Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja. Lyder som en som bare har tabt de sportslige ambitioner. Efter at læse interviewet er nu glad at TB stoppede aktiviteter at hente ham til OB sidste sommer
    syntes du? Han taler om at han skal videre til sommer - så han savner spilletid, nævner selv Silkeborg - og der kommer han til at gå markant ned i løn hvis han skifter dertil.

Og så har jeg lidt svært ved at komme helt op og ringe over en spiller er ved at være oppe i årene nyder at han endelig er kommet et sted hen hvor han tjerner gode penge. Var jeg FCM fan ville jeg nok være træt af det...men de kunne jo bare lade være med at hente manden.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes du? Han taler om at han skal videre til sommer - så han savner spilletid, nævner selv Silkeborg - og der kommer han til at gå markant ned i løn hvis han skifter dertil.

Og så har jeg lidt svært ved at komme helt op og ringe over en spiller er ved at være oppe i årene nyder at han endelig er kommet et sted hen hvor han tjerner gode penge. Var jeg FCM fan ville jeg nok være træt af det...men de kunne jo bare lade være med at hente manden.
      Synes han lyder ret usympatisk og så må han gerne glæde sig om lønchecken hver 1., det er ja ikke OB som udskrover den. ;-)
      Ambitiøst lyder det helt sikker ikke så tvivler om han stadig kan og vil give alt på banen.
      Men TB siger ja at han kun henter spiller som VIL OB, så CS er uden betydning for os.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Hvis Troels Bechs ambition var at undgå lige præcis denne her type spiller, der næsten kun spiller for sin fede løncheck, og ikke har hjertet med i “projekt OB”, så er jeg egentlig fint tilfreds med at slippe for Christian Sørensen og have fået Adam Sørensen i stedet.

Personligt hører jeg nok også til blandt de fodboldfans, der synes, at Christian Sørensens skifte til FCK var totalt ude i hampen, han var en dygtig top-6 back for 2 år siden, men han har aldrig nogensinde haft DM-guld kvalitet. Hans absolutte force er en overjordisk lækker flødefod, men backspillet er ordinært. Jeg kan blive i tvivl om jeg synes, han ville være en forstærkning i nuværende situation.

24 årig Adam Sørensen over 32-årige Christian Sørensen any day!

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
          Hvis Troels Bechs ambition var at undgå lige præcis denne her type spiller, der næsten kun spiller for sin fede løncheck, og ikke har hjertet med i “projekt OB”, så er jeg egentlig fint tilfreds med at slippe for Christian Sørensen og have fået Adam Sørensen i stedet.

Personligt hører jeg nok også til blandt de fodboldfans, der synes, at Christian Sørensens skifte til FCK var totalt ude i hampen, han var en dygtig top-6 back for 2 år siden, men han har aldrig nogensinde haft DM-guld kvalitet. Hans absolutte force er en overjordisk lækker flødefod, men backspillet er ordinært. Jeg kan blive i tvivl om jeg synes, han ville være en forstærkning i nuværende situation.

24 årig Adam Sørensen over 32-årige Christian Sørensen any day!
          det er du da ikke ene om. FCK har vel også indset de nok overbetalte - siden de lod ham skifte til en stor konkurrent.

Jeg havde da gerne set CS tilbage i OB - men det skulle have været fra Viborg til OB...inden FCK turen, for der nåede han prismæssigt op i et niveau hvor det ikke gav mening. Og nu er han også et sted aldersmæssigt hvor det heller ikke giver meget mening.

Sammen med Daniel Høegh da der var snak om ham, falken nu igen. Håber ikke kun de kigger op tidligere OB'er...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Synes han lyder ret usympatisk og så må han gerne glæde sig om lønchecken hver 1., det er ja ikke OB som udskrover den. ;-)
            Ambitiøst lyder det helt sikker ikke så tvivler om han stadig kan og vil give alt på banen.
            Men TB siger ja at han kun henter spiller som VIL OB, så CS er uden betydning for os.
            tja - jeg syntes han lyder skuffet - over ikke at spille, men ser så lønchecken som et plaster på såret. Han var jo fantastisk i Viborg - får det store skifte i FCK, nok et godt lønhop - men tænker da også det har betydet noget at han pludselig så sig selv i det luftlag - spillende på tophold, der spiller europæisk og er med i kampen om mesterskabet. For så at blive skubbet ud påsidelinjen - to gange endda - så niveauet var ikke helt til de højder.

Og nu skal han så æde en kamel - enten sidde på bænken til en pæn hyre, eller nok gå en del ned i løn for at finde spilletid.

Men nej du har helt ret - på ingen måde relevant for OB

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er du da ikke ene om. FCK har vel også indset de nok overbetalte - siden de lod ham skifte til en stor konkurrent.

Jeg havde da gerne set CS tilbage i OB - men det skulle have været fra Viborg til OB...inden FCK turen, for der nåede han prismæssigt op i et niveau hvor det ikke gav mening. Og nu er han også et sted aldersmæssigt hvor det heller ikke giver meget mening.

