Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Hvor er det interview?
    Lige efter kampen - Viaplay.

Han garanterer det. Han siger, at der helt sikkert kommer noget. Eller - så godt som man nu kan garantere den slags.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
      Eriksens agent har udtalt i dag at CE ikke har udelukket Danmark på noget tidspunkt samt at han er ret sikker på han har en klub klar inden landsholds udtagelse. TB er ikke i parken i dag..... kunne det virkelig ske
      Siger samtidigt også, at det næppe bliver Danmark i den nærmeste fremtid.

Her citatet som Bold bringer det
      “- Jeg kan ikke huske at have hørt Christian sige, at det er helt udelukket, at han vender hjem på et tidspunkt. Det er jeg sikker på, at han ikke har sagt, siger agenten, som dog påpeger, at det formentlig ikke sker i 'den nærmeste fremtid'.​“

Det er vel det tætteste vi kommer på et sidste søm i kisten i denne omgang?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

typemæssigt ville Eriksen slet ikke være på min radar - men Troels er naturligvis nød til at afsøge muligheden. Tænker bare der følger en del "ønsker" med hvis Eriksen skal landes ifht spilletilgange og ambitioner, kan og vil OB/Thorborg det?

Lander Eriksen så skal man lave et gearskifte, nu og her - så er "overlevelse" som mål ikke længere godt nok. Så skal man til at gå efter top 6 og mere til.

Er det muligt - ja det tror jeg da. Tænker ikke det er økonomien der trækker for eriksen, så de store eventyr om det var USA, Tyrkiet eller Saudi - dem tror jeg ikke på. England ville han vidst gerne væk fra, Italien er ikke en mulighed. Spanien, Frankrig eller Tyskland - ja men det bliver jo ikke topklubber han kommer til alligevel.

Jeg tror stadig ikke på den. Men umuligt mener jeg da på ingen måde det er
        Ved ikke om de har fundet anden erstatning men ellers er det vel største sandsynlighed:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ng-for-stjerne

kan være at Eriksen venter på dem, kan være at de ser om de kan få en anden eller tager ham 1/9 og finder de en anden kan det være at OB er 2. prioritet ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ved ikke om de har fundet anden erstatning men ellers er det vel største sandsynlighed:

kan være at Eriksen venter på dem, kan være at de ser om de kan få en anden eller tager ham 1/9 og finder de en anden kan det være at OB er 2. prioritet ..
          ja ved ikke om Ajax er på udkig efter en erfaren spiller, og så handler det vel også om hvor meget det trækker at komme tilbage til Odense - ved ikke hvor tæt deres børn er på skolestart, men den slags kan jo også spille ind. Vi bliver vel klogere indenfor de næste 10 dages tid

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så skal Eriksen være "noget ekstra" fra Thorborg. Vi kan ikke binde lønkroner op på, at Eriksen måske gider OB på vinduets sidste dag

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

Så skal Eriksen være "noget ekstra" fra Thorborg. Vi kan ikke binde lønkroner op på, at Eriksen måske gider OB på vinduets sidste dag
              Det vil han skulle være uanset. Ligesom med Zorniger og sikkert også Falk - man kommer til at gå ud over de normale rammer. Men tænker Eriksen uanset betyder et gearskifte og et fokus der skifter fra overlevelse til top 6 og måske endda en europa plads. Så det skal Thorborg være klar på.

Comment

OB kommer ikke til at have råd til Falk, Arp, Zorniger og Eriksen indenfor et normalt budget. Det kræver, der bliver øget budget.

Og med de 4 navne, så vil man spille for Top4 i superligaen. Så spiller man ikke for at overleve i Superlifaen. Så det jeg mener, er at hvis Eriksen kommer, så er det endnu et gearskifte.

Men det jo bare min måde at vurdere tingene på.

Comment

Det vil han skulle være uanset. Ligesom med Zorniger og sikkert også Falk - man kommer til at gå ud over de normale rammer. Men tænker Eriksen uanset betyder et gearskifte og et fokus der skifter fra overlevelse til top 6 og måske endda en europa plads. Så det skal Thorborg være klar på.
                  Helt sikkert. Eller en anden rigmand omkring klubben på en eller anden måde. Jeg er ret sikker på at Christian ønsker at løfte klubben sammen med sin gamle partner in crime. Og CE har vel penge nok. Hans manager kvier sig sikkert ved at miste en god provision.

Thorborg har haft mange år til at lære at en for forsigtig brug af penge kun skaber elendighed.

Comment

Lander vi 2 store forstærkninger i morgen, så begynder jeg nok også Att drømme lidt om CE i Odense.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Helt sikkert. Eller en anden rigmand omkring klubben på en eller anden måde. Jeg er ret sikker på at Christian ønsker at løfte klubben sammen med sin gamle partner in crime. Og CE har vel penge nok. Hans manager kvier sig sikkert ved at miste en god provision.

Thorborg har haft mange år til at lære at en for forsigtig brug af penge kun skaber elendighed.
                      muligvis - men han arbejder jo for Eriksen, så længere er den vel ikke. Men nej øsnket skal komme fra Eriksen, for selv om Ob/Thorborg vil skulle sprænge banken for ham - så er der stadig mange kompromiser der skal indgåes.

Comment

btw: Hasan Kurucay som ja blev omtalt her tidligere startede og scorede for Schalke i aften.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Jeg tror at Thorborg vil strække sig langt, hvis Eriksen-muligheden opstår. Det vil jo også være et af det mest prestigefyldte skifte til en dansk klub nogensinde. Det er jo nærmest Brian Laudrup-stort. Hvis ikke større.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg tror at Thorborg vil strække sig langt, hvis Eriksen-muligheden opstår. Det vil jo også være et af det mest prestigefyldte skifte til en dansk klub nogensinde. Det er jo nærmest Brian Laudrup-stort. Hvis ikke større.
                            Penge er ikke et problem hvis Eriksen ville skifte. Der ville bare blive bevilliget flere midler i en stor koncern da mange af pengene umiddelbart ville komme ind igen i mercandise,nye sponsorer, tv penge osv.
                            Men det sker ikke i denne omgang desværre.

Jeg håber om et par år så Falk og ham får 1-2 sæsoner sammen i OB

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Penge er ikke et problem hvis Eriksen ville skifte. Der ville bare blive bevilliget flere midler i en stor koncern da mange af pengene umiddelbart ville komme ind igen i mercandise,nye sponsorer, tv penge osv.

Om et par år er Eriksen simpelthen ikke relevant. Der er han for gammel

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvor kunne det dog være fantastisk med en 33 åri Eriksen i OB. Han ville være så fucking god og leve op til alt hypen. Han ville stige på OB på det helt rigtige tidspunkt og være en del af en genrejsning, hvor vi igen spillede med i den sjove ende.
                                En 35 årig Eriksen er jeg mere lunken omkring. Forhåbentlig er vi på det tidspunkt alligevel en del af den sjove ende og jeg er mere i tvivl om det der vil være rigtigt at være "efterlønsordning" inden han året efter pensioneret sig selv.
                                Lige nu ville han flytte så meget for os. Om to år vil hans betydning forhåbentlig ikke kunne være så stor fordi vi allerede har flyttet os til et højere niveau.
                                Timingen er perfekt nu. Om to år er jeg ikke så sikker

Comment

Working...
                                X