Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Emil Frederiksen er da i hvert fald hurtig, det passer nydeligt sammen med AZ efterspørger noget fart.

Sebastian Jørgensen er hurtig, mener egentlig også Justin Lonwijk har ok fart.

Men bliver spændende hvad vi gør.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      AZ ønsker fart i støvler på de nye der kommer. Nogen der kan sprinte og presse.
      Vel meget af det Duelund ikke er god til. Så vi har helt sikkert ikke været interesseret med AZ i tankerne.
      Måske under Krogh for et stykke tid siden. Ikke nu
      Bjørn Paulsen så også Max presset ud i overfaldspresøvelsrn i går.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Bjørn Paulsen så også Max presset ud i overfaldspresøvelsrn i går.
        Yes. Og det var på et meget lille område. Tør ikke tænke på hvordan det ser ud på stor bane
        Nu ved jeg heller ikke hvor meget en central forsvarsspiller skal deltage i presset jo. De har jo nok andre opgaver

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Yes. Og det var på et meget lille område. Tør ikke tænke på hvordan det ser ud på stor bane
          Nu ved jeg heller ikke hvor meget en central forsvarsspiller skal deltage i presset jo. De har jo nok andre opgaver
          Det er rigtigt. Men han faldt fuldstændig igennem

Comment

Det er rigtigt. Men han faldt fuldstændig igennem
            Forstår stadig ikke den forlængelse … burde som minimum have afventet ny træner …
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Forstår stadig ikke den forlængelse … burde som minimum have afventet ny træner …
              Bjørn er da der perfekt spiller til at sætte ind de sidste 10-15 min både i forsvaret til at heade alt væk når vi skal forsvare noget og han er da osse perfekt til at sætte ind hvis vi skal jagte noget:) men starter bliver han vel kun ved skader og karantæner :) så jeg forstår godt forlængelsen :)
              Last edited by DD84; 16-06-2025, 12:00.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Bjørn er da der perfekt spiller til at sætte ind de sidste 110-15 min både i forsvaret til at heade alt væk når vi skal forsvare noget og han er da osse perfekt til at sætte ind hvis vi skal jagte noget:) men starter bliver han vel kun ved skader og karantæner :) så jeg forstår godt forlængelsen :)
                Det er vel relative få/ingen kampe vi vil spille med forlænget spilletid i løbet af en sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er vel relative få/ingen kampe vi vil spille med forlænget spilletid i løbet af en sæson
                  Hov:)

Comment

Skal man lægge noget i, at Rasmus Falk på sin Instagram har postet et billede, hvor det ligner, han er ved at sætte sit hus eller lejlighed i stand - i Odense, måske...?

Og ja, jeg er desperat.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                      Skal man lægge noget i, at Rasmus Falk på sin Instagram har postet et billede, hvor det ligner, han er ved at sætte sit hus eller lejlighed i stand - i Odense, måske...?

Og ja, jeg er desperat.
                      Mener da at han har solgt det for et godt stykke tid siden

Edit: det har han

https://www.bt.dk/fodbold/fck-profil...uNp7NnMA%3D%3D
                      Last edited by Online; 16-06-2025, 13:54.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg "forstår" den på hans rolle i truppen. Er ret sikker på at han er holdets "far" for mange af de unge.

Comment

QUOTE=Online;n362195]

Mener da at han har solgt det for et godt stykke tid siden

Edit: det har han

https://www.bt.dk/fodbold/fck-profil...uNp7NnMA%3D%3D[/QUOTE]

Man kan godt købe et hus igen, selvom man har solgt et andet

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Og ja, jeg er desperat.
                            De har lige købt en villa,på Frederiksberg.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...oerer/10853737
                              Tænker der kan findes en bedre og billigere.

Comment

Jeg "forstår" den på hans rolle i truppen. Er ret sikker på at han er holdets "far" for mange af de unge.
                                Og det er fair nok men så gør ham til assistent, ungdoms-/transitionstræner eller noget andet der afspejler hans rolle.
                                At han optager en plads i truppen hvis man reelt ikke forventer han skal spille eller konkurrere om pladsen syntes jeg er ærgerligt.. Potentialet bliver jo ikke større over tid ..
                                Jeg er helt med på at han har de rigtige værdier og kulturmæssigt er rigtig fin ..

Men jeg vil også bare gerne have en ny start11 centerback og det kommer der næppe med det antal der er …. Selvom han jo blev angriber i sidste sæson …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X