Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

AZ har også udtalt sig positivt om potentialet i Juul-Sandberg. Tænker bestemt ikke han skal have en væsentlig rolle på kort sigt, men man skal jo starte med at få minutter på et tidspunkt.
    Korrekt. Og han passer klart bedst ind som 6`er i en diamant.

Comment

Spændende rygte!

Igen noterer jeg, at ingen af de danske medier har fået bare det mindste nys om det, hvorfor jeg forholder mig skeptisk. Det plejer altså at gå step by step disse sager.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Spændende rygte!

Igen noterer jeg, at ingen af de danske medier har fået bare det mindste nys om det, hvorfor jeg forholder mig skeptisk. Det plejer altså at gå step by step disse sager.
        Som minimum læser med på forums og laver historie på det men i dag har der været kampe at referere fra .. er de seriøse skal de måske tjekke med egne kilder ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Spændende rygte!

Ganaus rygte kom også på denne måde, hvor det blev skudt ned da vi lige havde hentet Arp, men vil give dig ret i at før OB offentliggøre spilleren er det kun et rygte.

Comment

Så kom Tipsbladet med

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hila-ouedraogo

Comment

Spændende rygte!

Mon ikke de danske medier har snuset sig til det franske medies historie i morgen og hopper med ombord. Mindes det samme var tilfældet med Ganaus, som en bruger herinde eller på X havde opsnuset.

synes han ser spændende ud. På YT-klippet ligner han en klassisk 6'er, som ynder at spille fremad. Det tror jeg er et vigtigt parameter for Zorniger, og årsagen til at Trybull og Grubbe ikke forsøges derinde. Det bliver spændende om det betyder systemskifte, hvis han lander.

Comment

Så den næsten hjemme. Tipsbladet, melder den nu.

Dejligt

1/3!

Det lyder meget spændende, det her!

Comment

Jeg tror også på den, nu når Tipsbladet også melder den. Lad os håbe, at Troels rammer plet med ham.

Comment

Ved ikke om jeg havde forventet mere, for kender ham overhovedet ikke. Men umiddelbart er det jo ikke et voldsomt andet cv end f.eks. Manneh, som vi ikke havde noget imod at sælge.
                    Men håber han er en forstærkning om ikke andet en man ikke er bange for at skifte ind når Falk eller Ejdum går trætte.

Håber også på en angriber så vi har noget at supplere Ganaus og Grot med

Comment

Så kom den på bold.dk.https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...hila-ouedraogo

Comment

Så tænker jeg at ham Mathias Rasmussen ikke ville skifte og ikke længere er aktuel i OB

Comment

169 cm høj

Comment

Ud fra et par youtube samlinger ligner han en brølstærk men disciplineret boldspillende 6'er, måske egnet som dyb playmaker. God førsteberøring, rigtig gode pasninger og indlæg, god dribler og en meget rodfæstet type som holder på sin plads med bolden og har selvtillid i duellerne. Et godt overblik højden til trods og rimelig hurtig på fødderne. Nu kender jeg ikke niveauet i de kampe klippene kommer fra, det ser ikke vildt imponerende ud det hele, men hans kvaliteter virker rimelig tydelige.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så tænker jeg at ham Mathias Rasmussen ikke ville skifte og ikke længere er aktuel i OB
                              tro nu på det! Vi kan sagtens bruge to til midtbanen - og eriksen

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Så den næsten hjemme. Tipsbladet, melder den nu.

Dejligt

1/3!

Det lyder meget spændende, det her!
                                Fedt!

“Det kan Tipsbladet afsløre.” - når den sætning optræder, så plejer det at være sandt i 9/10 tilfælde.

Han lyder spændende - og jeg er helt enig i, at en 6er er klart væsentligste flueben.

Jeg synes stadig, vi skal have en god midterforsvarer, men med JBA og Yayas kamp i går, så er det lige før, jeg vil prioritere en god offensivspiller før.

Håber i øvrigt at TV2 har røde ører efter den meget selvsikre melding i sidste uge. Fremstår amatøragtigt.

Comment

Working...
                                X