Slet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægVictor Nelsson, Michael Uhre, Christian Eriksen, Gretarsson. Jeg ved ikke hvem den centrale midtbane skal være. Men det er dem der er i min pot.
Man kan også vente for lang tid... Plum havde et godt citat engang mht. det
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Egentligt lidt underligt, at CE ikke har fundet en klub endnu med henblik på landsholdet (VM-kval) og de fleste turneringer er gået i gang eller snart gør det. Nu han har jo misset eller misser hele pre-seson
Man kan også vente for lang tid...
- Likes 2
Comment
-
https://campo.dk/2025/08/12/julius-e...jek-i-ny-klub/
Så kan Julius Eskesen streges.
Har ikke fulgt ham så nøje, men bestemt en hvor jeg tænkte, det kunne da godt være.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæghttps://campo.dk/2025/08/12/julius-e...jek-i-ny-klub/
Så kan Julius Eskesen streges.
Har ikke fulgt ham så nøje, men bestemt en hvor jeg tænkte, det kunne da godt være.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægUhre og Eriksen er mine bud på 2 af dem.
Hvis det skulle blive til noget, så ville det undre mig, hvad hensigten var med de kategoriske afvisninger fra Eriksen selv, hans agent og Troels Bech. Ikke engang et "Det kunne være spændende, transfervinduet er langt, lad os se hvad der kan ske".
Dermed ikke sagt, at jeg ikke ville falde bagover af benovelse og glæde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Eriksen tror jeg simpelthen ikke på. Det tør jeg ikke.
Hvis det skulle blive til noget, så ville det undre mig, hvad hensigten var med de kategoriske afvisninger fra Eriksen selv, hans agent og Troels Bech. Ikke engang et "Det kunne være spændende, transfervinduet er langt, lad os se hvad der kan ske".
Men der har jo været en broderskabsaftale, hvori både Falk og Eriksen skulle tørne ud for striberne og bo i samme by.
Måske. Bare måske, er der andet i livet end moderne fodbold.
Et håb så odiøst, man knap tør hviske det.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 4
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Men er det virkeligt så usandsynligt? Sportsligt? Ja. Økonomisk? Ja .
Men der har jo været en broderskabsaftale, hvori både Falk og Eriksen skulle tørne ud for striberne og bo i samme by.
Måske. Bare måske, er der andet i livet end moderne fodbold.
Et håb så odiøst, man knap tør hviske det.
- Likes 2
Comment
-
... Prøv så lige at drømme CE...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Altså, økonomisk har Eriksen tjent rigeligt til resten af sine dage. Han ville ikke sulte af "kun at få 4-5 mio kr. i årsløn. Sportsligt ser OB da spændende ud p.t. Og der er åbenlyst ikke nogle interessante klubber i Europa der vil have ham. Så jeg tænker at det er nu, hvis han stadig vil spille for OB, og have noget at bidrage med.
Comment
Comment