Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nu plejer vi jo netop at have det sværest mod hold der kun forsvarer sig - så tænker vi skal bruge nogle forstærkninger så vi kan lukke sådanne forsvar op. Er jo ikke et nyt fænomen - OB har spillet godt mod de bedste, men det giver sjældent point. Samtidig har vi det svært mod de "små" hold i de kampe hvor vi skal sikre os point. Det er sjovt at hive en sejr i en tæt kamp mod BIF eller spille lige op med FCK.
Men til næste sæson så håber jeg virkeligt vi begynder at vinde de kampe vi "skal" vinde.
Dermed ikke sagt vi ikke skal have klare forstærkninger, for det er indiskutabelt, men at vi opretholder et fornuftigt niveau på dødbolde, kan dælme også blive vigtigt!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er de nok ikke. Men selv med den trup vi har nu kunne vi jo spille lige op med dem. Bare min pointe
Men til næste sæson så håber jeg virkeligt vi begynder at vinde de kampe vi "skal" vinde.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Kan på ingen måde se ham i FCM med den midtbane/forsvar de allerede har
Tror han kunne være god som 6'er, men foretrækker stadigvæk Kraev, hvis han kan lokkes væk fra Pia
- Likes 3
Leave a comment:
-
Der skal ikke mange forstærkninger til for at være på niveau eller lidt bedre end Aab og VB.
Hold nu op hvor er det forfærdeligt ringe fodbold
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægHan er en FCM-classic signing. Måske også FCN kunne være interesserede.
Jeg er 100% sikker på at TB og JN har kontakt til ham, og det er heller ikke prisen, der skræmmer.
Det skal være fordi, at det vi er i konkurrence med, er over vores niveau. Vi kan måske lokke med, at han kan få godt med spilletid hos os, og en relativt central rolle i truppen.
Der tror jeg, han skal være indstillet på en mere perifær rolle i FCM og FCN.
Tror han kunne være god som 6'er, men foretrækker stadigvæk Kraev, hvis han kan lokkes væk fra PiaLast edited by Online; 28-04-2025, 19:13.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
Han er en FCM-classic signing. Måske også FCN kunne være interesserede.
Jeg er 100% sikker på at TB og JN har kontakt til ham, og det er heller ikke prisen, der skræmmer.
Det skal være fordi, at det vi er i konkurrence med, er over vores niveau. Vi kan måske lokke med, at han kan få godt med spilletid hos os, og en relativt central rolle i truppen.
Der tror jeg, han skal være indstillet på en mere perifær rolle i FCM og FCN.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-superligaen
kun 3 tilgange til sommer det vil være et sats.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis der en her der kan gengive noget så gør det gerne
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-om-fremtiden
Leave a comment:
Leave a comment: