Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Slet

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Victor Nelsson, Michael Uhre, Christian Eriksen, Gretarsson. Jeg ved ikke hvem den centrale midtbane skal være. Men det er dem der er i min pot.
      Egentligt lidt underligt, at CE ikke har fundet en klub endnu med henblik på landsholdet (VM-kval) og de fleste turneringer er gået i gang eller snart gør det. Nu han har jo misset eller misser hele pre-seson

Man kan også vente for lang tid... Plum havde et godt citat engang mht. det

Comment

Der sker jo aller en ski i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Egentligt lidt underligt, at CE ikke har fundet en klub endnu med henblik på landsholdet (VM-kval) og de fleste turneringer er gået i gang eller snart gør det. Nu han har jo misset eller misser hele pre-seson

Man kan også vente for lang tid...
          Jo længere tid der går, jo mere sandsynlig bliver han i OB - med mindre Zorniger ikke vil have ham. Han er halvgammel og ikke super løbestærk.

Comment

https://campo.dk/2025/08/12/julius-e...jek-i-ny-klub/

Så kan Julius Eskesen streges.

Har ikke fulgt ham så nøje, men bestemt en hvor jeg tænkte, det kunne da godt være.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              https://campo.dk/2025/08/12/julius-e...jek-i-ny-klub/

Så kan Julius Eskesen streges.

Har ikke fulgt ham så nøje, men bestemt en hvor jeg tænkte, det kunne da godt være.
              Slet ikke god nok til OB

Comment

Uhre og Eriksen er mine bud på 2 af dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  På X, går der rygter om vi er tæt på Uhre.

Han lyder dog meget dyr, i mine ører.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Eriksen tror jeg simpelthen ikke på. Det tør jeg ikke.

Hvis det skulle blive til noget, så ville det undre mig, hvad hensigten var med de kategoriske afvisninger fra Eriksen selv, hans agent og Troels Bech. Ikke engang et "Det kunne være spændende, transfervinduet er langt, lad os se hvad der kan ske".

Dermed ikke sagt, at jeg ikke ville falde bagover af benovelse og glæde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Hvis det skulle blive til noget, så ville det undre mig, hvad hensigten var med de kategoriske afvisninger fra Eriksen selv, hans agent og Troels Bech. Ikke engang et "Det kunne være spændende, transfervinduet er langt, lad os se hvad der kan ske".

Men er det virkeligt så usandsynligt? Sportsligt? Ja. Økonomisk? Ja .

Men der har jo været en broderskabsaftale, hvori både Falk og Eriksen skulle tørne ud for striberne og bo i samme by.

Måske. Bare måske, er der andet i livet end moderne fodbold.

Et håb så odiøst, man knap tør hviske det.
                      Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Hvis nogen gav så meget som bare et flig af håb, inden noget nogensinde var på plads, ville hele verden - inklusiv mig selv, jo gå fuldstændig amok, indtil der var en afklaring. Det skulle ikke forbavse mig…

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Men er det virkeligt så usandsynligt? Sportsligt? Ja. Økonomisk? Ja .

Men der har jo været en broderskabsaftale, hvori både Falk og Eriksen skulle tørne ud for striberne og bo i samme by.

Måske. Bare måske, er der andet i livet end moderne fodbold.

Et håb så odiøst, man knap tør hviske det.
                          Altså, økonomisk har Eriksen tjent rigeligt til resten af sine dage. Han ville ikke sulte af "kun at få 4-5 mio kr. i årsløn. Sportsligt ser OB da spændende ud p.t. Og der er åbenlyst ikke nogle interessante klubber i Europa der vil have ham. Så jeg tænker at det er nu, hvis han stadig vil spille for OB, og have noget at bidrage med.

Comment

.... Nogen skrev hvor meget trøjessalget ville eksplodere inden Falk Kom❤️
                            ​​​​​​... Prøv så lige at drømme CE...
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                            2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Altså, økonomisk har Eriksen tjent rigeligt til resten af sine dage. Han ville ikke sulte af "kun at få 4-5 mio kr. i årsløn. Sportsligt ser OB da spændende ud p.t. Og der er åbenlyst ikke nogle interessante klubber i Europa der vil have ham. Så jeg tænker at det er nu, hvis han stadig vil spille for OB, og have noget at bidrage med.
                              Jeg køber den 100%!

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

.... Nogen skrev hvor meget trøjessalget ville eksplodere inden Falk.... Kom❤️
                                ​​​​​​... Prøv så lige at drømme CE...
                                Jeg køber til hele familien, hvis det sker. Om de så vil gå med den eller ej.

Comment

Working...
                                X