Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://gasetten.se/malmo-ff/christi...malmo-ff-idag/

Der står også at han ikke kan spille for Malmø selv om han er kontraktløs da det kun tillades i foråret i Sverige.
    Forstår det ikke helt da det må være EU regler der regulerer det, men hvis det er rigtigt så træner han måske i Malmø fordi der så ikke kan komme spekulationer.

Comment

Hvis CE skriver kontrakt, så synes jeg han skider på OB ! Jovist Malmø er en stor klub og skal vel spille lidt europæisk, men udover det. Så er Alsvensken vel ikke bedre sportsligt en suppen. Så falder det vel på noget økonomisk måske, men tænker vi kunne have strukket den langt for at få ham et par år. Nu eller aldrig hvis han skulle have de flotteste striber på igen

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Må indrømme jeg slet ikke er overrasket eller kan se problemet.

- Malmö er da en klart større klub end OB. Hvis han skulle ende med at skrive kontrakt med dem kan jeg da godt forstå hvorfor det er meget mere sportsligt interessant for ham.
        - Og hvis det bare er træning: hvem siger han kunne få lov til at træne med i OB selv hvis han ønskede?
        Tror også en del af grunden her.

Både OB og Eriksen kan have vurderet, at det ville skabe for meget opmærksomhed, hvis han trænede med. Opmærksomhed der kan være en udfordring i en tid med ny træner, ny ledelsesstil, mange nye spillere mv. Jeg tænker, at AZ sætter pris på at have ro til at implementere den nye stil, og TB virker også som en, der vægter det utroligt højt at give træner og spillertrup ro til at bygge kultur og hierarki op.

For Eriksen selv kan det også være en måde at gemme sig lidt væk på, og holde sig lidt ude af den danske presses søgelys.

Så medmindre Eriksen er en reel mulighed eller tæt på OB, kan der være gode grunde til ikke at lade ham træne med.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Både OB og Eriksen kan have vurderet, at det ville skabe for meget opmærksomhed, hvis han trænede med. Opmærksomhed der kan være en udfordring i en tid med ny træner, ny ledelsesstil, mange nye spillere mv. Jeg tænker, at AZ sætter pris på at have ro til at implementere den nye stil, og TB virker også som en, der vægter det utroligt højt at give træner og spillertrup ro til at bygge kultur og hierarki op.

For Eriksen selv kan det også være en måde at gemme sig lidt væk på, og holde sig lidt ude af den danske presses søgelys.

Så medmindre Eriksen er en reel mulighed eller tæt på OB, kan der være gode grunde til ikke at lade ham træne med.
          Ja og det kan også være at det er derfor han ikke vil skrive med OB, der vil være alt for meget opmærksomhed på ham selv, hvilket også vil påvirke hans små børn. Bare et gæt. Men Malmø spiller også med i toppen modsat os. Et andet argument.

Comment

Giver meget god mening.... når nu situationen er som den er.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
              https://gasetten.se/malmo-ff/christi...malmo-ff-idag/

Der står også at han ikke kan spille for Malmø selv om han er kontraktløs da det kun tillades i foråret i Sverige.
              Forstår det ikke helt da det må være EU regler der regulerer det, men hvis det er rigtigt så træner han måske i Malmø fordi der så ikke kan komme spekulationer.
              Så giver det fin mening. Jeg ville blive frygtelig skuffet og forundret, hvis han skrev med Malmø nu. Han kan ikke tilmeldes europæisk fodbold, da deadline for tilmelding af spillere her er udløbet, og se er håbløst bagud i mesterskabskampen. Det er virkelig marginalt hvad jeg tror de kan tilbyde som er mere attraktivt end hvad vi kan aktuelt, og jeg tror bestemt ikke han kommer nærmere VM ved at spille i Sverige end i DK.

