Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men 6 af de 9 lottokuponer blev trods alt start11’ere og 3 af dem er her endnu. 1 af dem er endda tilbage i SL efter han blev solgt og spiller nu i en klub højere rangeret end OB .. det er jo ikke lort det hele selvom det ikke var godt.
    Nu ved jeg ikke hvem og hvor mange der går som lottokuponer, det er jo noget svævende. Det er jo heller ikke sikkert BW skal have skyld for så mange som du skrev, men de var der da helt sikkert. Men det sagde vel også noget om manglerne/øvrige BW indkøb dengang, at lottokuponer, uden på nogen måde at imponere, kunne tage pladserne.

Nej, det var ikke lort det hele. Der kan også findes de gode punkter. Jeg tror også de fleste var ret positive og tilfredse det første stykke tid BW var her.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Pas nu på med at bringe fakta ind i debatten...
      Fakta? Hvad blev der af "subjektive meninger"?
      Hvem og hvor mange der anses som lottokuponer er simpelthen et Fakta? Baseret på din? og Plums facitliste?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Fakta? Hvad blev der af "subjektive meninger"?
        Hvem og hvor mange der anses som lottokuponer er simpelthen et Fakta? Baseret på din? og Plums facitliste?
        Der er forskel på fakta og subjektive meninger .. det er et faktum at OB rykkede ned. Det er en subjektiv mening uagtet hvor korrekt det er og hvor mange der mener det, at OB faldt fra hindanden.
        Der er givetvis nogen der ikke mener at OB faldt fra hinanden eller vil gradbøje det men ingen kan sige at OB ikke rykkede ned.

Jeg er enig i at lottokuponer ikke er pænt ordbrug og oprindeligt skrev jeg også 9 transferfrie spillere men beklager.

BW tiltrådte officielt 01.01.22 og i vintervinduet var 3 ind og 3 ud.
        Sommer 2022 var 6 indkøb og 3 salg
        vinter 2023 var 1 køb, 2 leje og 3 salg.
        sommer 2023 2 køb men 9 transferfrie spillere ind og 5 salg.
        Vinter 2024 var 2 køb og ingen salg
        ”.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Nu ved jeg ikke hvem og hvor mange der går som lottokuponer, det er jo noget svævende. Det er jo heller ikke sikkert BW skal have skyld for så mange som du skrev, men de var der da helt sikkert. Men det sagde vel også noget om manglerne/øvrige BW indkøb dengang, at lottokuponer, uden på nogen måde at imponere, kunne tage pladserne.

Nej, det var ikke lort det hele. Der kan også findes de gode punkter. Jeg tror også de fleste var ret positive og tilfredse det første stykke tid BW var her.
          Tror da at de fleste var tilfredse men BW indtil det gik galt.

Det var underligt at forlænge med Alm men korrekt at fyre Alm da det kom dertil. Pokalkampen var jo en skandale ..

Gik det dårligt pga træneren eller spillermaterialet kan vi så diskutere men SK startede med at rykke OB frem i tabellen med det samme materiale og lå nr. 7. med et point til top6 (eller var det tre? en kamp i hvert fald) og så gik det rigtig galt da man mistede top6 med samme spillermateriale og samme træner.

Det var bare ikke BW der ville have den træner og for det blev han jo sat udenfor indflydelse.

Det var under BW man hentede Bonde og Myhra men var det ham der hentede dem?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Mig der ofte går ind på denne tråd, for at håbe på et rygte eller 2…..

Comment

Kunne man ikke oprette en separat tråd til fnidder?

Gode rygter søges.
              Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                Kunne man ikke oprette en separat tråd til fnidder?

Gode rygter søges.
                Det har udviklet sig til en børnehave med ligegyldigt skænderi og påstande......kom videre eller hold NuKæ....ft

Comment

Så har vi vidst hørt nok om BW og hans tid. Vær venlig at forholde jer til trådens emne

Comment

OB får 4 millioner euro for Don Deedson. Hvordan?

Comment

Så kom der lidt rygter med Deedson, på vej til MLS for 4 millioner Euro, skriver Farzam

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                        Så kom der lidt rygter med Deedson, på vej til MLS for 4 millioner Euro, skriver Farzam
                        Hvis vi får 4 millioner euro, skulle vi mindst have 3 gange så meget for Luca.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvis vi får 4 millioner euro, skulle vi mindst have 3 gange så meget for Luca.
                          Han har vist sig frem for MLS; man kan ikke sammenligne det marked og de europæiske. Perfekt tidspunkt for DonD at gøre det på. ville være en gudehandel, hvis det kommer igennem. Kan forestille mig Troels og bestyrelsen venter på at se penge ind, før vi handler mere. Hvis både Luca og DonD ryger til bare i nærheden af de priser, der er talt om her; så kan der måske hentes fra en anelse højere hylde.

Comment

DD er landsholds spiller og Luca ikke...måske det som er forskellen

Comment

Link?

Comment

Stærkt, stærkt salg hvis den pris holder. Det er næsten det dobbelte af hvad jeg troede vi kunne få for ham

Comment

Working...
                                X