Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg synes han har fået chancerne uden at gribe dem og ind imellem kan et talent først forløses, når der kommer andre udfordringer en dem i dagligdagen.
    Masser af unge mennesker har brug for efterskoler, højskoler, udenlandsophold osv til at gøre det udenfor fodbold verden.
    Synes det er svært at kalde det et udtryk for manglende strategi.
    Enig. Tænker man laver en handel ala Breum med lav transfer og høj videresalg. Man har gjort hvad man skulle med ham fra OBs side. Men han skal ud og forløse sit talent et andet sted

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig. Tænker man laver en handel ala Breum med lav transfer og høj videresalg. Man har gjort hvad man skulle med ham fra OBs side. Men han skal ud og forløse sit talent et andet sted
      Det ville være en okay scenarie i min verden

Comment

Det ville være en okay scenarie i min verden
        Ja helt sikkert. I Breums tilfælde kan vi jo ende med at tjene 11-13 mill i alt hvis/når han bliver solgt. Det er bestemt godkendt
        Man kunne da håbe et lign scenarie for Jenner som også er et kæmpe talent

Comment

Det giver vel meget god mening. Jeg er ikke sikker på at han passer så godt ind i Zornigers system, og desuden har jeg været ret så skuffet over hans udvikling. Jeg havde forventet en del af ham

Comment

Ja helt sikkert. I Breums tilfælde kan vi jo ende med at tjene 11-13 mill i alt hvis/når han bliver solgt. Det er bestemt godkendt
            Man kunne da håbe et lign scenarie for Jenner som også er et kæmpe talent
            Hvad er et "kæmpe talent" ... jeg tænker ikke du kan se mit spørgsmål, men er nysgerrig omkring det begreb og hvad det bygger på her.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Hvad er et "kæmpe talent" ... jeg tænker ikke du kan se mit spørgsmål, men er nysgerrig omkring det begreb og hvad det bygger på her.
              Bare rolig. Slet ikke som FCNs talenter

Comment

AZ og TB er enig at der skal "nogle" spillere ind om at styrke holdet og TB ser "udtryk for, at der også fra ledelsens øverste lags side er vilje til at investere i holdet".
                https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-08...8Chu_XJhN8tWNA
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Jeg synes han har fået chancerne uden at gribe dem og ind imellem kan et talent først forløses, når der kommer andre udfordringer en dem i dagligdagen.
                  Masser af unge mennesker har brug for efterskoler, højskoler, udenlandsophold osv til at gøre det udenfor fodbold verden.
                  Synes det er svært at kalde det et udtryk for manglende strategi.
                  Enig, de unge har også selv et ansvar for deres karriere.
                  Jenner kunne ikke engang gøre sig positivt bemærket i NB-ligaen, så bliver det sgu svært at satse på ham i Superligaen. Hans optræden i Herning var ualmindelig sløj.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    AZ og TB er enig at der skal "nogle" spillere ind om at styrke holdet og TB ser "udtryk for, at der også fra ledelsens øverste lags side er vilje til at investere i holdet".
                    Dejlig læsning. Som sagt før så tror jeg ikke vi har set den sidste WOW transfer

Comment

Lidt spøjst at SFÅ breaker rygtet om Jenner lige inden de har et nyt interview med TB.
                      Meget tætte vandrør normalt så måske et lille ben fra Troels fordi den er sikker og bliver annonceret senere i dag

Comment

Forstår ikke hans behov for stadigvæk at stikke til BW m.fl.

" - Der er også grund til at have lært af tidligere vinduer, hvor alt for stor aktivitet på meget kort tid kan gå ud over træfsikkerheden, siger sportsdirektøren."

Hvad vil han opnå med sådan en udtalelse, udover at dække sig selv af

Hvordan synes han, at hans egen træfsikkerhed var i sidste vintervindue med Adam og Bürgy ?

Comment

lidt spøjst at sfå breaker rygtet om jenner lige inden de har et nyt interview med tb.
                          Meget tætte vandrør normalt så måske et lille ben fra troels fordi den er sikker og bliver annonceret senere i dag
                          sfå = tv2

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

sfå = tv2
                            Skulle nok have skrevet Martin Davidsen

Comment

Skulle nok have skrevet Martin Davidsen
                              Jeps, her fra hestens egen mund

"Debut som korrespondent på Kvægtorvet ⚽️

Efter nogle ugers sommerferie er jeg nu for alvor begyndt som OB-korrespondent hos TV 2 Sport og TV 2 Fyn. Aftalen lyder på et fast antal timer hver uge, hvor jeg skal byde ind med ideer, artikler, nyheder og alt andet om OB til de forskellige platforme. Og så er der stadig tid til at lave Stemmer Fra Ådalen ved siden af.

Jeg ser store muligheder i satsningen og samarbejdet mellem TV 2 Sport og de forskellige lokalredaktioner, hvor man bringer seere og læsere tættere på de danske Superliga-klubber. Det giver en helt anden nærhed og det løfter kvaliteten af dækningen - til glæde for fodboldfans i hele landet.

Der var engang, hvor jeg var irriteret på TV 2's sportsdækning, fordi jeg fandt den mangelfuld og overfladisk, men jeg synes virkelig, at der er noget spændende i gang i disse år, hvor TV 2 har købt massivt ind med interessante sportsrettigheder, der jo stadig definerer især TV's fokus. Nu har TV 2 stort fokus på Superligaen, og der er ansat mange gode folk i væsentlige roller. Jeg glæder mig over at være en del af det, og jeg glæder mig til samarbejdet.

I denne uge har jeg haft mine første møder på Kvægtorvet, der efterhånden er et ikonisk sted i dansk mediehistorie, og jeg har også leveret de første artikler til TV 2 Sport.

Blandt andet dette interview med Alexander Zorniger:
                              https://lnkd.in/dPfUW24m

Jeg vil stadig lave masser af indhold til Stemmer Fra Ådalen, og jeg vil have min faste gang hos de gode folk hos TV 2 Fyn, men jeg glæder mig også over at blive en del af holdet hos sportsfolket på Kvægtorvet."

Comment

Lidt spøjst at SFÅ breaker rygtet om Jenner lige inden de har et nyt interview med TB.
                                Meget tætte vandrør normalt så måske et lille ben fra Troels fordi den er sikker og bliver annonceret senere i dag
                                MD ville 100% ikke breake sådan en historie hvis han havde fået den “off the record” af TB uden hans tilladelse.
                                Så det er enten en anden kilde eller TB der har et behov for at få den ud og har nikket ok

Comment

Working...
                                X