Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg vil vove den påstand at havde TB hentet Michael Hansen, Wicmann eller andre up and coming a la SK så ville han ikke være lige så udsat som når man henter en kapacitet som AZ der formentligt også går til en anden løn og man i højere grad giver (nogle af) nøglerne ..
    tænker jeg da du har ret i. Men havde det været bedre?

Jeg glæder mig da over man tager denne chance, viser lidt ambitioner og satser lidt, i et forsøg på at rykke fremad i feltet.

Jeg ville da være langt mere kritisk overfor Troels hvis han kørte den "sikre" vej når nu muligheden for Zorninger bød sig.

Så undrer mig lidt her - hvad er du kritisk overfor? At man ikke gik den vante vej med en lidt blød mellemvarer af en træner?

Comment

Det er jo hvad der sker når man bliver udsultet

men nu er det ikke kun transfer men TB’s ageren og kommunikation eller mangel på samme i begge tilfælde der giver manglende .. indsigt … det er meget årsagsforklaring bagefter frem for vi vil det her og gør det på den her måde .. meget reaktivt, begrænset proaktivt ..
      Jeg kan simpelthen ikke se, at TB ikke har været proaktiv i det år han har været ansat.
      - han har ryddet op i truppen
      - han har fået Thorborg til at forstå, at OB skal i anden retning
      - han har fyret SK fordi han ikke var tilfreds med intensitet til træning og udviklingen i udtryk i spillet
      - han har signet Adam Sørensen, Bürgy, Bonde, Groth, som alle har bevist sig på SL-niveau - der er ikke taget chancer, som var BWs eneste “force” og se hvad det udløste
      - han har qua sin relation til AZ signet denne fuldstændig i tråd med kritikken af manglerne ved SK. AZ har leveret i SL i en storklub
      Der har været rød tråd i alt hvad han har gjort. Det virker en smule skingert og søgt, hvis man ikke vil anerkende at det sidste år vel er det år i nyere tid i OB hvor der er sket mest på oplyst grundlag.
      Last edited by claudes1; i dag, 04:13.

Comment

Jeg vil vove den påstand at havde TB hentet Michael Hansen, Wicmann eller andre up and coming a la SK så ville han ikke være lige så udsat som når man henter en kapacitet som AZ der formentligt også går til en anden løn og man i højere grad giver (nogle af) nøglerne ..
        TB har i min optik analyseret helt korrekt. AZ har det der skal til for at få rusket op i den søvndyssende stemning der har været i Ådalen i 12-14 år. Det tror jeg simpelthen ikkeet trænertalent har formatet til. Det ville være et kæmpe sats at tage en med lidt erfaring.
        Spillerne siger det jo selv i interviews. AZ ved hvad han vil og er utrolig tydelig. Det er det det her sløve OB-hold har brug for for at komme ud af middelmådigheden.

Comment

Men der var jo ikke noget af det der var ukendt .. jeg ja stadig ikke se hvad OB har fået positivt ud af at være en sæson i 1. div.
          Og jeg tror at Alm og andre erfarne trænere havde holdt OB i SL.
          Ukendt for hvem? Åbenbart ukendt for dem der tog beslutningerne. De blev jo ved med ikke at tage de rigtige beslutninger for at ændre på det.
          Jeg gider slet ikke gå ind i din Alm-påstand. Tror ikke mere end 20% på Forum er enig med dig i det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvad er kultur for dig?

22 fodbold indivualister som tænker på selv, og er ligeglade med OBs postion i dansk fodbold, som ikke har noget fællesskab, og intet dyrker i fritiden sammen?

Eller 22 spillere, som er sammentømret, kæmper sammen for logoet, kan lave ting sammen, tager på ferier, fisketure osv..

Jeg kan altså ikke forstå hvordan der kan være en diskussion, omkring om kulturen er bedre end for 1/1,5 år siden.

OB har mottoet “Sammen for klubben - for byen - for altid”

Hvor meget motto blev der brugt det under den daværende sportschef, da vi hentede 15 spillere udefra, der var pisse ligeglade med OB og OBs fans?

Så Kan man diskutere hvem der er skyld bag den dårlige kultur - men at sige der ikke er en forskel på for 1,5 år siden - til nu, det synes jeg er decideret underligt.

Jeg synes selv det tydligt.
            Det er simpelthen det mest frustrerende ved en lille gruppe debattører herinde. At man i ramme alvor kan betvivle det du skriver. Det er så åbenlyst sandt. Det kan IKKE diskuteres uden at hævde at flere respekterede spillere på holdet lyver. Hvorfor fanden skulle de gøre det? Det er så absurd, at det ikke er åbenlyst for ALLE.

Comment

Er godt nok spændt på om Falk er om bord på flyet når FCK i dag rejser på træningslejr… Ingen opdateringer på deres hjemmeside omkring trup
              Nogen der har set noget på sociale medier?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker jeg da du har ret i. Men havde det været bedre?

Jeg glæder mig da over man tager denne chance, viser lidt ambitioner og satser lidt, i et forsøg på at rykke fremad i feltet.

Jeg ville da være langt mere kritisk overfor Troels hvis han kørte den "sikre" vej når nu muligheden for Zorninger bød sig.

