Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Jeg synes vi mangler 2 midtbanespiller så vi osse har noget kvalitet at skifte ind :)
Jeg tror det bliver maks 1 i hver kæde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Så du mener vi i alt skal have 3 ind? Det vil godt nok være luksusiøst at mene, når man tænker på vi ikke har europæisk spil.
Jeg tror det bliver maks 1 i hver kæde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Kan han sammenlignes med nogen for at vurdere niveau?
Han er 1.69m høj, tætbygget (baseret på en hurtig billedesøgning og 2 minutters Youtube-video). Har spillet ret mange kampe i den bedste græske række. Især de seneste sæsoner. Har nærmest udelukkende spillet DM og har umiddelbart ikke leveret et mål eller assist. Men en hel del kort. Jeg kan komme på ret mange spillere det minder om.
Det er selvfølgelig ikke hele historien. Hvis vi henter ham bliver det interessant at se om han også er god og rolig på bolden. Men jeg forventer da i hvert fald han er en spiller, der dækker et stort område defensivt og erobrer en del bolde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Ved sgu ikke om man behøver ChatGPT for at vurdere hvilken type spiller han er :-)
Han er 1.69m høj, tætbygget (baseret på en hurtig billedesøgning og 2 minutters Youtube-video). Har spillet ret mange kampe i den bedste græske række. Især de seneste sæsoner. Har nærmest udelukkende spillet DM og har umiddelbart ikke leveret et mål eller assist. Men en hel del kort. Jeg kan komme på ret mange spillere det minder om.
Det er selvfølgelig ikke hele historien. Hvis vi henter ham bliver det interessant at se om han også er god og rolig på bolden. Men jeg forventer da i hvert fald han er en spiller, der dækker et stort område defensivt og erobrer en del bolde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men vil han virkelig passe ind i nuværende system?. Ser ham som rendyrket 6`er ala Trybull og Izunna vi havde. Har mega svært ved at se ham i en Ejdum rolle hvis det er ham der skulle på bænken
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
løser vi ved at få eriksen ind, systemskifte og så må Ejdum være indskifter
Falk. Eriksen.
Arp.
Ejdum dækker det hele ;-)
men kan leve med Ejdum inde og få noget defensiv forstærkning i CF .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
LolKeep dreaming
Men tænker da man gerne vil kunne gå over i en 4-4-2, men så mener jeg også vi skal have to nye midtbane spillere ind - var jo rart om Falk kunne blive skifte ud de sidste 15 min engang imellem, eller Ejdum for den sags skyld
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det kan så også være en anden midtbanespiller
Men tænker da man gerne vil kunne gå over i en 4-4-2, men så mener jeg også vi skal have to nye midtbane spillere ind - var jo rart om Falk kunne blive skifte ud de sidste 15 min engang imellem, eller Ejdum for den sags skyld
Comment
-
Ja det kan der helt sikkert være noget om. Der mangler måske noget bredde for at gå over til 4-4-2. Men Bonde er vel snart klar igen og kan tage en indskifter rolle i efteråret. Både på 6`er og 8`er
Comment
Comment