Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

3-3 over sølvvinderne i Herning er vel også et fornuftigt signal at sende til potentielle indgående transfers og talenter i OB med tanke på om deres lykke ligger andetsteds.

Det forstærker jo fortællingen om, at OB er på vej frem i bussen igen, og hvis man vil med på rejsen, så skal man slå til nu.

Comment

https://x.com/geo_tsar/status/1947013387281661976 Pione #Sisto is leaving #arisfc‼️ #Konyaspor and odense have shown interest - Decision to be made soon❗️#obdk

Håber det er en and

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
        https://x.com/geo_tsar/status/1947013387281661976 Pione #Sisto is leaving #arisfc‼️ #Konyaspor and odense have shown interest - Decision to be made soon❗️#obdk

Håber det er en and
        Ikke mit første, andet eller 10.000ende bud på en Zorninger spiller

Comment

Håber det er en and
          Kan jeg ikke forestille mig .. ren kantspiller …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Håber det er en and
            Tror ikke tysk currywurst mit pommes harmonerer med Sistos frugtdiæt

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kan jeg ikke forestille mig .. ren kantspiller
              ja - men tænker ikke det er blandt de første mange grunde til han ikke skal til Odense.

Det vil bare være forkert scoutet på så mange planer.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja - men tænker ikke det er blandt de første mange grunde til han ikke skal til Odense.

Det vil bare være forkert scoutet på så mange planer.
                Alder, historik, udviklingspotentiale, egenrådighed, lønkrav m.m.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Alder, historik, udviklingspotentiale, egenrådighed, lønkrav m.m.
                  tænker den tæller ret meget - sammen med hans personlighed...de andre kunne man vel finde ud af hvis man ellers mente han var den rigtige. Men nej på ingen måder et match.

ved ikke om det er et forsøg på at tale hans pris op overfor den tyrkiske klub der angiveligt også skulle være interesseret?

Eller det bare er en twitter bruger der keder sig lidt for meget

Comment

tænker den tæller ret meget - sammen med hans personlighed...de andre kunne man vel finde ud af hvis man ellers mente han var den rigtige. Men nej på ingen måder et match.

ved ikke om det er et forsøg på at tale hans pris op overfor den tyrkiske klub der angiveligt også skulle være interesseret?

Eller det bare er en twitter bruger der keder sig lidt for meget
                    Tror det er det sidste ! Ser ham som en luksusspiller, der ikke passer ind i AZs stil... OVERHOVEDET !

Comment

Nu vil Zorniger have 5 nye… Angriber,midtbane,venstrebenet forsvarsspiller og 2stk centerback fra Premier League

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...de-og-kvalitet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nu vil Zorniger have 5 nye… Angriber,midtbane,venstrebenet forsvarsspiller og 2stk centerback fra Premier League

Så kom i gang, Troels,!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

syntes det lyder helt rimeligt

jeg kan godt li' han ikke er bange for at stille nogle krav. Og samtidig godt kan tage lidt pis på sig selv

Comment

syntes det lyder helt rimeligt

jeg kan godt li' han ikke er bange for at stille nogle krav. Og samtidig godt kan tage lidt pis på sig selv
                            Men han har jo ret. Hvis vi skal spille den her slags fodbold hele sæsonen og få en masse point er vi nød til at forstærke os. Vi blev væsentligt dårligere da vi begyndte at skifte ud. Der skal stadig være plads og satses på de unge. Men vi er nød til at have minimum en angriber og en 6/8`er.

Vi kunne bestemt også bruge en venstrebenet forsvarsspiller. Men så skal det være på bekostning af Adam Sørensen som igen var en af de dårligste. McCoy var jo klasser bedre da han kom ind. Hvad kan det ikke blive til?
                            Og så må jeg sige at som Gomez spiller idag og i hele optakten skal man virkelig stå tidligt op for at slå ham af. Syntes virkelig at han har løftet sit niveau. Han trives i den 3/5 back kæde med de opgaver han har lige som han gjorde i Horsens tiden hvor man fik det bedste ud af ham

Som jeg ser det er vi 3 gode signings væk fra at kunne spille om en midterplacering i superligaen

Comment

Men han har jo ret. Hvis vi skal spille den her slags fodbold hele sæsonen og få en masse point er vi nød til at forstærke os. Vi blev væsentligt dårligere da vi begyndte at skifte ud. Der skal stadig være plads og satses på de unge. Men vi er nød til at have minimum en angriber og en 6/8`er.

Vi kunne bestemt også bruge en venstrebenet forsvarsspiller. Men så skal det være på bekostning af Adam Sørensen som igen var en af de dårligste. McCoy var jo klasser bedre da han kom ind. Hvad kan det ikke blive til?
                              Og så må jeg sige at som Gomez spiller idag og i hele optakten skal man virkelig stå tidligt op for at slå ham af. Syntes virkelig at han har løftet sit niveau. Han trives i den 3/5 back kæde med de opgaver han har lige som han gjorde i Horsens tiden hvor man fik det bedste ud af ham

Som jeg ser det er vi 3 gode signings væk fra at kunne spille om en midterplacering i superligaen
                              helt enig.

Man har lige solgt to startere fra sidste sæson, uanset om man syntes Don D passede til Zorniger bold eller bare var god nok - så er det to startere der er forsvundet. Da Grot gik ned og ømmede sig kom jeg da lige til at tænke på bænken - der er jo ikke noget reelt at sætte ind. Med Luca stadig i truppen kunne han være startet med Ganaus - og så kunne en frisk Grot bringes ind efter 60 min., og skulle man få en skade så var det ikke en stor katastrofe (selvf an på skadens omfang) men pt er der ikke noget rigtigt at bringe ind centralt eller i angrebet. Vi kan sagtens bringe Yaya i 15 min, eller Martin eller lign. - men går Falk eller Ejdum i stykker så ser midtbanen virkelig sløj ud meget meget hurtigt.

Gomez har vi jo hele tiden vidst havde højt niveau, der var bare for mange brainfarts, men hans fart og fysik så skal han spille - og særligt hvis enten 3 mandsforsvaret eller Zorniger har skåret lidt ned på hans fejlprocent.

Der er stadig plads til de unge. McCoy og Askou er jo klar til start 11 - uden videre...og med dem sammen med Ejdum så har vi tre unge akademister der kommer til at få ret meget spilletid...skal vi på sigt virkeligt blande os så tror jeg det bliver svært at få plads til ret meget mere end det...

Martin tænker jeg også nok skal få sine minutter. Og Jenner - måske han kommer til at rykke et hak tilbage når man bringer en ny angriber ind.

Tænker allerede vi har ihvertfald en start 11 til at spille med om en midterplacering (6-9) tre kvalitetssignings vil naturligvis gøre det lidt mere sandsynligt.

Comment

Håber det er en and
                                Med mindre han har fået en Major update af styresystemet, så er der ikke noget i Sisto’s mentalitet som rimer på hverken OB, eller Zorninger .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X