Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Mon ikke OB kan matche Viborg og mere til m.h.t økonomi, hvis det altså er det som det handler om?
    Med et salg på 25-30 mill for tidligere OB`er Jensen og et måske kommende på 30-35 mill på Serginho tænker jeg nu at de godt kan følge med OB rent økonomisk på sådan en spiller

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg syntes det er ok for en målmand omkring U21 landsholdet. Vi kan jo bare sige nej om et år.
      Men vi håber alle at han bliver skidegod og 5 mill er en god handel om 1 år

Velkommen til
      Enig.
      Velkommen til Odense Theo Sander.
      Noget helt andet: Vi mangler kun én tysker mere i truppen så har vi genskabt: "Die fantastischen Vier"

https://youtu.be/uFX_ZQCPerk?si=WEHQt3aqNGhoOr5O

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
        Det lyder ikke som en der kommer til at sidde på bænken, eller er det bare mig?

https://ob.dk/nyheder/2025/juli/theo...ommende-saeson

- Jeg er blevet præsenteret for et godt projekt, og det er en fed trup, som jeg kommer ind i. Det er en god mulighed for at spille en masse fodbold, siger Theo Sander.
        selvfølgelig kommer han ikke for at sidde på bænken. Men tænker da han skal slå Martin Hansen af først - godt med noget konkurrence om pladserne.

Jeg har altid syntes Sander så en smule klejn ud i det...kan nu meget godt li' når en målmand fylder noget inde i buret. Men ellers har jeg ikke det store kendskab til ham. Men fint med et leje ophold - man kan få afklaret Myhra situation, og kan Sander ikke slå Hansen af - ja så bliver det næppe til en længere aftale.

Comment

Nå men Zorniger er meget åben i et interview med TV3Sport.

vi leder efter en venstrefodet forsvarsspiller, en midtbanespiller og en god erstatning for Luca.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

vi leder efter en venstrefodet forsvarsspiller, en midtbanespiller og en god erstatning for Luca.
            fint - og vel ikke noget underligt i. Midtbanespilleren har vi jo hele tiden vist. Luca (og Don D) ud - så skal der noget ind den anden vej.

Forsvaret - skal der spilles med tre nede bagved er vi ikke nok, og hvor vild jeg ellers er med vores Bjørn - så kunne jeg godt have mine bekymringer omkring hans bentøj over en hel sæson

Comment

Han er meget åbenmundet ja.. Tvivler på at Troels er helt tilfreds
              Og så mener AZ åbenbart at han kun er i OB et par år selvom kontrakten lyder på 3

Comment

Og så mener AZ åbenbart at han kun er i OB et par år selvom kontrakten lyder på 3
                hvis Troels lige havde signet Zorniger og de ikke havde arbejdet sammen tidligere - så kunne jeg godt se det kunne blive problematisk. Men Troels har jo vist hvad han gik ind til. Man henter en træner kapacitet, ud over hvad OB har været i nærheden af i mange år, det gør man ikke for bare at slutte nr 8....første år jo måske - men vi skal rykke os.

Og bliver det for meget med kommentarene - så tænker jeg også Troels er i stand til at sige fra.

Comment

Det er jo ingenting, og TB er helt med på AZ's facon må man formode

Comment

Venstrebenet forsvarsspiller, lyder lidt som en der både kan dække centralt og på backen.

Comment

Måske kan han allerede se det er et for uambitiøst projekt? Hvem ved om han gider det i længden.
                      Nu skinner solen og der er skønt i Ådalen, men om 3 måneder er vi på kunstbane i 6 måneder.
                      Sgu spændt på hvordan Zorniger reagerer på det

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
                        Det lyder ikke som en der kommer til at sidde på bænken, eller er det bare mig?

https://ob.dk/nyheder/2025/juli/theo...ommende-saeson

- Jeg er blevet præsenteret for et godt projekt, og det er en fed trup, som jeg kommer ind i. Det er en god mulighed for at spille en masse fodbold, siger Theo Sander.
                        Nægter at tro på han starter på søndag. Ville være uansvarligt i min verden.
                        Om han kan spille sig på holdet fremadrettet må tiden vise.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvis Troels lige havde signet Zorniger og de ikke havde arbejdet sammen tidligere - så kunne jeg godt se det kunne blive problematisk. Men Troels har jo vist hvad han gik ind til. Man henter en træner kapacitet, ud over hvad OB har været i nærheden af i mange år, det gør man ikke for bare at slutte nr 8....første år jo måske - men vi skal rykke os.

Og bliver det for meget med kommentarene - så tænker jeg også Troels er i stand til at sige fra.
                          Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Det er jo ingenting, og TB er helt med på AZ's facon må man formode
                          Det var nu mere ment på den måde at han afslører hvad vi er på udkig efter(ikke fordi det er den store hemmelighed herinde). Det har jo før været sagt at man ikke ville afsløre sine kort på hånden for at stille sig i en sværere position overfor en agent, gør nuværende spillere usikre og sætte sig selv under pres for fans..

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

På interviewet syntes jeg bestemt at han sagde mellem linjerne at Theo Sander er ny første målmand. Eller skal jeg have ny styrke i de briller?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvis Hansen ellers er rask så skal han da klart stå. Starter man med Sander så har man ihvertfald sat hierakiet - meget fast og det meget hurtigt. Det vil også være lidt useriøst - måske Sander kan slå Hansen over tid - men det er jo ikke en Schmeicel i top form der kommer ind af døren. Det er en ung fck reserve der også spillede 1 division sidste sæson - de må være nogenlunde lige.

Comment

Det var nu mere ment på den måde at han afslører hvad vi er på udkig efter(ikke fordi det er den store hemmelighed herinde). Det har jo før været sagt at man ikke ville afsløre sine kort på hånden for at stille sig i en sværere position overfor en agent, gør nuværende spillere usikre og sætte sig selv under pres for fans..
                                ja - jeg tror ærlig talt ikke det betyder så meget ifht vores forhandlingsposition. som du siger; vi kan regne det ud herinde - mon så ikke andre klubber og eller agenter også kan lægge to og to sammen.

Og i samme øjeblik TB henvender sig til en klub - omkring en eksempelvis midtbane spiller - så kan de nok godt regne ud at det er fordi vi er interesseret. Vi spørger jo ikke på en midtbane hvis det virkeligt er en venstreback vi vil købe.

Comment

Working...
                                X