Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Tror Tim passer fint ind typemæssigt, stor, stærk og arbejdsom. Synes dog ikke han er det store sus som fodboldspiller, men gode angribere til billig penge, de findes ikke. Vi var pivdygtige (heldige måske), at fiske en Grot. Er prislejet for Tim en 3-4 millioner giver det god mening, synes jeg. Vi mangler antalsmæssigt oppe foran, hvis Fiete er 10’er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHenrik Toft, hvis jeg lige skulle tænke på en at sammenligne med. Har ikke lige set videoen, men vi er deromkring, måske lidt bedre fart og teknik.
Videoen er kun på 46 sekunder, hvor han scorede 3 mål mod Middelfart i en træningskamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAndre steder end Transfermarket har Frieks til 1,71 i højde…. What is it? Nogen der ved det?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har da ikke skrevet at han ikke kan gøre en forskelFortæl mig lige hvordan du kommer til den konklusion?
Jeg troede bare at man nu gik efter større profiler. Det er da bestemt muligt at han kunne gøre en fin figur. Havde bare forestillet mig noget andet
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er måske ikke så sexet som bundesligaspiller, men jeg forestiller mig da at Troels og Jimmy m.fl. har kikket på hans stats i antal afslutninger, løbemeter osv. osv. og der er jo andre klubber der med succes har hemtet spillere i en lavere række.siden 1887
Comment
Comment