Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Tænker det måske kan være et udslag af, at vi ikke rigtig kan få den sum vi ønsker.

Dilemmaet er lidt, der er et stort potentiale, men vi får det ikke forløst i år.
    Ja og så har man nok en forhåbning om hans færdigheder kommer bedre til sin ret i Holland, end hos os.
    En bonusting kunne være hvis han så bruger året på at omskoles til back/wingback, som nok er hans vej tilbage, hvis han en dag skal slå igennem i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Tænker det måske kan være et udslag af, at vi ikke rigtig kan få den sum vi ønsker.

Dilemmaet er lidt, der er et stort potentiale, men vi får det ikke forløst i år.
      Der er jo lavet en klausul. Syntes det er en fin deal hvis det er 0,5-1 mill euro plus diverse
      Vi må håbe at han brænder igennem for alle parter

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

OB satser jo tydeligt på det er spillerne der bliver desperate og slækker på deres krav. Men med 14 dage tilbage skal Troels ud og finde min 3 spillere og faktisk gerne det dobbelte - og så skal han have nogle ud, enten permanent eller på leje.
        Ja, 3 er min. og der er jo faktisk kun 1 1/2 uge inden vinduet lukker. Ikke alt for betryggende.
        Last edited by Mwape; 20-08-2025, 07:18.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der er jo lavet en klausul. Syntes det er en fin deal hvis det er 0,5-1 mill euro plus diverse
          Vi må håbe at han brænder igennem for alle parter
          Det med klausulen var lige smuttet for mig, men det giver mening.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vi har et transferoverskud på 110 millioner for de sidste tre sæsoner, så pengene er der. Men spørgsmålet er om de dækker andre huller i koncernen ? !
            Det gør de ikke som jeg forstår det. Men nedrykningen var dyr og lavede et hul. Også selvom man fik 10 mill i faldskærms penge og sparede på lønbudgettet.
            Men det er da frusterende at man åbenbart kun kan geninvestere 15-20% af transfer indtægter

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, 3 er min. og der er jo faktisk kun 1 1/2 uge inden vinduet lukker. Ikke alt for betryggende.
              Der bliver travlt for han er med garanti ikke den sidste der forlader os

Mange er frustrede lige nu. Man føler ikke der sker en skid. Og det bliver fremhævet hver gang vi får en øretæve og træneren endnu engang går i medierne og kræver nye spillere. Markedet er bare sværere end nogensinde og det ender måske endda med noget leje+option. Man føler at transfer priserne stiger 50% hvert år.
              Bare se på Kolding som har solgt for 20 mill i 2025!! Fuldstændig vanvittigt at man nu skal bruge 6-8 mill for at købe gode 1. Div spillere i Danmark. Gode spillere fra Sverige og Norge er efterhånden også umulige at hente.

Vejle har indset dette og er begyndt at hente lidt spillere ind fra højere hylde selvom de ved at de ikke kan beholde dem. Men det sikrer dem umiddelbart en ny sæson i superligaen og så kan de udvikle holdet minus de 2-3 spillere. Så kan man diskutere om det er det rigtige, men for bundhold kan det i en periode være en nødvendighed måske

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der bliver travlt for han er med garanti ikke den sidste der forlader os

Mange er frustrede lige nu. Man føler ikke der sker en skid. Og det bliver fremhævet hver gang vi får en øretæve og træneren endnu engang går i medierne og kræver nye spillere. Markedet er bare sværere end nogensinde og det ender måske endda med noget leje+option. Man føler at transfer priserne stiger 50% hvert år.
                Bare se på Kolding som har solgt for 20 mill i 2025!! Fuldstændig vanvittigt at man nu skal bruge 6-8 mill for at købe gode 1. Div spillere i Danmark. Gode spillere fra Sverige og Norge er efterhånden også umulige at hente.

Vejle har indset dette og er begyndt at hente lidt spillere ind fra højere hylde selvom de ved at de ikke kan beholde dem. Men det sikrer dem umiddelbart en ny sæson i superligaen og så kan de udvikle holdet minus de 2-3 spillere. Så kan man diskutere om det er det rigtige, men for bundhold kan det i en periode være en nødvendighed måske
                Helt enig og vi ved jo ikke meget, hvad der foregå bag de lukkede dører. TB kan sagtens have budt på flere spillere og så har de valgt klub til anden side eller vil lige vente og se hvad de ellers kan få tilbudt (læs bedre end vi er pt.)

Ja, priserne er fuldstændigt stukket af. Derfor har jeg heller ikke nogen problemer med at det er på leje, dog helst med købskla.

Comment

Helt enig og vi ved jo ikke meget, hvad der foregå bag de lukkede dører. TB kan sagtens have budt på flere spillere og så har de valgt klub til anden side eller vil lige vente og se hvad de ellers kan få tilbudt (læs bedre end vi er pt.)

