 50 millioner som OPRYKKER.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Jeg er fuldstænding enig i at det er fantastiske transfers ift. hvad vi har været vant til. Men det vil bare ærge mig så grænseløst meget, hvis man i OB endnu engang vælger at "half-ass" den, og ikke bringe de sidste nødvendige ændringer på plads, da jeg føler at man for første gang i lang, lang tid er SÅ tæt på at have noget der kunne være rigtig godt.. Især med Troels' kommentarer om at "gribe Superligaen an". Det synes jeg helt bestemt også man har gjort langt hen af vejen. Jeg er jo f.eks. ovenud lykkelig over signingen af Zorninger, Falk og Arp. Det er jo fuldstændigt fremragende arbejde af Troels. Men hvis man sætter sig tilfreds med truppen nu, hvor man lige for en gangs skyld var så tæt på at fuldende et fantastisk stykke arbejde, så tror jeg det kan ende med at koste dyrt. Der skal kun få skader til, før vi skal spille med meget svage spillere fra start.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det er også en helt anden række end sidste sæson …
Drømmer du dig tilbage til:
Helander, Mouritzen, Köhler, Al Hajj, Hornemann, Don D og Kadrii - 7 spillere fra start 11 mod Hvidovre, som vi tabte 2-1 nej vel!!!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Fuldstændig enig. Et outstanding transfervindue so far ind/ud. Måske det bedste i nyere tid i OB
men hvorfor er jeg så bare en smule skuffetog stadig en anelse bekymret hvis der ikke sker mere?
- Likes 2
Comment
-
Mon ikke at han er at finde i en dansk klub i løbet af September?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ne-sisto-i-dag
Jeg kunne godt se en Randers hente ham måske. Eller SIF hvis de bliver desperate nok
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTrybull ser ud til at blive i OB skriver TV2 sport.
Så er der nok lukket for muligheden om en midtbanespiller mere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Du (Vi) er skuffet, fordi det dufter af, at vi med måske 3 ekstra stærke spillere i niveauet lige under Arp/Falk ville kunne spille med om top 6. Tror jeg. Det er ikke sjovt, at vi skal vente et helt år med det - måske - når det føles inde for overskuelig rækkevidde allerede nu. Men tror bare at vi må acceptere at TB har ret når han siger det handler om at etablere sig og med det mener han nok at der skabes en kultur og et hold, som ikke rykker ned om 1-2 år igen - AAB-style.
Tænk hvad vi kan bygge op om 1 år, hvis vi holder på de nuværende profiler og løbende bygger på!
Selvfølgelig skriger AZ på mere og mere. Det er hans natur og rolle, og jeg tror det er godt, at vi har en stærk mand på dén post. Samtidigt er jeg glad for TBs indsats, og jeg tror, at de sammen giver en god dynamik til klubben.
Men altså, en lille 8er mere ville da være ok ;).
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
Gad vide om det er helt udelukket at kontrakten ophæves? Han er jo meget langt fra spilletid, og mon ikke han gerne vil have det sidste ud af karrieren.
- Likes 1
Comment
-
Gad vide om det er helt udelukket at kontrakten ophæves? Han er jo meget langt fra spilletid, og mon ikke han gerne vil have det sidste ud af karrieren.
Men hvor meget en spiller får med sig ud ad døren afhænger oftest af hvem bankede på hvems dør først
Syntes dog det måske er lidt uansvarligt at sende 2 midtbanespillere ud uden at hente 1 mere ind hvis der opstår skader. Ved godt de har været ude i kulden men man er vel kun også 1 skade væk fra at de kan komme i truppen igen
Comment
-
Jeg tror simpelthen at Trybull har sagt et eller andet til AZ eller modarbejdet ham på en eller anden måde. Sådan noget finder han sig ikke i - så er man færdig - det er my way or the H. W. Jeg Synes i hvert fald at det er et mystisk forløb. Det kan ikke kun være niveau. Der må være noget andet, når det er så markant at han er dømt ude.
- Likes 1
Comment
Comment