En stille undren... hvorfor så ikke bare tage de sidste 2 måneder i Ådalen, hvis det er tilfældet. Hvorfor en ophævelse lige nu og ikke sidste sommer (hvor han gerne ville væk)
Ja det virker underligt. Kan ikke lige se fidusen i at ophæve for sølle 2 måneder.
Det tror jeg aldrig jeg har set før.
En stille undren... hvorfor så ikke bare tage de sidste 2 måneder i Ådalen, hvis det er tilfældet. Hvorfor en ophævelse lige nu og ikke sidste sommer (hvor han gerne ville væk)
Kan jo være mange grunde. Kan jo næsten kun være på hans initiativ. Måske er det bare fordi han ønsker en måneds ekstra ferie hjemme hos familien i en periode, hvor han ellers ingen rolle ville spille i OB.
Fordi OB sparer penge, og Ivancevic får fri. Han slipper for at møde til en - for ham - ligegyldig træning, være til rådighed i trup og til reservekampe. Han får fri til at afsøge markedet med sin agent og være sammen med sin familie. OB sparer nogle penge i løn for en stopper man ikke har tænkt sig at bruge under nogen omstændigheder. Så kan man spare 100-200.000 kroner, så tæller det alt sammen, og nu er oprykningen sikret, så vi tør godt at gøre det.
I sommers var vi nervøse for, om vi skulle bruge ham eller ej.
Fordi OB sparer penge, og Ivancevic får fri. Han slipper for at møde til en - for ham - ligegyldig træning, være til rådighed i trup og til reservekampe. Han får fri til at afsøge markedet med sin agent og være sammen med sin familie. OB sparer nogle penge i løn for en stopper man ikke har tænkt sig at bruge under nogen omstændigheder. Så kan man spare 100-200.000 kroner, så tæller det alt sammen, og nu er oprykningen sikret, så vi tør godt at gøre det.
Forstår dine argumenter, men omvendt mister Ivan også to måneders (høj) løn og han/agenten har siden jul kunne afsøge markedet uden klubbens accept.
Ville det ikke have krævet at vi hentede en erstatning?
Så hellere hente en erstatning nu hvor vi igen er et Superliga hold.
Enig. Det er jo heller ikke sikkert det kunne lade sig gøre i vinters. Så var det jo nok nogle flere måneders løn han skulle give afkald på. Ligesom der reelt var en case for, at der kunne blive brug for ham.
Nu er vi nået frem til en situation, hvor det giver mening for begge parter. Og så synes jeg da det er lidt af en no-brainer. Det havde da været fedt hvis han kunne blive hyldet i sidste hjemmekamp, men kan da også godt forstå hvis han værdsætter ekstra tid andre steder mere.
De går snart på 4 ugers ferie. Jeg havde nok valgt at holde ferie med løn. Men jeg tjener også i underkanten af Ivans løn hvis han hiver 200.000 hjem om måneden
De går snart på 4 ugers ferie. Jeg havde nok valgt at holde ferie med løn. Men jeg tjener også i underkanten af Ivans løn hvis han hiver 200.000 hjem om måneden
Vi ved jo ikke, hvad der sker i hovedet på Ivancevic (hvilket nok også er én af årsagerne til at samarbejdet ender, hvor det gør), men OB har sandsynligvis fået denne mulighed serveret på et sølvfad af Ivancevic selv. Eller givet ham et tilbud han ikke kunne afslå. Hvis klubben så sparer et par håndører - er det vel en god situation for klubben.
Comment