Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Synes nu ikke, det var helt "ude af kontekst", for lige inden din sammenligning skriver du jo, at vi samlet set er "omkring even".
    Vi må da være kraftigt forstærket allerede, men det var jo i den grad også nødvendigt, for vi havde jo på ingen måde et hold, der var konkurrencedygtigt til Superligaen. Tænker også, der er brug for flere forstærkninger, hvis vi ikke skal blive markant svækket ved skader, karantæner eller bare udskiftninger sidst i kampene.
    I interviewet med SFÅ, sagde Zorniger vidst noget med, at den ideelle trupstørrelse var omkring 22, så vi må vel forvente en del flere afgange, hvis der ellers, som de alle siger, skal ske flere indkøb. Hvilke spillere tænker I (udover Luca og DD, som har været nævnt hele tiden) kan være på vej væk?

Trybull. Der er godt nok meget mytisk omkring ham, og jeg tror ikke han passer ind.
    Og så tror jeg personligt der ryger en målmand.
    Hansborg, kunne jeg godt se ryge.
    Så ryger Jenner nok også (desværre)
    Deedson og Luca ryger selvfølgelig.

Og så tror jeg der blivet kigget på
    målmand
    6’er
    2 offensive spillere.
    Og Mon ikke de kigger efter noget i midterforsvaret?​

Comment

Synes nu ikke, det var helt "ude af kontekst", for lige inden din sammenligning skriver du jo, at vi samlet set er "omkring even".
      Vi må da være kraftigt forstærket allerede, men det var jo i den grad også nødvendigt, for vi havde jo på ingen måde et hold, der var konkurrencedygtigt til Superligaen. Tænker også, der er brug for flere forstærkninger, hvis vi ikke skal blive markant svækket ved skader, karantæner eller bare udskiftninger sidst i kampene.
      I interviewet med SFÅ, sagde Zorniger vidst noget med, at den ideelle trupstørrelse var omkring 22, så vi må vel forvente en del flere afgange, hvis der ellers, som de alle siger, skal ske flere indkøb. Hvilke spillere tænker I (udover Luca og DD, som har været nævnt hele tiden) kan være på vej væk?
      Hans ideelle hed 20+3+2. Og jeg tænker hvis man ikke får Bonde tilbage de første måneder hedder den nok 21+3+2. Der er vi ca med salg af Luca og DD

Så 3-4 mere ind og ud.

Det bliver nok Myhra, Hansborg,Jenner og en af Trybull/Grubbe/Yaya

Comment

Luca til lægecheck idag

https://campo.dk/2025/07/13/medie-kj...getjek-mandag/

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hans ideelle hed 20+3+2. Og jeg tænker hvis man ikke får Bonde tilbage de første måneder hedder den nok 21+3+2. Der er vi ca med salg af Luca og DD

Så 3-4 mere ind og ud.

Man skulle ellers troet at Grubbe ville passe ind … men måske ikke dygtig nok …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Min tanke med Grubbe det var at hvis han kan se at han er rigtig langt fra start 11 og kun får få minutter kunne man måske give ham løbepas sidst i vinduet hvis der opstår et tilbud. Som tak for loyal tjeneste i mange år

Comment

Tror det er den helt rigtige hylde at starte på i udlandet. Dejlig by og tæt på London, men ikke så hektisk som den. God liga med mange spændende klubber og spillere. Nok større chance for at få succes her end at ende på bænken i en endnu større liga.

Nummeret med at sælge til Udinese og bagefter udlejningen til Watford er simpelthen fordi Luca ikke har points nok.

Comment

Hvorfor? Han har en fin motor, men er en lidt tung og dårlig pres spiller, der kun kan spille sidelæns eller bagud. Imo stod det skrevet i stjernerne at han ville få det svært under Zorninger

Comment

Så 3-4 mere ind og ud.

Den kommentar er jeg glad for at se. Jeg havde i første omgang forstået det sådan, at de 22 spillere var inklusiv målmænd.

Comment

Den kommentar er jeg glad for at se. Jeg havde i første omgang forstået det sådan, at de 22 spillere var inklusiv målmænd.
                    Som jeg forstod det var ræsonnementet sådan: 20 markspillere. To på hvor position - så man også kan træne 11 mod 11. Og så +2 fordi der næsten altid er skader eller lignende.

Men som de også sagde i SFÅ-debatten. Det er sådan Zorniger ser det. Det betyder ikke nødvendigvis det bliver sådan. Selvom 25 spillere nok er meget typisk for en Superligatrup.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Hvorfor? Han har en fin motor, men er en lidt tung og dårlig pres spiller, der kun kan spille sidelæns eller bagud. Imo stod det skrevet i stjernerne at han ville få det svært under Zorninger
                      Givetvis, fordi han har været i RB Leipzig, hvor Zorniger også har været træner, og som skulle spille på nogenlunde samme måde, så han burde være bekendt med systemet, mens det vil være helt nyt for de fleste andre.

Comment

Ved ikke om jeg er enig i, at han er en dårlig presspiller. Den del synes jeg egentlig han gør fint - pga. hans gode motor. Men er desværre ellers enig.

Det aggressive pres er kun ét element af Zornigers spillestil. I mindst ligeså høj grad er det bare offensivt spil. Spillerne skal have teknik og overblik til at tænke offensivt i nærmest alle situationer og vende i små rum. Hvis et hold som OB for alvor skal lykkes med det, tror jeg det handler om at tage de bedste teknikere og "lære dem" at presse og gå til den (end at kigge hvem der er typiske "Zorniger-spillere"). Har svært ved at se Grubbe har fart nok i spillet til at blive starter.

Comment

Så 3-4 mere ind og ud.

Så blev jeg lige usikker .. 20 markspillere, 3 målmænd og 2 .. Akademispillere?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Har du hørt interviewet? :-) Der kan også sagtens være akademispillere blandt de "20 markspillere". Men grundlæggende siger han vel, at det er 20 markspillere, der er klar til at bidrage i Superligaen.

Dog tror jeg ikke man kan bruge det så meget til at gætte på truppen nu her. De spørger ham hvordan han ser den ideelle trupsammensætning og han svarer. Men synes også han sagde ret klart, at han/de godt var klar over, at det nåede vi ikke frem til nu her.
                            Last edited by Agbre; 14-07-2025, 10:51.

Comment

Ja noget i den stil. Måske en af de 2 akademispillere kunne være en i en form for transition til 1.holdet allerede.
                              Måske man skifter meget ud i de 2 da man gerne vil se mange unge an og de også har noget skole at passe

Comment

Men han giver det virkelig chancen. Han er bestemt en af dem der har givet sig 120% i opstarten og i træningskampene når han er kommet ind
                                Mod AGF fløj han rundt i hidsige pres konstant og gjorde det godt.
                                Jeg frygter desværre bare at han kommer til kort på talentet. Det er bestemt ikke indstillingen

Comment

Working...
                                X