Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Så lækkert. Og så kommer han fra et helt andet træningsmiljø.
    Tænker ikke han får problemer med AZ-træning. FCK har ikke ligget i toppen af ligaen og præsteret så relativt godt i Europa uden en benhård træningskultur.
    Last edited by claudes1; 02-07-2025, 15:27.

Comment

Så kom den tredje transfer. Men vi mangler stadigvæk en defensiv midPtbanespiller, Lungi ville være fremragende. Og forlængelser af Juul Sandbergs og Lebdes kontrakter. På den anden side skal der nu sikkert sælges, jeg tror at Deedson kan sælges, hvis der kommer et bud et sted mellem 11/2 og 2 millioner Euro. Hvad Luca angår skal prisen helt sikkert afspejle hans fænomenale målinstinkt og hans kæmpe betydning for holdet. Hvis det ikke gør det, skal vi bevare roen og holde på ham.
      Jeg tror at sammenspillet mellem Arp og Falk kan blive fremragende.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
        Så kom den tredje transfer. Men vi mangler stadigvæk en defensiv midPtbanespiller, Lungi ville være fremragende. Og forlængelser af Juul Sandbergs og Lebdes kontrakter. På den anden side skal der nu sikkert sælges, jeg tror at Deedson kan sælges, hvis der kommer et bud et sted mellem 11/2 og 2 millioner Euro. Hvad Luca angår skal prisen helt sikkert afspejle hans fænomenale målinstinkt og hans kæmpe betydning for holdet. Hvis det ikke gør det, skal vi bevare roen og holde på ham.

Vi kan tilføje Ejdum til den ligning. Tror virkelig Ejdum kommer til at nyde godt af Rasmus Falks tilkomst.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          Aaarrghhh

Comment

Så fik vi de 3 spiller Troels snakkede om :) så kan vi jo godt lukke vinduet

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Husk, der er en ny sherif i byen, så TB bestemmer ikke så meget mere

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Husk, der er en ny sherif i byen, så TB bestemmer ikke så meget mere
                Haha sådan er det vel at have en træner der stiller krav:) noget vi savnede i en periode :)

Comment

Haha sådan er det vel at have en træner der stiller krav:) noget vi savnede i en periode :)
                  Jeps, smørrebrødssedlen er blevet opgraderet, så CaviArt er erstattet med kaviar

Comment

3 ifølge TB
                    4 ifølge AC
                    4 hvis Luca bliver solgt (tb)
                    5 hvis Luca bliver solgt (ac)

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

3 ifølge TB
                      4 ifølge AC
                      4 hvis Luca bliver solgt (tb)
                      5 hvis Luca bliver solgt (ac)
                      Nu var det osse mest som en dårlig joke :)

tvivle på vi er færdige kunne sagtens se i hvert fald 3 spiller mere. Måske 4 hvis myhre ikke er klar

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Jeg er stadig nervøs for keeper positionen. I god form, så har vi 2 dygtige folk, men Myhra døjer med hjerte og angst og Hansen har fået glasryg. Jeg kunne godt tænke mig en backup, evt på leje.
                        Måske vi kunne stikke ham her et år eller to. Gratis Jesse Joronen. Indrømmet, jeg er ikke up to dage på niveauet, men han kender da til at spille i begge ender af Superligaen.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hentes-gratis
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Måske vi kunne stikke ham her et år eller to. Gratis Jesse Joronen. Indrømmet, jeg er ikke up to dage på niveauet, men han kender da til at spille i begge ender af Superligaen.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hentes-gratis
                          Gribben tilbage på et års leje ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ved du hvornår de træner ?
                            10.30 og 16.00

Comment

Troels udtaler her at der kommer flere handler

https://www.tv3sport.dk/sport/footba...IExLPtf97WUYEw

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

10.30 og 16.00
                                Takker, for kan kun se "træningslejr"

Comment

Working...
                                X