Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men det er jo kun fordi du selv syntes at du er saglig men du skriver konstant at alle andres meninger er vrøvl og sludder uden at bidrage om hvorfor du mener det eller argumenterer for noget andet.
    Du holder dig ikke for fin til at ligge andre ord i munden og pådutte hvad de mener så jeg tænker at din egen forståelse af tingene måske kunne trænge til en justering.
    Pas på du ikke selv kommer lige højt nok op på
    piedestalen af “rigtige meninger”.
    Tak Plum for lidt sund fornuft

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Gretarsson er ikke med i truppen for Sønderjyske, så mon ikke han præsenteres for os som ny tilgang en af dagene.
      Jeg mener ikke SjE har meldt noget ud omkring hvorfor Gretarsson ikke var med i truppen mod Viborg.
      Deres 6'er Rasmus Vinderslev var vist heller ikke med.
      Måske vi kan lave noget byttehandel med SjE (Trybull, Hansborg).

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg mener ikke SjE har meldt noget ud omkring hvorfor Gretarsson ikke var med i truppen mod Viborg.
        Deres 6'er Rasmus Vinderslev var vist heller ikke med.
        Måske vi kan lave noget byttehandel med SjE (Trybull, Hansborg).
        SE melder ud at det var "en mindre skade"
        Last edited by Online; 09-08-2025, 17:11.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er da ikke stråmandsargumenter, men overdrivelse plejer at fremme forståelsen. Fint for mig, at du blokerer os, men det skævvrider bare dette forum, da du/I så ikke ser alle mellemregningerne.

Hvad mangler jeg at svare på af påstande ?
          Kan du ikke lave din egen tråd herinde hvor du diskuterer med alt og alle ? Så kan jeg og alle andre der ikke gider konstant se dit ævl og kævl i andre tråde slippe for det ?
          på forhånd mange tak

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
            Kan du ikke lave din egen tråd herinde hvor du diskuterer med alt og alle ? Så kan jeg og alle andre der ikke gider konstant se dit ævl og kævl i andre tråde slippe for det ?
            på forhånd mange tak

Hvad er du uenig i ?

Hvad er din holdning/standpunkt ?

Comment

-

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg tvivler på at han er god nok. Synes han havde for mange berøringer i sit spil og det er en “dødssynd” i AZs øjne.
                Lige præcis det samme jeg tænker. JJT er en fin fodboldspiller, men han er også en boldvarmer.
                Kan slet ikke se ham i OB nu.

Comment

Mon en spiller som Brynjar Ingi Bjarnason har været overvejet? Det er jo en spiller som Zorniger har et indgående kendskab til.
                  Han er en del yngre og dækker samme plads som Gretarsson.
                  Bare en strøtanke.

Comment

Vil I ikke bare godt ignorere Online!

Han er en idiot med stort EDB-kørekort og ubegrænset tid, og jo mere man interagerer med en idiot, jo mere ævl, kævl, spam og provokationer kommer der. Og det er simpelthen godt gammeldags træls for alle os, der har blokeret ham, men er tvangsindlagt til at se på konstante quotes med alt det her pis.
                    Last edited by Jungledyret; 09-08-2025, 17:45.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Mon en spiller som Brynjar Ingi Bjarnason har været overvejet? Det er jo en spiller som Zorniger har et indgående kendskab til.
                      Han er en del yngre og dækker samme plads som Gretarsson.
                      Bare en strøtanke.
                      han har lige signet med Greuther Fürth - så hvor skulle Zorniger kende ham fra?

Men ja ellers er han vel en man godt kunne have kigget på...menpasser det at han er højrefodet så har han næppe været så meget inde i overvejelserne

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han har lige signet med Greuther Fürth - så hvor skulle Zorniger kende ham fra?

Men ja ellers er han vel en man godt kunne have kigget på...menpasser det at han er højrefodet så har han næppe været så meget inde i overvejelserne
                        Ups. Min fejl. Troede han kom til klubben i 23.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Vil I ikke bare godt ignorere Online!

Han er en idiot med stort EDB-kørekort og ubegrænset tid, og jo mere med interagerer med en idiot, jo mere ævl, kævl, spam og provokationer kommer der. Og det er simpelthen godt gammeldags træls for alle os, der har blokeret ham, men er tvangsindlagt til at se på konstante quotes med ham.
                          Idiot

Stort EDB-kørekort

Ævl, kævl, spam og provokationer

"Elsker" du/andre går efter mig og ikke bolden... men det er vel det nemmeste for jer i disse tider, hvor man kan svine folk anonymt bag skærmen !

Skal nok holde lav profil i de næste måneder, så I kan hygge jer i ekkokammeret og dyrke jer selv !

Comment

Jeg har ikke læst de her debatter i detaljen og hvad de forskellige stridspunkter går på, men jeg vil dog nok sige at adfærden fra en ret stor del her, rettet mod nogle få er relativt uværdig.

I kan 100% bare sige "fuck ham, han er bare en tidligere fan", det er helt fair ... men ville lige smide den her, da jeg synes det er gået pænt langt.

Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Og alligevel så kører ævl og bælv videre i denne tråd .......hvorfor kan man ikke forstå at det er en fucking rygte tråd og ikke diskussion tråd .......

Comment

Kan I ikke stoppe det? Det er ja fuldstændig meningsløst.
                                Hvis der er brugere som synes har en skæv holdning eller optræden så hopper bare over og fred med det. Og hvis synes det er alt for dumt eller provokerende så svarer muligvis at det er alt for dumt eller provokerende og fred med det. Det er ja helt alene min beslutning med hvem og hvordan jeg vil diskutere eller hvem og hvad vil ignorere. Så forstår ikke jeres problem. Det lyder som om I giver alt om at skabe et problem.
                                Og det er mere og mere trættende. I fylder den her transfer-tråd i flere dage nu med jeres flueknepperi-krig. Og hver gang jeg åbner tråden fordi der er nye indlæg og håber på informationer om tilgang til holdet eller spændende rygter så bliver skuffet med den der meningsløse "debat" I har der med hinanden. I må selvfølgelig spilde jeres tid som I vil men I spilder også min tid, så slut nu af tak, tag en bajer med hinanden eller klar det med knytnæve, det er fuldstændig ligegyldig med hvordan I slutter det, men SLUT det NU, tak!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X