Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Altså, økonomisk har Eriksen tjent rigeligt til resten af sine dage. Han ville ikke sulte af "kun at få 4-5 mio kr. i årsløn. Sportsligt ser OB da spændende ud p.t. Og der er åbenlyst ikke nogle interessante klubber i Europa der vil have ham. Så jeg tænker at det er nu, hvis han stadig vil spille for OB, og have noget at bidrage med.
    Han er jo også blevet lidt kræsen med alderen

Vil helst ikke fortsætte i PL, Wrexham er et for lavt niveau, har sagt nej til tilbud fra USA, Mellemøsten, Sydøstasien og Tyrkiet, da han foretrækker "Vesteuropa". Italien er udelukket og kan ikke se ham i tysk fodbold.

Så det er vel fransk/spansk/portugisisk/nederlandsk fodbold, der vil passe til ham og hans fysik/egenskaber. Men tør de satse på en dyr aldrende spiller, som ikke har spillet kamp siden maj

Kan godt se at han må bide i det sure æble og tage et par sæsoner i Ådalen, hvis han gerne vil sætte punktum for landsholdskarrieren næste år i Nordamerika.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg køber til hele familien, hvis det sker. Om de så vil gå med den eller ej.
      Jeg køber både hjemme- og udebanetrøjerne

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Wow……..
        ?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
          Hvor får i fra, at det skulle være en højere hylde end Falk og Arp? Er alt der siges ikke, at det skal være en højere hylde end hvad vi kunne i starten af vinduet?. De to var jo undtagelser, at de kunne komme tidligt. Tror bare der menes at vi ikke kunne få flere på en høj hylde allerede.
          https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...330#post367330

citeret fra TB..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg køber både hjemme- og udebanetrøjerne
            Det gør jeg også, så…

Comment

Uhre, Christian Eriksen? Det er godt meget højt at strække sine forventninger. Nu skal vi lige huske, at Uhres sidste sæson her ikke har været så imponerende, og han har haft en del skader. Jeg ved ikke, om han stadig er så hurtig som tidligere - og det var jo lidt hans varemærke. Men han ville i hvert fald blive dyr i løn. Christian Eriksen har jeg svært ved at tro på, og faren er jo også, at vi drømmer så meget, at vi bliver skuffede, hvis der kommer noget mindre spektakulært.
              Har lige været forbi venner i Haderslev: Gretason er meget populær blandt deres fans, og de ville dælme være trætte af at miste ham. Det er nu ikke hans fart, der imponerer i Sønderjyske; mere at han er en kriger og har en ok teknik og virkelig god mental styrke. Han vil sikkert være ret dyr i transfer efter OB-forhold, men nok trods alt lidt billigere i løn end de to førstnævnte. Det ville i min verden være en meget flot signing. Ellers kan jeg sagtens leve med spillere med mindre imponerende CVer; bare de er de rigtige typer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han er jo også blevet lidt kræsen med alderen

Vil helst ikke fortsætte i PL, Wrexham er et for lavt niveau, har sagt nej til tilbud fra USA, Mellemøsten, Sydøstasien og Tyrkiet, da han foretrækker "Vesteuropa". Italien er udelukket og kan ikke se ham i tysk fodbold.

Så det er vel fransk/spansk/portugisisk/nederlandsk fodbold, der vil passe til ham og hans fysik/egenskaber. Men tør de satse på en dyr aldrende spiller, som ikke har spillet kamp siden maj

Kan godt se at han må bide i det sure æble og tage et par sæsoner i Ådalen, hvis han gerne vil sætte punktum for landsholdskarrieren næste år i Nordamerika.
                Det store spørgsmål er jo, om han kan spille på landsholdet, hvis han spiller i OB.

Odense lå, sidst jeg tjekkede, vest for Sjælland, og det kan godt være vanskeligt i den sammenhæng.
                Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Det store spørgsmål er jo, om han kan spille på landsholdet, hvis han spiller i OB.

Odense lå, sidst jeg tjekkede, vest for Sjælland, og det kan godt være vanskeligt i den sammenhæng.
                  Thjaaaa.... det har du jo ret i, men uden klubspilletid kommer han i hvert fald ikke til at spille på landsholdet !

Comment

Slet ikke god nok til OB
                    Men god nok til skotsk subtopklub der spiller med om europæisk …

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Men god nok til skotsk subtopklub der spiller med om europæisk …
                      Nu følger jeg ikke med i Skotsk fodbold, men jeg har hørt at det eneste hold der ville komme i top 6 i Superligaen, er Celtic. Men synes du at Eskesen er en spiller der kan rykke OB?

Comment

Nu følger jeg ikke med i Skotsk fodbold, men jeg har hørt at det eneste hold der ville komme i top 6 i Superligaen, er Celtic. Men synes du at Eskesen er en spiller der kan rykke OB?
                        Jeg har ikke set ham eller Haugesund spille, men det er nemt at se de har haft en forfærdelig sæson. Alligevel har jeg da set Rosenborg-fans, der for ikke længe siden skrev, at de burde hente ham. Og generelt, ud fra det man kan læse om ham, har han vist udviklet sig meget i Norge. Jeg tror man ville blive overrasket. Så jeg havde ham også i tankerne. Ville nok passe godt ind ift. at kunne dække både 8'er og 10'er.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg har ikke set ham eller Haugesund spille, men det er nemt at se de har haft en forfærdelig sæson. Alligevel har jeg da set Rosenborg-fans, der for ikke længe siden skrev, at de burde hente ham. Og generelt, ud fra det man kan læse om ham, har han vist udviklet sig meget i Norge. Jeg tror man ville blive overrasket. Så jeg havde ham også i tankerne. Ville nok passe godt ind ift. at kunne dække både 8'er og 10'er.
                          Vi stiler heldigvis højere end dét.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            okay, det må være i videoen så? Har læst artiklen, men er ikke i DK og der er en geografisk blocker på videoen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

okay, det må være i videoen så? Har læst artiklen, men er ikke i DK og der er en geografisk blocker på videoen.
                              Yup..

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Så det vi ved er, at der kommer en midtenforsvarer + 2 spillere mere.
                                Og at det højest sandsynligt er spillere der kæmper for en VM plads.
                                Pas lidt på med at tro, at Troels, eller nogen andre for den sags skyld, altid rammer de helt rigtige ord, når man udtaler sig. F.eks. om VM-plads.

Comment

Working...
                                X