Han vil nok bare holde sig igang et sted, hvor spekulationer udebliver, og så er han jo for enhver klub en rigtig fin træningsspiller at have med, når nu mange klubber er nede på mandskab, fordi de har spillere på landsholdsopgaver.

Comment

Jeg tror også der havde været for meget mediebevågenhed hvis han havde trænet med i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                  Jeg tror også der havde været for meget mediebevågenhed hvis han havde trænet med i OB.
                  Det vil der være uanset om han træner med i OB, FCK, Malmø eller Middelfart.

Jeg forstår slet ikke tankegangen, bag Malmø, som slet ikke.

Jeg tror ikke på familien vil flytte til Sverige - så hvis han skriver på kontrakt derover, så flytter de til København, men kan slet ikke se et scenarie, hvor de bliver boende i Odense, og pendler frem og tilbage til Malmø.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

At træne med i Malmø øger da netop søgelyset mod ham !

Træning i Ådalen giver da mening mht. familie, hus, historik og at han tidligere gjorde det efter han faldt om i Parken.

Comment

Den er da netop øget !

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det vil der være uanset om han træner med i OB, FCK, Malmø eller Middelfart.

Jeg forstår slet ikke tankegangen, bag Malmø, som slet ikke.

Jeg tror ikke på familien vil flytte til Sverige - så hvis han skriver på kontrakt derover, så flytter de til København, men kan slet ikke se et scenarie, hvor de bliver boende i Odense, og pendler frem og tilbage til Malmø.
                        han er ikke på vej til Malmø - som der står flere steder; han kan ikke skrive med dem dette efterår.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

At træne med i Malmø øger da netop søgelyset mod ham !

Træning i Ådalen giver da mening mht. familie, hus, historik og at han tidligere gjorde det efter han faldt om i Parken.
                          Dengang trænede han ganske vidst i ådalen, men dengang var det også selvtræning med sin egen personlige træner, og ikke sammen med spillerne i OB.
                          Jeg tror han har haft behov for noget rigtig fodboldtræning, men jeg forestiller mig at både OB og nok også Eriksen selv, helst vil undgå hinanden, hvis det slet ikke er på tale at Eriksen skal til OB nu. På denne her måde går han så meget under radaren som man kan, når man er en af skandinaviens største stjerner igennem de seneste 15 år, som pludselig træner med på en langt mindre adresse, end man er vant til at se.

Comment

enig - du havde hurtigt haft SFÅ og dermed også tv2 dernede. Og spørgsmålene om hans kommende klub ville helt sikkert fylde...og spekulationerne om en tur til OB ville bare øges.

sådan set smart at træne med i en klub han ikke kan skrive med nu og her - havde det været en hvilken som helst dansk klub var spekulationerne gået igang.

Jeg har godt nok svært ved at blive fornærmet over at han ikke træner med i OB...come on

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Dengang trænede han ganske vidst i ådalen, men dengang var det også selvtræning med sin egen personlige træner, og ikke sammen med spillerne i OB.
                              Jeg tror han har haft behov for noget rigtig fodboldtræning, men jeg forestiller mig at både OB og nok også Eriksen selv, helst vil undgå hinanden, hvis det slet ikke er på tale at Eriksen skal til OB nu. På denne her måde går han så meget under radaren som man kan, når man er en af skandinaviens største stjerner igennem de seneste 15 år, som pludselig træner med på en langt mindre adresse, end man er vant til at se.
                              enig - og selv hvis de skulle have en snak kørende så vil et træningspas i ådalen bare øge den opmærksomhed.

HVIS de snakker og selvsagt ikke er klar til at melde noget ud, så vil man jo ikke sætte spotlightet på OB-CE...

Så hvis man virkeligt skal tage sølvpapirshatten på; så kan det her ses som et godt tegn ifht om Eriksen vender hjem

Men man skal nok virkeligt ville se det

Comment

https://campo.dk/2025/09/04/troels-b...ansfervinudet/

tja …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X