OB har præsenteret sommerens første tilgang i form af den tyske angriber Fiete Arp, men flere spillere kan være på vej.
Som TV 2 Fyn kunne fortælle i sidste uge, har der været samtaler mellem Rasmus Falk og OB.
Da disse oplysninger blev forelagt OB-cheftræner Alexander Zorniger onsdag, var han ikke meget for at bidrage med mere information.
Fåmælt cheftræner
TV 2 Fyn har således talt med Alexander Zorniger om transferrygtet, men det blev en kort ordveksling.
Jeg har hørt om samtaler mellem OB og Rasmus Falk …
- Har du det, siger Zorniger.
Ja. Hvad tænker du om det?
- Har du nogensinde hørt mig udtale mig om spillere, før de er her, lyder det videre.
Nej.
- Det fortsætter vi med. Men det var et godt forsøg, afslutter han. Håber på flere tilgange
Dog er Alexander Zorniger opsat på at få flere spillere til OB denne sommer.
- Forhåbentlig flere, ja. Men det skal også være de rigtige spillere. Nu begynder vi at få flere og flere henvendelser fra agenter, som først ville placere deres spillere i Bundesligaen, så i Premier League, så i 2. Bundesliga, så i Championship – og på et tidspunkt er vi også på deres liste, siger Zorniger.
- Nogle ved allerede, at vi kan noget, for jeg og mit team har tidligere vist det med spillere som Joshua Kimmich, Hany Mukhtar, Christian Nørgaard, Teemu Pukki – også her i Danmark – samt Frederik Holst, Sven Crone og andre, tilføjer han.
- Vi har løftet spillere op på et nyt niveau. Det ved agenterne, og derfor kan de også se ideen i at bringe dem til Danmark – eller holde dem her, hvis vi har gode spillere, afslutter cheftræneren.
Comment