Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det tager jeg sku ikke så tungt. Jeg tror ikke OB sælger for mindre end 5 millioner euro, og nogle klausuler..
    Det gør jeg nu heller ikke, men vi ved jo ikke om det er OB der har sat prisskiltet på ham.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Campo.dk melder at den italienske avis La Stampa at Luca er til salg for 3-4 mill. euro svarende til 23-30 mill. kr og at Torino er interesseret.
      Det virker også som en udmærket pris. 5 mio havde været helt optimalt, men det er måske de striwede briller der taler, for han har ret beset ikke bevist sig som en garant målscorer i superligaen, trods jeg sagtens kan forestille mig at han over en sæson ville score mindst 10 mål. Selvom vi ville komme til at savne hans afslutningsfod og placeringsevne, som begge er af international standard, så er mit indtryk (indrømmet, kun fra kampen mod B93), at vores presspil med Arp og Ganaus virkede mere intenst og smålrettet end da Luca (og Grot) kom ind. Han er bare ikke lige så eksplosiv som vores nye tyskere synes jeg, selvom jeg ikke kan sætte en finger på hans indsats. Med andre ord, så vil jeg savne hans mål, men jeg tror ikke at vi nødvendigvis bliver værre stillet uden ham, såfremt at Arp, Ganaus, Grot og vores midtbanespillere kan kompensere.

Comment

Campo.dk melder at den italienske avis La Stampa at Luca er til salg for 3-4 mill. euro svarende til 23-30 mill. kr og at Torino er interesseret.
        De kan ikke engang købe Elhardt fri for det beløb…

Comment

Tror mange er interesseret til en pris under 30 mio.
          Der skal noget af en videresalgsklausul til for at TB og Nagel kan forsvare at sælge til den pris.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Selvf. ikke .. Elhardt er jo ... Elhardt

Believe OB

Comment

Så skal vi ha noget mere “saft” (penge på bordet).

Comment

"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Kommer ikke til at ske. Vi har ham på kontrakt i 2 år endnu. Latterligt at tro han bliver foræret væk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Kommer ikke til at ske. Vi har ham på kontrakt i 2 år endnu. Latterligt at tro han bliver foræret væk.
                    Så skal han have en frikøbsklausul vi ikke aner til. Ligesom Kvistgaarden havde. Ellers kan OB lige så godt beholde ham minimum et halvt år mere og håbe han får scoret nogle kasser på højeste niveau

Comment

napoli skulle osse være interesseret i Luca

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s0xcfrd633ymrb

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Ville nok ikke være det bedste karriere move at skifte til Napoli. Det kunne godt ligne en tur i udlejnings møllen

Torino ville være et bedre valg IMO hvis det absolut skulle være Italien.

Comment

Så skal han have en frikøbsklausul vi ikke aner til. Ligesom Kvistgaarden havde. Ellers kan OB lige så godt beholde ham minimum et halvt år mere og håbe han får scoret nogle kasser på højeste niveau
                          Det kan ikke udelukkes hverken for Elhardt eller Luca så vi må håbe at TB har is i maven og ikke lader dem gå for pewernø'er

Believe OB

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...a-darwin-nunez

Kunne blive en giftig duo med luca

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Lugter lidt af en agent, der forsøger at skabe noget interesse. “Jeg ved ikke, hvor meget OB forlanger, for de har ikke talt sammen endnu, men klubberne er vilde med ham”, “De har ikke givet et tilbud endnu, men deres scouts har foreslået ham til klubben, så han er på deres liste,”.

Vil godt nok undre mig, hvis en klub af den størrelse seriøst overvejer ham. Hvis han var 18/19 år kunne jeg måske købe den.

Men man kan håbe, at det får Torino til at rubbe neglene.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Lugter lidt af en agent, der forsøger at skabe noget interesse. “Jeg ved ikke, hvor meget OB forlanger, for de har ikke talt sammen endnu, men klubberne er vilde med ham”, “De har ikke givet et tilbud endnu, men deres scouts har foreslået ham til klubben, så han er på deres liste,”.

Vil godt nok undre mig, hvis en klub af den størrelse seriøst overvejer ham. Hvis han var 18/19 år kunne jeg måske købe den.

Men man kan håbe, at det får Torino til at rubbe neglene.
                                Men i det mindste en journalist og ikke en agent .. kan selvfølgelig være plantet meeennn.. så meget kan et mindre dansk agentbureau vel ikke påvirke dernede .. mon ikke de har rigelig travlt med Kvistgaarden og Froholdt ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X