Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...a-breum-skifte

Man kunne da håbe han blev solgt til 45-50 mil, det vil da være nogle gode penge der kommer vores vej.

Og dejligt for Breum, forstod aldrig helt hvorfor vi solgte ham i stedet for at satse på typer som Tonga, Selven, Tyler B. Alligevel vildt hvis man har vurderet dem til at være bedre

Comment

Som jeg har nævnt en del gange har OB en kæmpe videresalgs klausul på Breum. Men 25% er stadig højere end jeg havde hørt

Satme ærgerligt han blev skadet. Ellers var han solgt for et kæmpe beløb denne sommer. Vi må håbe på en god sæson og stor bonus næste sommer

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

Man kunne da håbe han blev solgt til 45-50 mil, det vil da være nogle gode penge der kommer vores vej.

Og dejligt for Breum, forstod aldrig helt hvorfor vi solgte ham i stedet for at satse på typer som Tonga, Selven, Tyler B. Alligevel vildt hvis man har vurderet dem til at være bedre
        Nu opstod der jo denne mulighed for ham, som han klogelig valgte at tage. Selven og Tyler kom først efter han smuttede. Tongya kunne jeg faktisk rigtigt godt lide (var ikke for fin som offensiv spiller til også at tage del i det defensive arbejde). så tror han ville passe fint ind i vores spillestil i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nu opstod der jo denne mulighed for ham, som han klogelig valgte at tage. Selven og Tyler kom først efter han smuttede. Tongya kunne jeg faktisk rigtigt godt lide (var ikke for fin som offensiv spiller til også at tage del i det defensive arbejde). så tror han ville passe fint ind i vores spillestil i dag
          Selvén blev jo hentet dagen efter at Breum blev solgt, så det er da nærliggende at tro at de to handler havde noget med hinanden at gøre

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Som jeg har nævnt en del gange har OB en kæmpe videresalgs klausul på Breum. Men 25% er stadig højere end jeg havde hørt

Satme ærgerligt han blev skadet. Ellers var han solgt for et kæmpe beløb denne sommer. Vi må håbe på en god sæson og stor bonus næste sommer
            Er han skadet da?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Er han skadet da?
              ikke mere mener jeg, men han er først ved at finde niveauet igen så jeg forestiller mig at GAH venter til vinter eller næste sommer

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Er han skadet da?
                Han brækkede foden og var ude 3 måneder lige der hvor han var på sit højeste i sæsonen. Nåede kun lige at komme tilbage inden sæsonen sluttede. Men han var super kørende dernede og burde have været hot på transfermarkedet lige nu

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

Altså det man bragte ind - det gav ingen mening, syntes dog Tongya var en ganske fin spiller.

Men Breum selv havde jo ikke grebet chancen, og det system man ville spille under Alm - der passede han jo bare ikke rigtigt ind. Så på den måde syntes jeg det giver fin mening. At beløbet så virkede meget lavt, og Tyler og Selven var nogle mere end underlige signings er en anden sag

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Altså det man bragte ind - det gav ingen mening, syntes dog Tongya var en ganske fin spiller.

Men Breum selv havde jo ikke grebet chancen, og det system man ville spille under Alm - der passede han jo bare ikke rigtigt ind. Så på den måde syntes jeg det giver fin mening. At beløbet så virkede meget lavt, og Tyler og Selven var nogle mere end underlige signings er en anden sag
                    Uden at vi skal gå ind i en snak om hvordan vi spillede for to år siden, så vil jeg faktisk argumentere for at han passede perfekt ind dengang. Alm ville meget gerne spille med kanter der trak ind i banen og var mellemrumsspillere, hvilket ville passe Breum og hans gode teknik fint, mens alle vores kanter på det tidspunkt, Deedson, Selvén, Burey, Hornemann, var klart bedst ude ved ved sidelinjen, hvor de kunne have mere plads foran sig

Comment

Han brækkede foden og var ude 3 måneder lige der hvor han var på sit højeste i sæsonen. Nåede kun lige at komme tilbage inden sæsonen sluttede. Men han var super kørende dernede og burde have været hot på transfermarkedet lige nu
                      Ok det vidste jeg ikke. Følger ikke med i hollandsk fodbold.
                      Godt han er klar igen. Har aldrig set det store lys i ham i hans OB tid.

Comment

Når man ser en kamp som Randers-AGF går det rigtig op for en at vi stadig mangler nogle kvalitetsspillere for at kunne lege med på den lange bane. De har hver deres halvleg idag.
                        Men når de skifter ud virker det ikke som om at de går væsentligt ned i kvalitet som vi gør

Vi skal bruge minimum 1 angriber mere. Faktisk helst 2
                        Så skal vi have en kvalitets midtbanespiller ind der kan give os noget bredde der sammen med Trybull og Bonde(Kunne dog godt lyde til at der går et par måneder med ham)

Vi kunne også godt bruge en venstreback mere der er bedre en Sørensen. Men ville faktisk hellere have en ekstra angriber(altså 2 i alt) mere hvis jeg skulle vælge.

OB må ud og bekende kulør på transfermarkedet og vise at denne hype der er omkring OB ikke er et fatamorgana og man rent faktisk vil bruge nogle penge for at få de rigtige spillere.

Vi har vel solgt for 60+ millioner i 2025(og måske mere på vej) og brugt ca 2 mill i transfers. Så er der helt sikkert brugt nogle millioner på sign on fee`s og agenter. Men i det store hele bør der være plads til at bruge minimum 10 mill her den sidste måneds tid hvis det bliver nødvendigt.