Ja, priserne er fuldstændigt stukket af. Derfor har jeg heller ikke nogen problemer med at det er på leje, dog helst med købskla.
                  Det er der 110%. Jeg tror man har gang i 5-10 muligheder/forhandlinger og har været et stykke tid. Men man er ikke selv herre over om det lander og hvornår. Men der er vel 3-4 personer på transferduty 24/7 pt og gør alt hvad de kan med den økonomi der er

Comment

Alle kan se, at vi har brug for tilføjelser til alle kæder. Hvis dette ikke er muligt, og jeg som eksperiment bare skulle pege på én position i kampen om overlevelse, så er vi simpelthen nødt til at hente en profil til 6eren, som har en stærk fysisk tilstedeværelse.

Det ville muliggøre, at vi i hvert fald nogen gange kan vige fra det utroligt dårligt fungerende centrale tremandsforsvar og gå over til en 4-4-2 med diamant. Falk skal spille en 8er, og vi har brug for langt bedre forankring mellem det centrale forsvar og den centrale midtbane.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Alle kan se, at vi har brug for tilføjelser til alle kæder. Hvis dette ikke er muligt, og jeg som eksperiment bare skulle pege på én position i kampen om overlevelse, så er vi simpelthen nødt til at hente en profil til 6eren, som har en stærk fysisk tilstedeværelse.

Det ville muliggøre, at vi i hvert fald nogen gange kan vige fra det utroligt dårligt fungerende centrale tremandsforsvar og gå over til en 4-4-2 med diamant. Falk skal spille en 8er, og vi har brug for langt bedre forankring mellem det centrale forsvar og den centrale midtbane.
                      Meget enig.
                      Hvis vi alligevel lukker 3 mål ind i gennemsnit er der ingen grund til at bruge 50% af markspillere på forsvarspositioner. Med mindre den stiger til 4-5 stykker selvfølgelig

Comment

Ja, priserne er stukket af lokalt (7 5 millioner for Vestergaard), men BIF har lige hentet en erfaren landsholdsangriber fra BL til 11 millioner, så markedet er ikke så umuligt, så nogle gør det til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

På den anden side så har vi en fit 6’er som AZ vælger at se bort fra. Han er muligvis hverken hurtig eller har presspil som største force men at man ikke bruger ham til at binde forsvar og midtbane sammen og udnytte Falks forcer fremadrettet kan man vel godt begynde at stille spørgsmålstegn ved ..
                          AGF kunne spadsere direkte igennem mellemrummene fordi Falk ikke er lige så defensivt orienteret som Trybull og det koster.
                          Næste kamp er FCK og fik Ejdum en fiber så skal der joniske et eller andet ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

På den anden side så har vi en fit 6’er som AZ vælger at se bort fra. Han er muligvis hverken hurtig eller har presspil som største force men at man ikke bruger ham til at binde forsvar og midtbane sammen og udnytte Falks forcer fremadrettet kan man vel godt begynde at stille spørgsmålstegn ved ..
                            AGF kunne spadsere direkte igennem mellemrummene fordi Falk ikke er lige så defensivt orienteret som Trybull og det koster.
                            Jeg er lodret uenig - TT har vist sig ikke at passe overhovedet i den nye måde at spille på ( ganske vist ud fra meget få træningskampe) jeg ser ham ikke som en løsning, for langsom i boldomgang, for afventende i presspillet. HVis AZ troede det mindste på ham var han da i truppen. Grubbe er et bedre alternativ - selvom det absolut ikke er godt nok.
                            Vi skal have noget nyt ind både til midtbane og centralt forsvar, meget gerne også i angrebet. Indtil andet er bevist tror (håber) jeg fortsat på at det lykkes inden deadline - men jeg er ligeså nervøs som en hankat på vej til dyrlægen

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jeg er lodret uenig - TT har vist sig ikke at passe overhovedet i den nye måde at spille på ( ganske vist ud fra meget få træningskampe) jeg ser ham ikke som en løsning, for langsom i boldomgang, for afventende i presspillet. HVis AZ troede det mindste på ham var han da i truppen. Grubbe er et bedre alternativ - selvom det absolut ikke er godt nok.
                              Vi skal have noget nyt ind både til midtbane og centralt forsvar, meget gerne også i angrebet. Indtil andet er bevist tror (håber) jeg fortsat på at det lykkes inden deadline - men jeg er ligeså nervøs som en hankat på vej til dyrlægen
                              Godt ord igen … Grubbe er klart også en mulighed men man undres over at det kan blive ved med at vælte ind med mål, så noget skal gøres ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Trybull er bare langt fra god nok i tanke og handling. Han vil simpelthen medføre, at dem foran bare slet ikke får bolden, så kan du have nok så gode spillere på 8eren og 10eren.
                                Jeg er helt tryg ved at AZ kan vurdere det ud fra de mange træningspas, og det ser ud til at han er enig med mig.
                                Last edited by claudes1; 20-08-2025, 09:12.

Comment

Working...
                                X