Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Han blev ansat til at genrejse OB. Det gik stort set så galt som det kunne.

9 lottokuponer, det er jo også fuldstændig vanvittigt!!! Det er en af årsagerne til det hedder et BW vindue.

Shit man, hvis den mand skulle have stået for oprykningen og opbygningen af OB. Jeg tør slet ikke tænke på det..... men okay, vi tjente lidt på Tongya, og kan forstå længere nede i debatten at det er helt afgørende for bedømmelsen af BW i OB.
    Men 6 af de 9 lottokuponer blev trods alt start11’ere og 3 af dem er her endnu. 1 af dem er endda tilbage i SL efter han blev solgt og spiller nu i en klub højere rangeret end OB .. det er jo ikke lort det hele selvom det ikke var godt.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
      Mange tak , det vil hjælpe på mit humør fremadrettet
      Det står enhver frit for at gøre hvad man vil - det er en fri verden og jeg er godt klar over at der er en vis politisk venstredrejning på forummet men jeg syntes godt nok at det er ærgerligt hvis man (ikke dig specifikt) kun vil “være sammen med” folk der syntes det samme som en selv.

Det er ærgerligt for et Debatforum og det er undergravende for demokratiet hvis vi skal have det helt op på den høje klinge men lad os holde det til forummet her.

Hvis man bare vil klappe hinanden på ryggen og sole sig i hvor ret man har fordi man ikke bliver udfordret af andre så syntes jeg at man snyder sig selv for en masse.

Jeg kan leve med at blive “ignoreret” og kan forstå at jeg åbenbart er med til at ødelægge forummet. Det er vist en ny ting for jeg har været her i mere end 30 år med mange gode diskutioner og debatter, så måske det er en yngre generation jeg rammer.

Men det er mig der er snæversynet ..
      Last edited by Plum; 13-07-2025, 10:42.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men 6 af de 9 lottokuponer blev trods alt start11’ere og 3 af dem er her endnu. 1 af dem er endda tilbage i SL efter han blev solgt og spiller nu i en klub højere rangeret end OB .. det er jo ikke lort det hele selvom det ikke var godt.
        Pas nu på med at bringe fakta ind i debatten...

Comment

Det står enhver frit for at gøre hvad man vil - det er en fri verden og jeg er godt klar over at der er en vis politisk venstredrejning på forummet men jeg syntes godt nok at det er ærgerligt hvis man (ikke dig specifikt) kun vil “være sammen med” folk der syntes det samme som en selv.

Det er ærgerligt for et Debatforum og det er undergravende for demokratiet hvis vi skal have det helt op på den høje klinge men lad os holde det til forummet her.

Hvis man bare vil klappe hinanden på ryggen og sole sig i hvor ret man har fordi man ikke bliver udfordret af andre så syntes jeg at man snyder sig selv for en masse.

Jeg kan leve med at blive “ignoreret” og kan forstå at jeg åbenbart er med til at ødelægge forummet. Det er vist en ny ting for jeg har været her i mere end 20 år med mange gode diskutioner og debatter, så måske det er en yngre generation jeg rammer.

Men det er mig der er snæversynet ..
          +1

P.S. du har igennem alle årene altid været én af de mest saglige herinde

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Mangler der egenligt en stopper? Vi har 5 styks. Hvis der kommer en 6’er spiller vi nok kun med to stoppere. Så er det ligefor vi har for mange.

Ellers meget enig. Vi havde satme også en svag bænk i går.
            hvem tæller du med som stoppere? Igår stiller vi med McCoy i trebacklinjen til sidst. Jeg tror ikke det er hensigten han skal gardere der. Jeg tror på en spiller til hver kæde og så må vi se om der også bliver behov for en ny keeper.

Comment

Mangler der egenligt en stopper? Vi har 5 styks. Hvis der kommer en 6’er spiller vi nok kun med to stoppere. Så er det ligefor vi har for mange.

Personligt forstod jeg ikke forlængelsen med Bjørn. God for kulturen bevares men han blev forlænget lige før der kom ny træner og han gjorde det ikke fantastisk sidst OB var i SL. Det ser så ud til at han kan være med i træningskampene så so far so good.

I 1. div. kunne OB heller ikke holde målet rent med Gomez, Burgy og Bjørn så jeg håber at den nye taktik kan bære frugt.
              Yaya bruges vel mere på midten end i forsvaret hvis det er men det lyder ikke som om kundskaben er der så måske er løbet bare kørt. Askou viser gode takter og viser sig godt frem men har altså ikke overhalet nogen af de etablerede, hvilket godt kan bekymre.

Jeg så gerne at man hentede den midterste af de tre centrale forsvarsspillere som også er komfortabel og kan mere end “kan” spille pladsen. Det skal være naturligt at spille 6’er som central forsvarsspillere a la Tverskov.

Så måske en udlejning af Yaya for en ny?

Comment

Personligt forstod jeg ikke forlængelsen med Bjørn. God for kulturen bevares men han blev forlænget lige før der kom ny træner og han gjorde det ikke fantastisk sidst OB var i SL. Det ser så ud til at han kan være med i træningskampene så so far so good.

I 1. div. kunne OB heller ikke holde målet rent med Gomez, Burgy og Bjørn så jeg håber at den nye taktik kan bære frugt.
                Yaya bruges vel mere på midten end i forsvaret hvis det er men det lyder ikke som om kundskaben er der så måske er løbet bare kørt. Askou viser gode takter og viser sig godt frem men har altså ikke overhalet nogen af de etablerede, hvilket godt kan bekymre.

