Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er jo lidt som man læser det…

De unge vi tager op er ofte lige så gode eller bedre end alt det uduelige affald vi har hentet i mange år. Til 3-6 gange større løn

Det er de unge vi tager op der giver de store transfers. Så teorien er jo flere op jo større er chancen for en brænder igennem

Kulturen er bare SÅ meget bedre med en trup af homegrown

Jo flere unge der fylder pladserne jo flere lønkroner er der til at hente nogle “sikre” spillere som vi har set siden Nagel kom til. Så måske kan lønloftet hæves fordi der render så mange billige akademister rundt og ikke optager ret mange lønkroner. Det betyder ofte at der også er flere lønkroner tilgængelig når man så gerne vil forlænge med de bedste af de unge. Det gør det også nemmere når vejen til spilletid er kort.

Så jeg læser at ved at have flere unge har vi råd til at hente flere store dyre profiler som bør gøre start 11 endnu bedre

Faren ligger i hvis vi pludselig løber ind i en hulens masse skader
    Måske på sigt hvis de får kontinuerlig spilletid, men hvem har vi hentet de store transfers på indtil nu

Vi skal også passe på, at truppen ikke bliver fyldt med for mange "talenter", så etablerede spillere ikke gider skrive kontrakt, da de mere ser klubben som en rugekasse end én med ambitioner. Det ene udelukker bestemt ikke det andet, men tror bestemt at de etablerende spillere også kigger på det.
    Last edited by Online; 24-04-2025, 14:39.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

En smal trup, den har vi allerede.... der mangler bare Superliga kvalitet i den og hvis det er en smal trup, så er der en stor chance for kvaliteten på bænken ikke vil være god nok. Med mindre, man vælger at få forstækrninger ind til start 11eren og udleje nogle af de unge. Er blevet mere bekymret for næste sæson end jeg var i forvejen. :(
    Det er jo lidt som man læser det…

De unge vi tager op er ofte lige så gode eller bedre end alt det uduelige affald vi har hentet i mange år. Til 3-6 gange større løn

Det er de unge vi tager op der giver de store transfers. Så teorien er jo flere op jo større er chancen for en brænder igennem

Kulturen er bare SÅ meget bedre med en trup af homegrown

Jo flere unge der fylder pladserne jo flere lønkroner er der til at hente nogle “sikre” spillere som vi har set siden Nagel kom til. Så måske kan lønloftet hæves fordi der render så mange billige akademister rundt og ikke optager ret mange lønkroner. Det betyder ofte at der også er flere lønkroner tilgængelig når man så gerne vil forlænge med de bedste af de unge. Det gør det også nemmere når vejen til spilletid er kort.

Så jeg læser at ved at have flere unge har vi råd til at hente flere store dyre profiler som bør gøre start 11 endnu bedre

Faren ligger i hvis vi pludselig løber ind i en hulens masse skader

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Intet at beklage
    Tak

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Meget af artiklen handler om Jimmis karriere.

Ellers er hovedpunkterne
    • De ønsker en smal trup med kort vej til spilletid
    • Jimmi bruger sin erfaring som agent
    • Basen skal have et skandinavisk aftryk (ser på kendte spillere i Skandinavien)
    En smal trup, den har vi allerede.... der mangler bare Superliga kvalitet i den og hvis det er en smal trup, så er der en stor chance for kvaliteten på bænken ikke vil være god nok. Med mindre, man vælger at få forstækrninger ind til start 11eren og udleje nogle af de unge. Er blevet mere bekymret for næste sæson end jeg var i forvejen. :(

Leave a comment:

replied

Ok, det har jeg så overset, beklager og tak.
    Intet at beklage

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Det gjorde jeg tre indlæg før dit
    Ok, det har jeg så overset, beklager og tak.

Leave a comment:

replied
    Er der nogen som har bold plus, som vil beskrive indholdet af denne artikel https://bold.dk/fodbold/nyheder/nye-...r-om-fremtiden i såfald mange tak på forhånd.
    Det gjorde jeg tre indlæg før dit

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Er der nogen som har bold plus, som vil beskrive indholdet af denne artikel https://bold.dk/fodbold/nyheder/nye-...r-om-fremtiden i såfald mange tak på forhånd.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Ja Grot var god i Viborg, hvilket var derfor han blev solgt. Det skifte mislykkedes tydeligvis.
    Men Duelund har jo tydeligvis også kun været god i Midtjylland. Han har ikke været fast starter for en klub siden. Det er alt for længe siden, til at jeg synes OB skal tage den chance.
    Det er egentligt ikke Duelunds niveau, men snare hans skadeshistorik jeg er bekymret for. Men ser ham ellers som en forstærkning, som vi har mulighed for at hente i vores situation/position.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Grots præstationer de senere år er da heller ikke prangende eller rettere hele hans karriere. Har vel kun haft en god sæson i VFF.

https://www.transfermarkt.com/jay-ro...spieler/360517
    Ja Grot var god i Viborg, hvilket var derfor han blev solgt. Det skifte mislykkedes tydeligvis.
    Men Duelund har jo tydeligvis også kun været god i Midtjylland. Han har ikke været fast starter for en klub siden. Det er alt for længe siden, til at jeg synes OB skal tage den chance.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Meget af artiklen handler om Jimmis karriere.

Ellers er hovedpunkterne
    • De ønsker en smal trup med kort vej til spilletid
    • Jimmi bruger sin erfaring som agent
    • Basen skal have et skandinavisk aftryk (ser på kendte spillere i Skandinavien)

Leave a comment:

replied

Forskellen på de to er vel at Duelunds gode præstationer ligger noget længere tilbage. Hans præstationer i starten af 20erne er ikke så relevante længere.
    Grots præstationer de senere år er da heller ikke prangende eller rettere hele hans karriere. Har vel kun haft en god sæson i VFF.

https://www.transfermarkt.com/jay-ro...spieler/360517

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Nogen der kan referere? https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-om-fremtiden

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Forskellen på de to er vel at Duelunds gode præstationer ligger noget længere tilbage. Hans præstationer i starten af 20erne er ikke så relevante længere.
    Der går sjældent røg af en brand uden ild.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Grot Kampe 221 Mål 44 Assist 11

Duelund Kampe 228 Mål 37 Assist 24

Leave a comment:

Working...
X