Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Stats er naturligvis et rigtig fint redskab til at vurdere niveau med, indtil det ikke er det mere.

Luca Kjerrumgaards stats var virkelig ringe inden de sidste fem kampe i SL-sæsonen 23/24. De stats fortalte absolut intet om, hvad vi var på nippet til at forløse.
    Jeg håber naturligvis på det bedste - fik bare lige et kortvarigt anfald af BW-tics

Comment

Rasmus falk er ikke i fck s kamptrup i dag. Det står hvorfor de forskellige spiller ikke er med i kamptruppen bare ikke med Rasmus falk han er ikke nævnt

https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-ludogorets-1

Comment

Falk tæt på fck exit

https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...naermer-sig-ob

Comment

Falk tæt på

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Spændende og velkommen til

Men hvad dem herinde, der mente, at BW blev for "svensk", når vi nu kan se, at vores nuværende stab/trup har 7 tyske medlemmer. Er det så også et problem ?

Skal TB og JN justere deres strategi en smule efter AZs ankomst
            Det her er ikke anderledes, end da alt blev sat på et bræt med Bjørn.
            Nu er det bare zorniger vi satser alt på.

Det er vores strategi.
            Og vi har lært... intet.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Vildt nok hvis han allerede kommer i denne uge. Så begynder det sgu at ligne noget

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vildt nok hvis han allerede kommer i denne uge. Så begynder det sgu at ligne noget
                Men mangler vi ikke noget fysik på midtbanen hvis vi henter falk :) vi har vil kun trybull der har noget fysik og er et dumt svin :) eller bekymre jeg mig bare for meget for den del ?:)

Comment

Uanset hvad har jeg respekt, for arbejdet i Ådalen, hvis/når Falk bliver officiel.

Fiede Arp sammen med Falk, og så er 2 af de største problemer løst. Jeg gætter stadig på vi forsøger på en til midtbanespiller. Men det er 2 store profiler.

Om Falk er afdanket? Nej. Det er han sku ikke. Jeg tror det er en myte. Falk i topform, hvor han får kamptræning, og spiller hver uge, tror jeg er noget af det bedste OB har haft de sidste mange år, udover Tverskov.

Men lad os se.

Kæmpe forstærkning for kulturen, og for OBs DNA, hvis den går hjem. Så tror jeg også vi har fundet en ny anfører.

Comment

Men mangler vi ikke noget fysik på midtbanen hvis vi henter falk :) vi har vil kun trybull der har noget fysik og er et dumt svin :) eller bekymre jeg mig bare for meget for den del ?:)
                    Tror vi henter et dumt svin til midten også. Men der kan vi godt tillade os at vente på den helt rigtige, og mon ikke Falk stigningen kan åbne andre muligheder vi ikke havde chance for før.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Du fyrer så mange ting af, uden at underbygge det med nogen former for Fakta. Når andre vil holde dig oppe på det, ignorer du folk, eller "kommer med en forklaring senere", uden den så nogensinde kommer.

Hvis ikke det bare er at være fuld af lort, hvad skal DD84 så kalde det?
                      Kan du ikke selv se forskellen på løgner og "fuld af lort" ?

Hvornår har jeg løjet ?

Jeg har mange gange fulgt op med fakta, men erkender at jeg nogle gange ikke har været god nok til det. Men det bliver bedre og håber I vil gøre det samme ? !

Comment

Tjooo. Men hurtighed og første touches over fysik vel. Så må de jo lære at u del de kø ma hos Tonny

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tjooo. Men hurtighed og første touches over fysik vel. Så må de jo lære at u del de kø ma hos Tonny
                          Det skal falk og ejdum sku passe på med :) ellers ender de bare med at være mere skadet end på banen :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Uanset hvad har jeg respekt, for arbejdet i Ådalen, hvis/når Falk bliver officiel.

Fiede Arp sammen med Falk, og så er 2 af de største problemer løst. Jeg gætter stadig på vi forsøger på en til midtbanespiller. Men det er 2 store profiler.

Om Falk er afdanket? Nej. Det er han sku ikke. Jeg tror det er en myte. Falk i topform, hvor han får kamptræning, og spiller hver uge, tror jeg er noget af det bedste OB har haft de sidste mange år, udover Tverskov.

Men lad os se.

Kæmpe forstærkning for kulturen, og for OBs DNA, hvis den går hjem. Så tror jeg også vi har fundet en ny anfører.
                            Meget enig. Jeg har i min stille sjæl tilgivet ham for det han lavede dengang

Satme flot og “billigt” vindue af OB indtil videre hvis den lykkedes

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Tror vi henter et dumt svin til midten også. Men der kan vi godt tillade os at vente på den helt rigtige, og mon ikke Falk stigningen kan åbne andre muligheder vi ikke havde chance for før.
                              Med kommentarerne til mig på forum, burde jeg været selvskreven til den kontrakt

Comment

Det skal falk og ejdum sku passe på med :) ellers ender de bare med at være mere skadet end på banen :)
                                Uhhh Ejdum får stor gavn af en falk ved siden af sig. Han burde glæde sig.

Så må vi jo ha købt det dumme svin der er et niveau over TT :)

Comment

Working...
                                X