Gør man det kan det blive en rigtig rigtig sjov sæson

Comment

Ok det vidste jeg ikke. Følger ikke med i hollandsk fodbold.
                          Godt han er klar igen. Har aldrig set det store lys i ham i hans OB tid.
                          Han har spillet en konge sæson i Holland og scorede vel ca 10 mål og en del assist selvom han var ude 3 måneder. Og så var han tæt på at vinde sæsonens unge spiller i Holland men blev det jo nok ikke pga skaden. Hvis han kommer stærkt tilbage og spiller en sæson sådan igen kan han sagtens sælges for 50-75 mill hvor vi så får ca 27%

Comment

Når man ser en kamp som Randers-AGF går det rigtig op for en at vi stadig mangler nogle kvalitetsspillere for at kunne lege med på den lange bane. De har hver deres halvleg idag.
                            Men når de skifter ud virker det ikke som om at de går væsentligt ned i kvalitet som vi gør

Vi skal bruge minimum 1 angriber mere. Faktisk helst 2
                            Så skal vi have en kvalitets midtbanespiller ind der kan give os noget bredde der sammen med Trybull og Bonde(Kunne dog godt lyde til at der går et par måneder med ham)

Vi kunne også godt bruge en venstreback mere der er bedre en Sørensen. Men ville faktisk hellere have en ekstra angriber(altså 2 i alt) mere hvis jeg skulle vælge.

OB må ud og bekende kulør på transfermarkedet og vise at denne hype der er omkring OB ikke er et fatamorgana og man rent faktisk vil bruge nogle penge for at få de rigtige spillere.

Vi har vel solgt for 60+ millioner i 2025(og måske mere på vej) og brugt ca 2 mill i transfers. Så er der helt sikkert brugt nogle millioner på sign on fee`s og agenter. Men i det store hele bør der være plads til at bruge minimum 10 mill her den sidste måneds tid hvis det bliver nødvendigt.

Gør man det kan det blive en rigtig rigtig sjov sæson
                            Er dybt dybt enig med dig. Er bekymret over der er så stille, omkring noget ind lige pt.

Der har vel ikke været et reelt rygte siden Theo Sander. De er gode til at holde tæt.

Er ikke i tvivl om vi henter 6’er og angriber af en hvis kvalitet - måske også midterforsvar.

Så kan jeg sagtens nøjes med en “mindre god” bredde/rotationsspiller, i angrebet. Som fx. Tim Fredriks kunne være…

Jeg så også kampen, jeg var altså ikke synderligt imponeret af hverken Randers eller AGF. Især AGF.
                            Nøj hvor har de en kedelig trup, der er aldrende. Ja de har kvalitet, men de har da ikke ligefrem fremtiden for deres fødder..

Det her er VIRKELIG en sæson, hvor at OB kunne se op i tabellen, hvis OB bruger nogle af de penge vi har fået ind af døren. Det kan være en kæmpe investorgruppe, faktisk.

Grunden til jeg synes vi kan se op i tabellen, er først og fremmest Zorniger, og spillestilen, så er det AGFs nuværende niveau, Randers der har mistet topscoreren, Silkeborg der virker til at have en opbygningssæson, ligesom FCN. Viborg vil jeg også være bekymret over.

Måske jeg bare er OBtimist, men jeg synes virkelig, at et par gode spillere ind, kunne sætte OB et godt sted.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Er dybt dybt enig med dig. Er bekymret over der er så stille, omkring noget ind lige pt.

Der har vel ikke været et reelt rygte siden Theo Sander. De er gode til at holde tæt.

Er ikke i tvivl om vi henter 6’er og angriber af en hvis kvalitet - måske også midterforsvar.

Så kan jeg sagtens nøjes med en “mindre god” bredde/rotationsspiller, i angrebet. Som fx. Tim Fredriks kunne være…

Jeg så også kampen, jeg var altså ikke synderligt imponeret af hverken Randers eller AGF. Især AGF.
                              Nøj hvor har de en kedelig trup, der er aldrende. Ja de har kvalitet, men de har da ikke ligefrem fremtiden for deres fødder..

Det her er VIRKELIG en sæson, hvor at OB kunne se op i tabellen, hvis OB bruger nogle af de penge vi har fået ind af døren. Det kan være en kæmpe investorgruppe, faktisk.

Grunden til jeg synes vi kan se op i tabellen, er først og fremmest Zorniger, og spillestilen, så er det AGFs nuværende niveau, Randers der har mistet topscoreren, Silkeborg der virker til at have en opbygningssæson, ligesom FCN. Viborg vil jeg også være bekymret over.

Måske jeg bare er OBtimist, men jeg synes virkelig, at et par gode spillere ind, kunne sætte OB et godt sted.

Jeg syntes det ligner at du bruger stribede kontaktlinser Syntes AGF var rigtig gode i første halvleg og Randers var rigtig gode i anden. Efter min mening skal vi bruge de der 3 profiler bare for at komme på par med dem over en lang sæson. Viborg og FCN ser også solide ud. Det er kun SIF i mine øjne der ser skrøbelige ud.

Men de skal nok få handlet ind. Spørgsmålet er bare om det bliver godt eller rigtig godt

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Med to-tre forstærkninger er vi på den lange bane aldeles konkurrencedygtige med de to klubber tror jeg. AGF tror jeg er i en lille krise, hvor de ikke rigtig har fået et glidende generationsskifte kørt igennem og nu står med en portion dyre profiler, som har toppet, og ikke umiddelbart har nogen supersalg i sigte. Det er nu, hvis vi skal tage et kvantespring til at komme helt op i røven på dem, og lægge os i laget bag de fire bedste og økonomisk stærkeste.
                                Randers er fortsat gode, men er nok også i en position, hvor de kan risikere at miste et par af deres store profiler. Derfor tror jeg de står svagere når vinduet lukker, end de gør lige nu

Comment

Working...
                                X