Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

"Viljar Myhra vogtede i store dele af 2024 OB-målet. En opdaget hjertearytmi sendte ham i slutningen af marts 2025 desværre ud af banen på ubestemt tid. Han er stadig ikke klar til at skulle spille professionel fodbold.

- Ovenpå Viljars hjertearytmi er han fortsat ramt af en stresslignende tilstand. Den tager vi hånd om med ansvar for ham og for OB. Han træner i det omfang, som han er klar til det, og han indgår ikke i vores kamptrup på ubestemt tid.

- Vi håber, at folk vil tillade Viljar roen til at komme sig, og derfor vil han naturligvis ikke være til rådighed for pressen, siger fodbolddirektør i OB, Troels Bech."​
    Der er nogen der får de reaktioner på mikrobølgestråler og de findes foruden i luften fra mobilsendere fra diverse kropsmålinger. Han er sikkert plastret til med den slags.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Oliver Christensen er tilbage i Fiorentina som 3.-4. valg efter den klub han var udlejet til rykkede ned i Serie3.
      Serie C1.... Serie3 er nok lige et par niveauer for lavt

Comment

Oliver Christensen er tilbage i Fiorentina som 3.-4. valg efter den klub han var udlejet til rykkede ned i Serie3.
        Nok ikke aktuel med den løn han får. Desværre. Men en god keeper - måske et ungt talent - ind på leje kunne jo være en løsning på en svær situation med Myhra.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

Nok ikke aktuel med den løn han får. Desværre. Men en god keeper - måske et ungt talent - ind på leje kunne jo være en løsning på en svær situation med Myhra.
          FCK har vel også tre keepere, de gerne vil af med

Comment

OB har jo betalt 1 euro for spillere før så for den rigtige kunne 2 da være det næste …
            Spørgsmålet er hvor meget TB har puget sammen efter man sagde farvel til en masse spillere for et år siden og har haft akademi lønninger over år ..
            Agh Plum kunne vi mon ikke "strække" os til 10 € for en stjernespiller uden at tømme kassen.

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

Agh Plum kunne vi mon ikke "strække" os til 10 € for en stjernespiller uden at tømme kassen.
              Du har da spenderbukserne på

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

Sådan er det når man arbejder med store numre … man undlader 0’erne
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Er det et misforstået forsøg på at være morsom

Jeg spørger til Nicho, mens du åbenbart vil mudderkaste

Jeg skrev, at jeg ikke forventede at TB holder 26 ud, hvilket jeg stadigvæk hælder til (er dog lidt mere tvivlende efter han har fået AZ ind, som jeg mener har købt ham tid).

Spændt på hvornår jeg får en undskyldning eller får mine såkaldte løgne fremlagt !
                  Til sommer.... så til Nytår.... og nu 26 ud.

Jow jow.

Spændt på hvornår du forklarer dine såkaldte teorier om TB og hans privatøkonomi etc.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
                    Vi mangler VIRKELIG kvalitet på midtbane imo...
                    Absolut..... det må simpelthen også være højeste prioritet nu. Spændt på hvad vi henter ind!
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                    X