Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægSpændende rygte!
Igen noterer jeg, at ingen af de danske medier har fået bare det mindste nys om det, hvorfor jeg forholder mig skeptisk. Det plejer altså at gå step by step disse sager."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Igen noterer jeg, at ingen af de danske medier har fået bare det mindste nys om det, hvorfor jeg forholder mig skeptisk. Det plejer altså at gå step by step disse sager.
- Likes 1
Comment
-
Igen noterer jeg, at ingen af de danske medier har fået bare det mindste nys om det, hvorfor jeg forholder mig skeptisk. Det plejer altså at gå step by step disse sager.
synes han ser spændende ud. På YT-klippet ligner han en klassisk 6'er, som ynder at spille fremad. Det tror jeg er et vigtigt parameter for Zorniger, og årsagen til at Trybull og Grubbe ikke forsøges derinde. Det bliver spændende om det betyder systemskifte, hvis han lander.
- Likes 1
Comment
-
Ved ikke om jeg havde forventet mere, for kender ham overhovedet ikke. Men umiddelbart er det jo ikke et voldsomt andet cv end f.eks. Manneh, som vi ikke havde noget imod at sælge.
Men håber han er en forstærkning om ikke andet en man ikke er bange for at skifte ind når Falk eller Ejdum går trætte.
Håber også på en angriber så vi har noget at supplere Ganaus og Grot med
Comment
-
Ud fra et par youtube samlinger ligner han en brølstærk men disciplineret boldspillende 6'er, måske egnet som dyb playmaker. God førsteberøring, rigtig gode pasninger og indlæg, god dribler og en meget rodfæstet type som holder på sin plads med bolden og har selvtillid i duellerne. Et godt overblik højden til trods og rimelig hurtig på fødderne. Nu kender jeg ikke niveauet i de kampe klippene kommer fra, det ser ikke vildt imponerende ud det hele, men hans kvaliteter virker rimelig tydelige.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægSå den næsten hjemme. Tipsbladet, melder den nu.
Dejligt
1/3!
Det lyder meget spændende, det her!
“Det kan Tipsbladet afsløre.” - når den sætning optræder, så plejer det at være sandt i 9/10 tilfælde.
Han lyder spændende - og jeg er helt enig i, at en 6er er klart væsentligste flueben.
Jeg synes stadig, vi skal have en god midterforsvarer, men med JBA og Yayas kamp i går, så er det lige før, jeg vil prioritere en god offensivspiller før.
Håber i øvrigt at TV2 har røde ører efter den meget selvsikre melding i sidste uge. Fremstår amatøragtigt.
- Likes 1
Comment
Comment