Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHvis han lander, vil det være en rigtig flot transfer.
2 mio euro i værdi på transfermarkt.
Var med til at vinde det belgiske mesterskab, i sidste sæson.
venstrefodet, kan spille back, 6’er og 8’er.
27 år, og så er hans kæreste dansk. Mon ikke det trækker?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHvis han lander, vil det være en rigtig flot transfer.
2 mio euro i værdi på transfermarkt.
Var med til at vinde det belgiske mesterskab, i sidste sæson.
venstrefodet, kan spille back, 6’er og 8’er.
27 år, og så er hans kæreste dansk. Mon ikke det trækker?
Og så vil du få en spiller der dækker 2 pladser
Vi må se om det holder stik. Det er jo aldrig det hele der går hjem. Men hvis man landede Uhre,MR og Gretarsson bliver det en fornuftig trup vi får
Kan du sætte en start 11 uden nogen kvaler og dilemmaer med de 3 i truppen?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Han er norsk og har spillet 100 kampe for FCN blandt andet
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet ville være ret vildt. Umiddelbart svært at forstå han i sin bedste alder pludselig skulle vælge Superligaen, men sådan er der jo så meget. Jeg hepper på det skal ske!
Det ligner dog han imod slutningen af sidste sæson er gledet ud som marginalspiller, og så kan han jo have fået besked på der ikke satses på ham mere, og her vil det da være glædeligt, hvis OB kan være med om spillere i næste led efter belgiske topklubber.
- Likes 1
Comment
-
Inden folk går (yderligere) i selvsving. Ingen andre medier eller transferguruer har - mig bekendt - bekræftet rygtet fra TV2. Det er ret atypisk. Det plejer at gå som en steppebrand, når der meldes så skråsikkert ud.
Måske skal vi slå koldt vand i blodet. Der kommer uden tvivl forstærkninger, men om det lige blive 3 styks og nu her - lad os se.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægInden folk går (yderligere) i selvsving. Ingen andre medier eller transferguruer har - mig bekendt - bekræftet rygtet fra TV2. Det er ret atypisk. Det plejer at gå som en steppebrand, når der meldes så skråsikkert ud.
Måske skal vi slå koldt vand i blodet. Der kommer uden tvivl forstærkninger, men om det lige blive 3 styks og nu her - lad os se.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Mathias Rasmussen, blev nævnt her inde i går. Husker opslaget som “Hvis ikke det er blevet nævnt, så er Mathias Rasmussen fra Union SG på OB’s radar”
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægInden folk går (yderligere) i selvsving. Ingen andre medier eller transferguruer har - mig bekendt - bekræftet rygtet fra TV2. Det er ret atypisk. Det plejer at gå som en steppebrand, når der meldes så skråsikkert ud.
Dermed ikke sagt, at der ikke er kød på historien, det tror jeg nu nok, der er - men andre medier gider da ikke citere TV 2 for noget så ukonkret som "har tre markante forstærkninger på plads". Du kan til gengæld være forvisset om, at alle sportsjournalister og -influencere, graver med deres små poter efter et navn, så de kan breake de her "tre markante forstærkninger" først.
Comment
-
https://www.facebook.com/share/p/16N...ibextid=wwXIfr
Og i kommentarfeltet her, er der en der lyder ret sikker på Mikael Uhre præsenteres snart.
Der er så mange rygter, i omløb pt.
Lad os se hvad der sker. Jeg er ret sikker på der sker noget denne uge.
Comment
Comment