Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Fin tanke - Men han har brændt den franske Ligue 2 af, spiller med om oprykning til Ligue 1 og har kontrakt et stykke tid endnu.
    Ja, han gør det godt og de ligger til at komme med i oprykningsplayoff.

Hvis oprykningen glipper ser jeg gerne, at vi smider et bud efter ham, da han kun har et år tilbage af kontrakten.

Selvfølgelig har andre nok også kig på ham efter den flotte sæson.

Comment

Ob har forlænget med Bjørn

Comment

Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
        Sympatisk, men håber det er som back-up for den kommende sæson

Comment

Bjørnen Bjørn, er en Bjørn.

Comment

Så har Søren Krogh angrebet på plads

Comment

Jeg går ud fra at han er god for kulturen nede i Ådalen, men jeg håber heller ikke at forlængelsen er med henblik på at han skal starte alt for mange kampe i næste sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Sympatisk, men håber det er som back-up for den kommende sæson
                Håber ikke at det er på bekostning af en forstærkning men tillykke med det.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Tillykke til OB og til Bjørn. Synes det giver god mening.

Comment

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...dovre/10609106

Ikke et rygte men en mulighed.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Nu har Bjørn jo lige forlænget og er Per ikke længere fremme på banen ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Håber ikke at det er på bekostning af en forstærkning men tillykke med det.
                        det tænker jeg da det er. Ellers skal man vel til at skippe en afsted. Fire mand; BP, Bûrgy, Askou og Gomez.

Så skal man sende Askou på leje, eller tro man kan sælge Gomez nu.

Tænker planen er Bürgy og Gomez som stopper par, uden Gomez mangler vi i den grad fart.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Tillykke til OB og til Bjørn. Synes det giver god mening.
                          Enig

tror han er god for kulturen. En ægte fighter.

Jeg har dog lidt forbehold; BP er ikke den hurtigste og bentøjet har han da også har lidt problemer med. Sammenholdt med at bürgy heller ikke er en spiller med alt for meget fart i stængerne - så skal Gomez næsten spille...og kan han skære ned på antallet af fuck ups - så er det fint....

Syntes det er fint der er styr på de fire bagerste til starten af næste sæson, tænker det er solidt - men kunne sagtens forstærkes.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tænker jeg da det er. Ellers skal man vel til at skippe en afsted. Fire mand; BP, Bûrgy, Askou og Gomez.

Så skal man sende Askou på leje, eller tro man kan sælge Gomez nu.

Tænker planen er Bürgy og Gomez som stopper par, uden Gomez mangler vi i den grad fart.
                            Det er jo så bare håbløst … målene er fløjtet ind i 1. div. Det stopper nok ikke i SL med det samme udgangspunkt.
                            3 hold i top6 i 1. div. har færre mål imod sig.I SL er der væsentligt flere mål ..
                            Last edited by Plum; 07-05-2025, 16:41.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er jo så bare håbløst … målene er fløjtet ind i 1. div. Det stopper nok ikke i SL med det samme udgangspunkt.
                              3 hold i top6 i 1. div. har færre mål imod sig.I SL er der væsentligt flere mål ..
                              det er ikke mig du skal overbevise

Jeg tænker absolut første prioritet bør være den centrale midtbane, vi skal også have kigget på kanter og eller angribere. Kommer Myhra tilbage eller skal man også kigge på en målmand? Tænker der er rigeligt at se til - det vidste vi jo.

Med forlængelsen af BP så tænker jeg man har styr på det centrale forsvar, ikke at det ikke kan forstærkes - men man har et fornuftigt og solidt centralt forsvar, om ikke andet til at starte sæsonen op med.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er ikke mig du skal overbevise

Jeg tænker absolut første prioritet bør være den centrale midtbane, vi skal også have kigget på kanter og eller angribere. Kommer Myhra tilbage eller skal man også kigge på en målmand? Tænker der er rigeligt at se til - det vidste vi jo.

Med forlængelsen af BP så tænker jeg man har styr på det centrale forsvar, ikke at det ikke kan forstærkes - men man har et fornuftigt og solidt centralt forsvar, om ikke andet til at starte sæsonen op med.
                                Faldt over denne tidligere i dag i anden anledning .. spørgsmålet er om man er meget videre ..

https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...l-at-investere

men er det solidt .. det har det ikke været i 1. div. og reelt har man skiftet Slotsager og Mihajlo ud med Burgy og Askou .. i bedste samligning ..
                                Last edited by Plum; 07-05-2025, 17:12.

Comment

Working...
                                X