Jeg så gerne at man hentede den midterste af de tre centrale forsvarsspillere som også er komfortabel og kan mere end “kan” spille pladsen. Det skal være naturligt at spille 6’er som central forsvarsspillere a la Tverskov.

Så måske en udlejning af Yaya for en ny?
                Min frygt mht. den nuværende defensiv er når man møder hurtige tekniske typer som Osorio, Sørensen, Buksa, Gogorza, Simsir, Franculino m.fl. i næste kamp... kan vores spillere følge med uden alt for mange kort/mål

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Min frygt mht. den nuværende defensiv er når man møder hurtige tekniske typer som Osorio, Sørensen, Buksa, Gogorza, Simsir, Franculino m.fl. i næste kamp... kan vores spillere følge med uden alt for mange kort/mål

Hvis Gomez kan få koncentrationen kan han vist følge med de fleste ..

Comment

Hvis Gomez kan få koncentrationen kan han vist følge med de fleste ..
                    Det er bl.a. der min bekymring ligger... specielt når han bliver træt/mister fokus. Tror udmærket at FCM kender til hans styrker/svagheder og nok vil spille på det.

Comment

Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                      Nå… Her kom man ind i tråden i håb om, at der var sket en masse, og så var det primært 2-3 siders skænderi… Hvis vi alle var enige, var der ikke brug for et debatforum…
                      Skal vi ikke få tråden på ret køl igen?

I denne artikel - fra før Randers-kampen - står der, at Zorninger gerne så op til 5 nye tilgange. Primært ud fra det argument, at AGF kunne skifte næsten lige så stærkt ud - og OB primært kun er stærke nok i Start-11’eren lige nu.
                      Jeg “paster” link samt et lille udsnit af artiklen, da jeg ikke tænker, at man må copy/paste en betalingsartikel. Hvilket er fair nok - jeg ville sgu nok heller ikke arbejde gratis, når det kom til stykket.
                      Admins: Slet bare hvis det går over nogle regler, jeg ikke lige kender til.

https://fyens.dk/ob/spillerne-har-ov...0062457aa4a9-7

Fodbold: Hen over sommeren har OB hentet nye spillere i form af Fiete Arp, Noah Ganuas og Rasmus Falk.

Men det er ikke nok, hvis man spørger træner Alexander Zorniger.

- Der er ingen tvivl om, at vi har brug for nye spillere. Det kunne man se i vores træningskamp mod AGF, hvor de skiftede nogle meget gode spillere ind, fordi de har en bredere trup.

- Vi gjorde det rigtig godt i første halvleg, men de kunne udfordre os i begge halvlege. Vi spillede til sidst med nogle af de unge, og det er den vej, vi gerne vil gå. Men det er unfair over for dem at forvente den samme præstation fra dem, som vi forventer af vores mere erfarne spillere, siger Alexander Zorniger efter fredagens træning.

- Hvor mange spillere vil du gerne have ind?

- Jeg vil gerne have fem. Jeg være tilfreds med tre eller fire, men det bliver ikke kun én, slår den tyske træner fast.
                      Jeg er enig med Zorniger.
                      Vi skal have en 6’er.
                      Med Lucas sandsynlige afgang skal vi have en angriber ind så det hele ikke hænger på Ganaus og Grot.
                      Hvis Myhra er ude skal vi have en klassekeeper. Både Theo Sander og Nathan Trott ser ud til at være i overskud i FCK.
                      Vores trup vil sagtens kunne tåle at få en stopper mere ind til at presse Gomez, Burgy og Paulsen

Comment

Tror der sker noget med deedson snart, Troels Bech var i hvert med i rundkreds og fortalte noget til spillerne i dag, og der blev sagt Don af nogle af spillerne og givet hånd og krammer til deedson efter

Comment

tæller du Yaya med som stopper?

Jeg tænker det kommer an på hvad Zorninger helst vil / bruger mest. Skal vi spille med 3 nede bagved, så mangler der en. BP, Burgy, Gomez og Askou - syntes de alle er gode stoppere, men jeg kan også sagtens finde spørgsmålstegn ved dem alle. BP; alderen, sidst det hed superliga så han ikke så god ud, har bøvlet med skader, Askou også alder - bare omvendt, på vej frem men stadig uerfaren. Gomez - klart højest topniveau - men kan han holde koncentrationen. Burgy...syntes jeg bare jeg har set for lidt fra endnu.

Så spiller vi kun med to stoppere bør der vel være nok til at roterer med. Hedder det tre - så vil jeg mene der mangler en

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                            Tror der sker noget med deedson snart, Troels Bech var i hvert med i rundkreds og fortalte noget til spillerne i dag, og der blev sagt Don af nogle af spillerne og givet hånd og krammer til deedson efter
                            Har heller ikke troet en disse på at han har været skadet. Men fint. Håber vi får mindst en håndfuld millioner for ham

Comment

Han kom oppe fra 1 salen sammen med Troels og så blev de samlet i rundkreds, hvor Troels fortalte noget til alle spiller og træner

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                                Han kom oppe fra 1 salen sammen med Troels og så blev de samlet i rundkreds, hvor Troels fortalte noget til alle spiller og træner
                                Fedt. Håber på en god handel for alle parter og at han forlader klubben på en positiv note. Spændende om de også lige fik en update på Luca

Comment

Working...
                                X