Oprindeligt indsendt af cykelmyggen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg syntes det er ok for en målmand omkring U21 landsholdet. Vi kan jo bare sige nej om et år.
Men vi håber alle at han bliver skidegod og 5 mill er en god handel om 1 år
Velkommen til
Velkommen til Odense Theo Sander.
Noget helt andet: Vi mangler kun én tysker mere i truppen så har vi genskabt: "Die fantastischen Vier"
https://youtu.be/uFX_ZQCPerk?si=WEHQt3aqNGhoOr5O
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlægDet lyder ikke som en der kommer til at sidde på bænken, eller er det bare mig?
https://ob.dk/nyheder/2025/juli/theo...ommende-saeson
- Jeg er blevet præsenteret for et godt projekt, og det er en fed trup, som jeg kommer ind i. Det er en god mulighed for at spille en masse fodbold, siger Theo Sander.
Jeg har altid syntes Sander så en smule klejn ud i det...kan nu meget godt li' når en målmand fylder noget inde i buret. Men ellers har jeg ikke det store kendskab til ham. Men fint med et leje ophold - man kan få afklaret Myhra situation, og kan Sander ikke slå Hansen af - ja så bliver det næppe til en længere aftale.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægNå men Zorniger er meget åben i et interview med TV3Sport.
vi leder efter en venstrefodet forsvarsspiller, en midtbanespiller og en god erstatning for Luca.
Forsvaret - skal der spilles med tre nede bagved er vi ikke nok, og hvor vild jeg ellers er med vores Bjørn - så kunne jeg godt have mine bekymringer omkring hans bentøj over en hel sæson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægNå men Zorniger er meget åben i et interview med TV3Sport.
vi leder efter en venstrefodet forsvarsspiller, en midtbanespiller og en god erstatning for Luca.
Og så mener AZ åbenbart at han kun er i OB et par år selvom kontrakten lyder på 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han er meget åbenmundet ja.. Tvivler på at Troels er helt tilfreds
Og så mener AZ åbenbart at han kun er i OB et par år selvom kontrakten lyder på 3
Og bliver det for meget med kommentarene - så tænker jeg også Troels er i stand til at sige fra.
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Han er meget åbenmundet ja.. Tvivler på at Troels er helt tilfreds
Nu skinner solen og der er skønt i Ådalen, men om 3 måneder er vi på kunstbane i 6 måneder.
Sgu spændt på hvordan Zorniger reagerer på det
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlægDet lyder ikke som en der kommer til at sidde på bænken, eller er det bare mig?
https://ob.dk/nyheder/2025/juli/theo...ommende-saeson
- Jeg er blevet præsenteret for et godt projekt, og det er en fed trup, som jeg kommer ind i. Det er en god mulighed for at spille en masse fodbold, siger Theo Sander.
Om han kan spille sig på holdet fremadrettet må tiden vise.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hvis Troels lige havde signet Zorniger og de ikke havde arbejdet sammen tidligere - så kunne jeg godt se det kunne blive problematisk. Men Troels har jo vist hvad han gik ind til. Man henter en træner kapacitet, ud over hvad OB har været i nærheden af i mange år, det gør man ikke for bare at slutte nr 8....første år jo måske - men vi skal rykke os.
Og bliver det for meget med kommentarene - så tænker jeg også Troels er i stand til at sige fra.Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
Det er jo ingenting, og TB er helt med på AZ's facon må man formode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nægter at tro på han starter på søndag. Ville være uansvarligt i min verden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nægter at tro på han starter på søndag. Ville være uansvarligt i min verden.
Comment
-
Det var nu mere ment på den måde at han afslører hvad vi er på udkig efter(ikke fordi det er den store hemmelighed herinde). Det har jo før været sagt at man ikke ville afsløre sine kort på hånden for at stille sig i en sværere position overfor en agent, gør nuværende spillere usikre og sætte sig selv under pres for fans..
Og i samme øjeblik TB henvender sig til en klub - omkring en eksempelvis midtbane spiller - så kan de nok godt regne ud at det er fordi vi er interesseret. Vi spørger jo ikke på en midtbane hvis det virkeligt er en venstreback vi vil købe.
- Likes 1
Comment
Comment