Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Jeg tror ikke vi får mere end maks omkring det halve
    Så tror jeg ikke han bliver solgt. 5 mio € er ikke nok i mine øjne. Det Luca kan er på så højt niveau, at der bør være klubber, der vil betale mere. Især hvis han lige får vist det i Superligaen først.

Comment

Så tvivler jeg på at de sælger ham. Så skal der være nogle ekstremt gode bonusser og klausuler med.
      Med 2 år tilbage og 2 måneder af vinduet kan man godt lige trække vejret en ekstra gang hvis tilbuddet er i den lave ende

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så tvivler jeg på at de sælger ham. Så skal der være nogle ekstremt gode bonusser og klausuler med.
        Med 2 år tilbage og 2 måneder af vinduet kan man godt lige trække vejret en ekstra gang hvis tilbuddet er i den lave ende
        Tja tjo. Det er måske bare mig der stadig køre på gamle priser
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

10 millioner € og ikke en € mindre. Ellers er det ikke attraktivt for OB med 2 år tilbage af kontrakten.
          Det er jo ønskescenariet, men sådan tror jeg bare ikke vi kan sætte det op.

Jeg vil sige 35 millioner er min nedre smertegrænse, jeg vil være lidt skuffet, men forstå, at markedet er svært og Luca i princippet kun har toppræsteret i NBL - hvor han så også var altdominerende.

Kan vi få mellem 40-55 millioner vil jeg være rigtig godt tilfreds, alt over 55 millioner vil være et scoop af et salg for OB som oprykker.

Casen er jo også, at for under to år siden, var der ikke én eneste i Ådalen, der for alvor troede på Luca Kjerrumgaard, så 35+ millioner kroner er jo nærmest som dumpet ned fra himlen. Foruden den værdi Luca Kjerrumgaard har tilført holdet i form af en oprykning. Af en spiller, der var 4 dårlige kampe fra at blive afskrevet (groft sat op), er det virkelig en Askepot-historie for klub og spiller.

Omvendt set, kan jeg frygte, at vi forsøger at klemme den sidste million euro ud af en eller anden klub og så står vi med en lang næse og en spiller, der er det halve/kvarte værd om et eller to vinduer og så gentager Slotsager-sagaen sig igen. Hellere kapitalisere 85% af det ønskede, end forsøge at få 100%, men ende med 10%.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det er jo ønskescenariet, men sådan tror jeg bare ikke vi kan sætte det op.

Jeg vil sige 35 millioner er min nedre smertegrænse, jeg vil være lidt skuffet, men forstå, at markedet er svært og Luca i princippet kun har toppræsteret i NBL - hvor han så også var altdominerende.

Kan vi få mellem 40-55 millioner vil jeg være rigtig godt tilfreds, alt over 55 millioner vil være et scoop af et salg for OB som oprykker.

Casen er jo også, at for under to år siden, var der ikke én eneste i Ådalen, der for alvor troede på Luca Kjerrumgaard, så 35+ millioner kroner er jo nærmest som dumpet ned fra himlen. Foruden den værdi Luca Kjerrumgaard har tilført holdet i form af en oprykning. Af en spiller, der var 4 dårlige kampe fra at blive afskrevet (groft sat op), er det virkelig en Askepot-historie for klub og spiller.

Omvendt set, kan jeg frygte, at vi forsøger at klemme den sidste million euro ud af en eller anden klub og så står vi med en lang næse og en spiller, der er det halve/kvarte værd om et eller to vinduer og så gentager Slotsager-sagaen sig igen. Hellere kapitalisere 85% af det ønskede, end forsøge at få 100%, men ende med 10%.
            Forlangte vi ikke 50 mil i sommers? Jeg kan huske forkert men var det ikke det vi forlangte til Køln ?:)

det er sjovt at tænke på at han for 18 måneder siden var tæt på at skifte til Næstved.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Forlangte vi ikke 50 mil i sommers? Jeg kan huske forkert men var det ikke det vi forlangte til Køln ?:)

det er sjovt at tænke på at han for 18 måneder siden var tæt på at skifte til Næstved.
              Historien hedder sig, at vi forlangte 60 millioner i sommers - altså 8 millioner euro.

Men på det tidspunkt var Kjerrumgaard også mere værd som OB-spiller, end nærmest hvilket som helst beløb. Særligt hvis man tror på, at TB havde svært ved at finde spillere, der var villige til at tage et år i NBL.

