Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Kender ham ikke - er det at handle på en højere hylde end Bürgy / Gomez? Eller er det ikke ca det samme niveau?

Kunne godt tænke mig vi kunne tiltrække lidt flere 24-26 årige, men en snart 30 årig er selvf stadig en foryngelse ifht Bjørnen
    Nej jeg kan heller ikke lige se den meget højere hylde. Men tænker at de hellere vil bruge pengene længere fremme på banen.
    Men de der venstrebenede forsvarsspillere hænger nok bare ikke på træerne hvor OB kan nå

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Thesheep stiller dig et spørgsmål til en påstand du har. Du svarer ikke med andet end et unødvendigt spørgsmål. Hvis du vil tages seriøst i en debat og ikke betragtes som den troll, så må du være mere skarp når du kommer med dine skråsikre påstande og ellers må du bare være mere tydelig i at det er dine egne gisninger og synsninger.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nej jeg kan heller ikke lige se den meget højere hylde. Men tænker at de hellere vil bruge pengene længere fremme på banen.
        Men de der venstrebenede forsvarsspillere hænger nok bare ikke på træerne hvor OB kan nå
        næ - men jeg er sådan set også ok med det - vi har brug for noget bredde på holdet - og vi kan ikke kun hente fra en "falk" hylde - så nogle solide signings.

Og fint de også kigger på bagkæden - men det var ikke der jeg var begyndt - midtbanen mangler virkelig noget bredde og dernæst angrebet...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

næ - men jeg er sådan set også ok med det - vi har brug for noget bredde på holdet - og vi kan ikke kun hente fra en "falk" hylde - så nogle solide signings.

Og fint de også kigger på bagkæden - men det var ikke der jeg var begyndt - midtbanen mangler virkelig noget bredde og dernæst angrebet...
          Tænker heller ikke det er der de er begyndt. Måske bare der det flasker sig først

Lad os nu se om der er hold i det. Men det kommer mere end 1 sted fra så det er bestemt en mulighed. Havde faktisk set frem til at skulle se ham spille i aften

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Thesheep stiller dig et spørgsmål til en påstand du har. Du svarer ikke med andet end et unødvendigt spørgsmål. Hvis du vil tages seriøst i en debat og ikke betragtes som den troll, så må du være mere skarp når du kommer med dine skråsikre påstande og ellers må du bare være mere tydelig i at det er dine egne gisninger og synsninger.
            Nej, jeg reagerer på et indlæg fra claudes1 !

Men fint du blander dig i debatten med et fokus på mig og ikke bolden.... og du taler om at være troll

Har du overhovedet læst mine kommentarer/indlæg bagefter

Comment

Men fint du blander dig i debatten med et fokus på mig og ikke bolden.... og du taler om at være troll

No offence, men jeg forstår altså ikke hvordan det lykkes dig at mundhugges med nogen hele tiden

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

No offence, men jeg forstår altså ikke hvordan det lykkes dig at mundhugges med nogen hele tiden
                Det gør jeg heller ikke... synes faktisk mine sidste mange indlæg har været saglige

Comment

13 A-landskampe for Island tæller vel også lidt + en hel del for U-landsholdene også.
                  Last edited by cykelmyggen; i går, 20:11.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

13 A-landskampe for Island tæller vel også lidt + en hel del for U-landsholdene også.
                    Ja de islændinge er ikke helt dårlige. Bare spørg BIF

vi må se om den holder. Virker bare suspekt med rygter for senere på aftenen at blive taget ud af en kamptrup

Comment

Men det indlæg fra claudes1 du reagerer på er jo i direkte sammenhæng med mit indlæg (claude1 skriver blot noget i stil med: “fedt svar” eller lign. ). Hvis du ikke selv kan se det er du åbenlyst helt væk fra vinduet.
                      Online: du begynder at minde mig for meget on Entusiasten som jeg blokerede herinde for flere år siden.

Comment

vi må se om den holder. Virker bare suspekt med rygter for senere på aftenen at blive taget ud af en kamptrup
                        Måske McCoys skade kan defineres som en lille "Union Berlin-skade" eller lign. eller samme klasse som Gretarsons skade i Haderslev. :)

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Måske McCoys skade kan defineres som en lille "Union Berlin-skade" eller lign. eller samme klasse som Gretarsons skade i Haderslev. :)

Comment

https://campo.dk/2025/08/09/daniel-h...ren-i-randers/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Det må man sige.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

Han har også noget fart, faktisk slår han Gomez på tophastighed, tænker også det spiller ind.

Comment

Working...
                                X