Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mener du ligefrem 3 mand er rigeligt?En skade på 3 uger til en af dem og vi ejer ikke en back.
Så er vi allerede tilbage til at møblere rundt.
Det er ikke der de første investeringskroner skal bruges .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Skal måske have en vb men Owusu på højre og Adam på venstre med McCoy som backup og så er Grubbe jo også back ..
Det er ikke der de første investeringskroner skal bruges ..
Ellers er der jo en Richard Helveg på u19. Ved ikke om han er lige ung nok/hvor klar han er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Umiddelbart er det nok ikke her vi har de største udfordringer. Det er selvfølgelig en svækkelse uden Nico, men vi har større udfordringer i de to forreste kæder, som det er vigtigere vi styrker. Mandskabsmæssigt har vi McCoy der kan gardere på begge backs, og Grubbe der kan gardere på højre. Det er ikke imponerende, men set værre. Adam og Owusu er pæne startere på et bundhold i superligaen
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nu skal vi lige kvalificere os til at blive et bundhold først. Håber da ikke det er ambitionen.
Comment
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/club...ippen-i-brugge
Casper Nielsen på vej væk fra Club Brugge - han var jo god da han var her sidst :)
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/klubber/club...ippen-i-brugge
Casper Nielsen på vej væk fra Club Brugge - han var jo god da han var her sidst :)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 6
Comment
-
Skal måske have en vb men Owusu på højre og Adam på venstre med McCoy som backup og så er Grubbe jo også back ..
Det er ikke der de første investeringskroner skal bruges ..
Og vi kommer ikke til at kunne fedte os igennem som man har gjort denne sæson - så lad nu være med at prøve
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
enig - tre plus Grubbe gør at backs næppe er der man skal kigge først. Men håber virkeligt at det bliver til mere end tre tilgange til truppen. Truppen er tynd som det ser ud nu - og en af de mange grunde der bringes op når der snakkes dårlige præstationer - er de mange skader.
Og vi kommer ikke til at kunne fedte os igennem som man har gjort denne sæson - så lad nu være med at prøve
Myhre/Hansen
Owusu. Burgy. Gomez. Adam.
Trybull.
Ejdum. X
DonD. Luca. Grot.
Hansen/Eskildsen
McCoy. Bjørn. Askou. ?/(Bryde/Helveg).
Sandberg. (Lassen)
Grubbe. (Gryner) Yaya. (Bender)
Markus. Hansborg. Magnus.
er ikke den dårligste opstilling i SL .. og talenterne vil heller ikke være de ringeste reserver ..
Kunne rigtig godt tænke mig en CB, CDM og CM samt erstatninger for de der måtte forsvinde (Nico) og blive solgt.
Og så har man stadig Bonde i baghånden men han må jo så forsøge at slå Ejdum eller en ny af .. konkurrence skader ikke ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/klubber/club...ippen-i-brugge
Casper Nielsen på vej væk fra Club Brugge - han var jo god da han var her sidst :)
Comment
-
Jeg er egentlig ikke så nervøs for de enkelte spillere .. reelt har vi ikke de dårligste spillere mand for mand i næste sæson sådan som det ser ud nu men som hold .. puha ..
Myhre/Hansen
Owusu. Burgy. Gomez. Adam.
Trybull.
Ejdum. X
DonD. Luca. Grot.
Hansen/Eskildsen
McCoy. Bjørn. Askou. ?/(Bryde/Helveg).
Sandberg. (Lassen)
Grubbe. (Gryner) Yaya. (Bender)
Markus. Hansborg. Magnus.
er ikke den dårligste opstilling i SL .. og talenterne vil heller ikke være de ringeste reserver ..
Kunne rigtig godt tænke mig en CB, CDM og CM samt erstatninger for de der måtte forsvinde (Nico) og blive solgt.
Og så har man stadig Bonde i baghånden men han må jo så forsøge at slå Ejdum eller en ny af .. konkurrence skader ikke ..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
argh du kan godt se hvor tyndt det ser ud når vi ser på reserve holdet. Jeg har ikke fulgt med i suppen i år - så hvor sdrj, vejle, viborg o. l. står rent trup mæssigt ved jeg ikke. Men nej start 11 ser fornuftig ud, rent navnemæssigt - spillet er der jo ikke. Og Tre klare forstærkninger vil jo naturligt gøre bredden lidt større. Jeg syntes personligt der bliver for mange akademister og nok en del af dem der for får langt til spilletid - så håber man får sent et par stykker på leje. McCoy og Askou skal nok kunne byde sig til - og så skal der være plads til dem man rykker op nu her i sommerpausen. Hansborg, Sandberg og Yaya tror jeg skal videre - enten permanent eller på leje, så de kan få noget spilletid.
Som sagt fra os begge .. spillerne er der, holdet er ikke …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Jeg håber på en anden.
Comment
-
Comment