Sammen med Daniel Høegh da der var snak om ham, falken nu igen. Håber ikke kun de kigger op tidligere OB'er...
              Der har til tider været sådan lidt “Bayern München”-strategi over FCM og FCK, så har de købt ligaens top-spillere, og det har så til tider bonnet ud til hver sin side. Okosun/Sanneh, Christian S/Elias Achouri, Gislason/Falk og nu Trott/Onugha

Høeghen skulle have været hentet hjem, da han ville tilbage fra Schweiz. Kæmpe fejl! Falk skulle også have været tilbage forrige sommer, hvis det skulle være, nu er det ved at være for sent.

Lad os håbe TB og Jimmi Nagel har fingeren på pulsen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Der har til tider været sådan lidt “Bayern München”-strategi over FCM og FCK, så har de købt ligaens top-spillere, og det har så til tider bonnet ud til hver sin side. Okosun/Sanneh, Christian S/Elias Achouri, Gislason/Falk og nu Trott/Onugha

Høeghen skulle have været hentet hjem, da han ville tilbage fra Schweiz. Kæmpe fejl! Falk skulle også have været tilbage forrige sommer, hvis det skulle være, nu er det ved at være for sent.

Lad os håbe TB og Jimmi Nagel har fingeren på pulsen.
                Vi kan i hvert fald slå fast at det kommende vindue bliver sindssygt vigtigt. Der bliver ikke plads til fejltagelser hvis holdet skal stå klar til superliga starten.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vi kan i hvert fald slå fast at det kommende vindue bliver sindssygt vigtigt. Der bliver ikke plads til fejltagelser hvis holdet skal stå klar til superliga starten.
                  Beklager, men tvivler stærkt på, at det er klart til SL start !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Bliver godt at få et program. Alt andet lige “nemmere” at starte med Fredericia, SønderjyskE eller Lyngby end FCK, BIF eller FCN så man kan jo krydse fingre.

Hvor klar OB er kommer meget an på hvem der bliver solgt.

Nico og Bjørn kan OB godt undvære og man kan godt spille mod de nuværende bund6 i SL og top3 i 1. div. med det hold OB har nu.

Dagens opstilling kunne godt ligne en start11 i SL næste sæson men med erstatninger i forhold til f.eks. Myhra og Grot ..
                    Kan man så forstærke holdet yderligere med de tre spillere TB snakker om forholdsvis hurtigt så kunne jeg godt gå hen og blive helt fortrøstningsfuld for at kunne blive i SL i næste sæson.
                    Tror at TB har en rimelig god ide om hvem de tre skulle være og sikkert har snakket med dem alle tre i vinters men de har afventet og se om OB rykkede op.

I min optik så to CB og mindst en CM ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

det gør det jo stort set aldrig. Westrøm gjorde jo forsøget - havde mange nye spillere klar - en stor del viste sig jo så ikke at være gode nok, og der kom jo alligevel udskiftninger sent i vinduet. Jeg håber man får landet et par signings inden opstart - gerne inde centralt, så håber jeg at Grot ikke er alt for skadet. Så vil vi have en ok trup at starte med - så kan der kommer yderligere signings i løbet af sommeren - og så kunne et salg af Luca jo sagtens trække lidt ud - hvis potentielle klubber gerne lige vil se ham lidt an på et højere niveau

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Bliver godt at få et program. Alt andet lige “nemmere” at starte med Fredericia, SønderjyskE eller Lyngby end FCK, BIF eller FCN så man kan jo krydse fingre.

Nico og Bjørn kan OB godt undvære og man kan godt spille mod de nuværende bund6 i SL og top3 i 1. div. med det hold OB har nu.

Dagens opstilling kunne godt ligne en start11 i SL næste sæson men med erstatninger i forhold til f.eks. Myhra og Grot ..
                        Kan man så forstærke holdet yderligere med de tre spillere TB snakker om forholdsvis hurtigt så kunne jeg godt gå hen og blive helt fortrøstningsfuld for at kunne blive i SL i næste sæson.
                        Tror at TB har en rimelig god ide om hvem de tre skulle være og sikkert har snakket med dem alle tre i vinters men de har afventet og se om OB rykkede op.

Hvis TB allerede har snakket med dem er det fordi de enten har kontraktudløb til sommer eller deres nuværende klub ikke ser en fremtid i dem.

Kunne lugte af eksempelvis Duelund, hvis det er tilfældet.

Comment

Man kunne også forestiller sig, at hvis vi får en ny cheftræner, så har denne allerede sendt en ønskeseddel til TB/JN

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

De tre første SKAL vi jo vinde. Vil næsten hellere starte med et par kampe mod nogle af de stærkere hold - lidt mere gratis. Især fordi Fredericia er ikke 3 sikre point - ikke når man ser den igangværende kamp.

Comment

Man kunne også forestiller sig, at hvis vi får en ny cheftræner, så har denne allerede sendt en ønskeseddel til TB/JN
                              håber vi rykker til et sted hvor det ikke kun er træner der peger på spillere. At der bliver købt spillere til den måde man vil spille på. Jeg vil gerne have en træner der er mere involveret end Alm var - men det skal ikke være en der sætter retningen ene mand.

Comment

Nogle der kender ham fra Vejle ?

https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-05...r-sommerferien

https://www.transfermarkt.com/stefan...spieler/227352

Comment

Working...
                                X