Nu har vi hentet to tyske angribere til håndører i transfer-fee, og har desuden også fået Jay-Roy Grot tilknyttet. Nu kan man bedre forhandle.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Luca var enig med Køln, men de ville ikke betale de 8 millioner EUR (små 60 millioner kroner) vi ville havde.

Tror han bliver skudt af nu, så vi ikke risikerer, at han bliver bitter, hvis endnu et interessant bud/klub bliver afvist. Han vil jo åbenlyst gerne afsted ellers var han vel ikke blevet enig med Køln.
                Last edited by Online; 02-07-2025, 09:04.

Comment

Mens Bold melder, at Torino har "interesse", så melder Tipsbladet for en time siden at klubberne "forhandler", og at der er "dialog".

Det kan gå stærkt, men begge medier bruger Gianluca Di Marzios opslag som kilde. Om Tipsbladet så har oversat noget Bold ikke har, det ved jeg ikke, men der er da markant forskel på at have interesse og være i dialog.

Comment

Mens Bold melder, at Torino har "interesse", så melder Tipsbladet for en time siden at klubberne "forhandler", og at der er "dialog".

Det kan gå stærkt, men begge medier bruger Gianluca Di Marzios opslag som kilde. Om Tipsbladet så har oversat noget Bold ikke har, det ved jeg ikke, men der er da markant forskel på at have interesse og være i dialog.
                    Du får lige den originale artikel her

https://gianlucadimarzio.com/kjerrum...1-luglio-2025/

... ikke at jeg blev meget klogere

Comment

Synes det er ret tydeligt, at begge medier bare tolker på den samme italienske artikel. Vil tro Tipsbladet ser anderledes på de to begreber end dig :-) I hvert fald når det kommer fra en italiensk journalist. Dialog og forhandling kan jo være meget: Kan være de bare har forhørt sig og fået nej. Eller de allerede er enige.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du får lige den originale artikel her

https://gianlucadimarzio.com/kjerrum...1-luglio-2025/

... ikke at jeg blev meget klogere
                        Jeg kunne godt vænne mig til, at vi var club biancazzurro

Jeg kan se, at Gianluca selv melder forhandlinger, og translate mener: Granata-klubben leder efter en angriber: de arbejder på at lukke handlen med Odense om Luca Kerrumgaard, en angriber født i 2003.

Det er alt sammen spændende - og jeg føler faktisk Torino ville være en rigtig fin klub til Luca.

Comment

Jeg kunne godt vænne mig til, at vi var club biancazzurro

Jeg kan se, at Gianluca selv melder forhandlinger, og translate mener: Granata-klubben leder efter en angriber: de arbejder på at lukke handlen med Odense om Luca Kerrumgaard, en angriber født i 2003.

Det er alt sammen spændende - og jeg føler faktisk Torino ville være en rigtig fin klub til Luca.
                          Tror du har ret i, at det er en rigtig fin hylde at starte et udenlandseventyr på

Så kan TB og TH også få brugt deres italienskkundskaber disse dage

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Så tror jeg ikke han bliver solgt. 5 mio € er ikke nok i mine øjne. Det Luca kan er på så højt niveau, at der bør være klubber, der vil betale mere. Især hvis han lige får vist det i Superligaen først.
                            Og det er jo lige det. Men hvis han scorer 3-4 mål i de første par kampe før vinduet lukker kan det hurtigt gå op i beløb. Måske Torino betaler lidt overpris for at imødegå det.
                            Omvendt - Er han målløs eller bliver overhalet af tyskerne i starten af sæsonen falder hans pris hurtigt.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Og det er jo lige det. Men hvis han scorer 3-4 mål i de første par kampe før vinduet lukker kan det hurtigt gå op i beløb. Måske Torino betaler lidt overpris for at imødegå det.
                              Omvendt - Er han målløs eller bliver overhalet af tyskerne i starten af sæsonen falder hans pris hurtigt.
                              Hvis rygtet er sandt, synes jeg han skal skydes af hurtigst muligt, så både han og tyskerne kan få den bedste opstart i deres respektive klubber. Hvis han først sælges sidst i vinduet er jeg bange for, at han ikke kommer på holdet i Torino i 26 og tyskerne ikke får nok spilletid til at finde hinanden/holdet.

Comment

Skal man så sælge?

Comment

Working...
                                X