Så undrer mig lidt her - hvad er du kritisk overfor? At man ikke gik den vante vej med en lidt blød mellemvarer af en træner?
                Nej slet ikke .. jeg er meget for at man har hentet AZ frem for de øvrige .. går dubtilbage i tråden er det blot en betragtning om at TB også selv har sat sin egen stilling på spil ved dette fremfor nogen af de andre .. måske ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nej slet ikke .. jeg er meget for at man har hentet AZ frem for de øvrige .. går dubtilbage i tråden er det blot en betragtning om at TB også selv har sat sin egen stilling på spil ved dette fremfor nogen af de andre .. måske ..
                  Jeg tror TB reddede sin stilling ved at ansætte AZ

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg kan simpelthen ikke se, at TB ikke har været proaktiv i det år han har været ansat.
                    - han har ryddet op i truppen
                    - han har fået Thorborg til at forstå, at OB skal i anden retning
                    - han har fyret SK fordi han ikke var tilfreds med intensitet til træning og udviklingen i udtryk i spillet
                    - han har signet Adam Sørensen, Bürgy, Bonde, Groth, som alle har bevist sig på SL-niveau - der er ikke taget chancer, som var BWs eneste “force” og se hvad det udløste
                    - han har qua sin relation til AZ signet denne fuldstændig i tråd med kritikken af manglerne ved SK. AZ har leveret i SL i en storklub
                    Der har været rød tråd i alt hvad han har gjort. Det virker en smule skingert og søgt, hvis man ikke vil anerkende at det sidste år vel er det år i nyere tid i OB hvor der er sket mest på oplyst grundlag.
                    Aktivitet er jo ikke det samme som man er proaktiv eller reaktiv .. og noget af det du skriver ovenfor er jo netop reaktivt ..

Jeg savner bare at Sportsdirektøren fortæller hvad det er han vil med klubben og så går ud og gør det.

Når TB gør noget forklarer han bagefter hvorfor det er gjort - og det er typisk fordi det ikke virkede.
                    Jeg anerkender det TB har gjort .. jeg er efter ham for det han ikke gør … og så det der med at tale udenom som jeg syntes han er frygtelig til .. både nu og før i tiden.
                    Han snakker jo sjovt men siger han egentligt noget .. relevant ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvorfor? Han var da ikke i fare på nogen måde …

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Meget underlig påstand.....baseret på hvad??

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Meget underlig påstand.....baseret på hvad??
                          Manden kan bare ikke lide Troels han har spredt løgne om ham siden sidste sommer. Og bare for lige at nævne et eksempel var sidste sommer da han hårdnakket påstod at Troels ikke ville være til stede på transfervinduets sidste dag fordi han havde andet arbejde.

Comment

dit indlæg kunne bare godt forstås som at du var bekymret for om TB mistede sit job, fordi han satsede på Zorninger. Og derfor gerne havde set han havde spillet mere "sikkert" med eks. sønderjydskes træner.

Jeg foretrækker så bare klart at vores sportsdirektør gør det han mener er den rigtige vej - uden at tænke på om det ender med at koste ham jobbet. Troels skal ikke spille den sikkert og hente endnu en ok-fin-middel god træner så vi lige kan klare os. Ikke når muligheden byder sig og han reelt mener Zorninger kan flytte os.

Men ellers er jeg da enig - Troels har skulle bede Thorborg om flere penge for at hente Zorninger. Hvis det brænder fuldstændigt sammen - så vil hans job da også komme til debat.

Men så galt tror jeg bare ikke det kommer til at gå. Troels og Zorninger kender hinanden, Zorninger kommer til at stille flere krav end eks en Krogh - men det er Troels jo forberedt på - og tænker nok han skal kunne sige fra når og hvis det bliver for meget.

Thorborg må da også have set hvor meget det betyder for omtalen og hypen omkring klubben at man endelig har en stor træner kapacitet.

Nu mangler bare at se det på banen - men de har været i gang under to uger...så mon ikke det kommer

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Manden kan bare ikke lide Troels han har spredt løgne om ham siden sidste sommer. Og bare for lige at nævne et eksempel var sidste sommer da han hårdnakket påstod at Troels ikke ville være til stede på transfervinduets sidste dag fordi han havde andet arbejde.
                              Det er godt nok en meget voldsom påstand

Hvilke løgne

Comment

Aktivitet er jo ikke det samme som man er proaktiv eller reaktiv .. og noget af det du skriver ovenfor er jo netop reaktivt ..

Jeg savner bare at Sportsdirektøren fortæller hvad det er han vil med klubben og så går ud og gør det.

Når TB gør noget forklarer han bagefter hvorfor det er gjort - og det er typisk fordi det ikke virkede.
                                Jeg anerkender det TB har gjort .. jeg er efter ham for det han ikke gør … og så det der med at tale udenom som jeg syntes han er frygtelig til .. både nu og før i tiden.
                                Han snakker jo sjovt men siger han egentligt noget .. relevant ..
                                Med til det her hører selvfølgelig, at de brugte en del af efteråret på at finde ud af hvordan man reelt gerne ville spille. Men jeg er stadig ikke med på hvor du synes TB har sagt en ting, gjort noget andet og så kommet med en forklaring efter. Har du eksempler?

Comment

Working...
                                X