Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægCampo.dk melder at den italienske avis La Stampa at Luca er til salg for 3-4 mill. euro svarende til 23-30 mill. kr og at Torino er interesseret.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægCampo.dk melder at den italienske avis La Stampa at Luca er til salg for 3-4 mill. euro svarende til 23-30 mill. kr og at Torino er interesseret.
Der skal noget af en videresalgsklausul til for at TB og Nagel kan forsvare at sælge til den pris.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Kommer ikke til at ske. Vi har ham på kontrakt i 2 år endnu. Latterligt at tro han bliver foræret væk.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Torino ville være et bedre valg IMO hvis det absolut skulle være Italien.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så skal han have en frikøbsklausul vi ikke aner til. Ligesom Kvistgaarden havde. Ellers kan OB lige så godt beholde ham minimum et halvt år mere og håbe han får scoret nogle kasser på højeste niveau
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Vil godt nok undre mig, hvis en klub af den størrelse seriøst overvejer ham. Hvis han var 18/19 år kunne jeg måske købe den.
Men man kan håbe, at det får Torino til at rubbe neglene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Lugter lidt af en agent, der forsøger at skabe noget interesse. “Jeg ved ikke, hvor meget OB forlanger, for de har ikke talt sammen endnu, men klubberne er vilde med ham”, “De har ikke givet et tilbud endnu, men deres scouts har foreslået ham til klubben, så han er på deres liste,”.
Vil godt nok undre mig, hvis en klub af den størrelse seriøst overvejer ham. Hvis han var 18/19 år kunne jeg måske købe den.
Men man kan håbe, at det får Torino til at rubbe neglene."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment