Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvem bliver den nye nr 11? OB har lige lagt et billede på X

Comment

Sandberg til Middelfart skulle være Here we go

Comment

Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
        Den nye tysker jo

Comment

Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
          Ham her nok?
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ffensivspiller

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sandberg til Middelfart skulle være Here we go
            Jeg håber det er på leje og vi samtidig forlænger. Synes Sandberg kan noget. Har en god ro på bolden.

Comment

Så kom den

https://ob.dk/nyheder/2025/august/vi...r-til-angrebet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Den nye tysker jo
                Håber lidt man kan læse noget i det faktum, at der stadig er en nr. 10 (og 9) ledig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg håber det er på leje og vi samtidig forlænger. Synes Sandberg kan noget. Har en god ro på bolden.
                  Enig

Comment

Treårig kontrakt for Niemiec.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Hvorfor var Luca på vej til dit arbejde
                      han skulle i en kort praktik for at lære noget om landskampspauser og rygter. Jeg lærer nok mest….

Comment

Velkommen til Niemiec. Dejligt han kom ind så han kan være med til træning i dag.

Comment

Perfekt med Niemiec! Hvis vi så bare lige kan få en midtbanemand mere og muligvis en CB, så burde vi være fint dækket ind

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det har jeg også ladet mig overbevise til. Er faldet pladask for Yaya, som minder mig om en moden Gomez. Eneste fejl igår var at han ikke pandede en scoring ind i begyndelsen af 2. halveg. Defensivt spiller han med stor sikkerhed og er forudseende. Askou gør det også fint, men for mig ligner det Yayas potentiale er større.

Får vi ham Jona kunne jeg også godt tænke mig et supplement til 8'eren. Er økonomien et issue, så I hvert fald en på leje med noget option, så vi sideløbende kan få vurderet om Bonde bliver et aktiv for os under Zorniger, når han engang bliver klar.
                            Det er også interessant, at Bürgy på ingen måde falder igennem, når ham spiller sammen med de to hurtige unge, hvilket jeg vist også forudsagde for at par uger siden, at han netop ikke ville....

Comment

Hvad mon vi giver for Jona ? Mit gæt er 2-3 hundrede tusind euro. Pointen er at der stadig må være guld til en stærk A spiller

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                                Perfekt med Niemiec! Hvis vi så bare lige kan få en midtbanemand mere og muligvis en CB, så burde vi være fint dækket ind
                                Så længe at CE ikke har underskrevet en kontrakt i en anden klub, tror jeg stadig på at han bliver OB spiller.

Jeg tror at Niels vil lave en juster på budget, hvis muligheden byder sig.

Comment

Working...
                                X