Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMuligheden er måske også at han selv vurderer at han vil være for langt fra spilletiden i den personlige konkurrence med Adam, og derfor ikke ønske at forlænge aftalen. Det kan sagtens være et fornuftigt karrierevalg han har truffet for sig selv, mange unge spillere siger jo selv at der tre vigtige ting i deres individuelle udvikling ... spilletid, spilletid og spilletid
McCoy skal nok blive starter om senest et år men et år hvor man træner med og vender sig til seniorfodbold, et år hvor man er reserve og så kan man begynde at presse på “den gamle” .. tænker ikke at Owusu får forlænget men at McCoy tager over om senest et år .. med et talent som reserve? En der træner med i den kommende sæson .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Syntes at det er urovækkende hvis akademitalenterne forventer at de skal kunne konkurrere om start11 plads fra første færd.
McCoy skal nok blive starter om senest et år men et år hvor man træner med og vender sig til seniorfodbold, et år hvor man er reserve og så kan man begynde at presse på “den gamle” .. tænker ikke at Owusu får forlænget men at McCoy tager over om senest et år .. med et talent som reserve? En der træner med i den kommende sæson ..
- Likes 1
Comment
-
Læste godt at Hasan Kurucay "bare" træner med, men han var fast mand sidste år ved en klub i den bedste belgiske liga og året før i 2. bundesliga.
Han har en højere værdi på transfermarkt end nogen af vores centerbacks og ja jeg ved godt man skal tage de værdier med alle mulige forbehold, siger det bare........
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægLæste godt at Hasan Kurucay "bare" træner med, men han var fast mand sidste år ved en klub i den bedste belgiske liga og året før i 2. bundesliga.
Han har en højere værdi på transfermarkt end nogen af vores centerbacks og ja jeg ved godt man skal tage de værdier med alle mulige forbehold, siger det bare........
Kan også være han drømmer om udlandet, hvem ved.
Personligt kender jeg ikke hans niveau, men udelukker bestemt ikke han er OB spiller i løbet af sommeren.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægLæste godt at Hasan Kurucay "bare" træner med, men han var fast mand sidste år ved en klub i den bedste belgiske liga og året før i 2. bundesliga.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tænker også han har muligheden for at træne sig til en kontrakt hvis han imponerer Zorninger.
Personligt kender jeg ikke hans niveau, men udelukker bestemt ikke han er OB spiller i løbet af sommeren.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
Men her har du en spiller der kan vælge mellem at kigge bold fra bænken og spille nogle reserveholdskampe eller en stor sandsynlighed for fuld spilletid i 1 div. Han skifter jo ikke til Middelfart blindt. Så jeg synes det virker som et velovervejet skiftet, som i virkeligheden minder om den vej Klynge tog til "toppen""Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tænker også han har muligheden for at træne sig til en kontrakt hvis han imponerer Zorninger.
Personligt kender jeg ikke hans niveau, men udelukker bestemt ikke han er OB spiller i løbet af sommeren.siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men det kan vi jo så sige om alle spillerne …
Her snakker vi om spiller der skifter en sikker bænkplads ud med en nærmest 100 p sikker start plads i 1 div. Det må da uden tvivl være bedre for hans karriere.
Vi snakker jo ikke om en ung spiller de fravælger OB for at prøve lykken i en nyoprykket 1 div klub i håb om spilletid
- Likes 1
Comment
Comment