Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så hvis han kommer hedder den vel

4-4-2 med diamant?

Sander
    Owusu Bürgy Gomez Sørensen
    WIO
    Falk Ejdum
    Arp
    Ganaus Grot
    Jeg synes vi mangler 2 midtbanespiller så vi osse har noget kvalitet at skifte ind :)

Comment

Så hvis han kommer hedder den vel

4-4-2 med diamant?

Sander
      Owusu Bürgy Gomez Sørensen
      WIO
      Falk Ejdum
      Arp
      Ganaus Grot
      Så er der rigeligt midtstoppere. Er Sørensen stærk nok defensivt på backen i en 4-4-2?

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Jeg synes vi mangler 2 midtbanespiller så vi osse har noget kvalitet at skifte ind :)
        Så du mener vi i alt skal have 3 ind? Det vil godt nok være luksusiøst at mene, når man tænker på vi ikke har europæisk spil.

Jeg tror det bliver maks 1 i hver kæde.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

enig - ellers skal man holde fast i 5 i bagkæden, så man har en midtbane at bringe i spil

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Så du mener vi i alt skal have 3 ind? Det vil godt nok være luksusiøst at mene, når man tænker på vi ikke har europæisk spil.

problemet er jo at pt har vi ikke noget at skifte ind centralt. Får vi så en midtbane mand ind og straks skifter system har vi stadig ikke noget at skifte med.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Altså 2 inklusiv ismahila ouédraogo så 1 mere end ham

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kan han sammenlignes med nogen for at vurdere niveau?
                Ved sgu ikke om man behøver ChatGPT for at vurdere hvilken type spiller han er :-)

Han er 1.69m høj, tætbygget (baseret på en hurtig billedesøgning og 2 minutters Youtube-video). Har spillet ret mange kampe i den bedste græske række. Især de seneste sæsoner. Har nærmest udelukkende spillet DM og har umiddelbart ikke leveret et mål eller assist. Men en hel del kort. Jeg kan komme på ret mange spillere det minder om.

Det er selvfølgelig ikke hele historien. Hvis vi henter ham bliver det interessant at se om han også er god og rolig på bolden. Men jeg forventer da i hvert fald han er en spiller, der dækker et stort område defensivt og erobrer en del bolde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Ved sgu ikke om man behøver ChatGPT for at vurdere hvilken type spiller han er :-)

Han er 1.69m høj, tætbygget (baseret på en hurtig billedesøgning og 2 minutters Youtube-video). Har spillet ret mange kampe i den bedste græske række. Især de seneste sæsoner. Har nærmest udelukkende spillet DM og har umiddelbart ikke leveret et mål eller assist. Men en hel del kort. Jeg kan komme på ret mange spillere det minder om.

Det er selvfølgelig ikke hele historien. Hvis vi henter ham bliver det interessant at se om han også er god og rolig på bolden. Men jeg forventer da i hvert fald han er en spiller, der dækker et stort område defensivt og erobrer en del bolde.
                  Men vil han virkelig passe ind i nuværende system?. Ser ham som rendyrket 6`er ala Trybull og Izunna vi havde. Har mega svært ved at se ham i en Ejdum rolle hvis det er ham der skulle på bænken

Comment

Men vil han virkelig passe ind i nuværende system?. Ser ham som rendyrket 6`er ala Trybull og Izunna vi havde. Har mega svært ved at se ham i en Ejdum rolle hvis det er ham der skulle på bænken
                    løser vi ved at få eriksen ind, systemskifte og så må Ejdum være indskifter

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Lol Keep dreaming

Comment

Ismahila.
                        Falk. Eriksen.
                        Arp.

Ejdum dækker det hele ;-)

men kan leve med Ejdum inde og få noget defensiv forstærkning i CF ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Han spillede fuld tid i går, hvor de vandt 2-0.

Comment

Lol Keep dreaming
                            det kan så også være en anden midtbanespiller

Men tænker da man gerne vil kunne gå over i en 4-4-2, men så mener jeg også vi skal have to nye midtbane spillere ind - var jo rart om Falk kunne blive skifte ud de sidste 15 min engang imellem, eller Ejdum for den sags skyld

Comment

det kan så også være en anden midtbanespiller

Men tænker da man gerne vil kunne gå over i en 4-4-2, men så mener jeg også vi skal have to nye midtbane spillere ind - var jo rart om Falk kunne blive skifte ud de sidste 15 min engang imellem, eller Ejdum for den sags skyld
                              Ja det kan der helt sikkert være noget om. Der mangler måske noget bredde for at gå over til 4-4-2. Men Bonde er vel snart klar igen og kan tage en indskifter rolle i efteråret. Både på 6`er og 8`er

Comment

Ja det kan der helt sikkert være noget om. Der mangler måske noget bredde for at gå over til 4-4-2. Men Bonde er vel snart klar igen og kan tage en indskifter rolle i efteråret. Både på 6`er og 8`er
                                AZ har også udtalt sig positivt om potentialet i Juul-Sandberg. Tænker bestemt ikke han skal have en væsentlig rolle på kort sigt, men man skal jo starte med at få minutter på et tidspunkt.

Comment

Working...
                                X