Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
175.000 er ikke skræmmende at matche, men der kan selvfølgelig være noget med skattereglerne. Ikke desto mindre, forestiller jeg mig ikke vi har en ærlig chance. Han ville være en drømmespiller at bygge en ny generation og hold op om.
Comment
-
175.000 er ikke skræmmende at matche, men der kan selvfølgelig være noget med skattereglerne. Ikke desto mindre, forestiller jeg mig ikke vi har en ærlig chance. Han ville være en drømmespiller at bygge en ny generation og hold op om.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvad er det han er god til? Må indrømme jeg ikke kender manden.
Han har været mere ud og ind af holdet det seneste år, men efter hans skifte fra Esbjerg til Norwich blev han relativt hurtigt fast mand i Championship og har generelt set været en "stiver" i deres korset. Jeg har ikke set mere end en håndfuld kampe, men jeg vil da hands-down sige, at han ville være blandt de to-tre bedste spillere i truppen - hvis ikke den bedste set i forhold til et højt bundniveau.
Jeg forestiller mig dog, at FCM, BIF, FCN og FCK er de relevante klubber for en mand som ham.
Comment
-
Jacob Lungi er en løbestærk defensiv midtbane, der kan vikariere på venstre back. Han har spillet begge positioner.
Han har været mere ud og ind af holdet det seneste år, men efter hans skifte fra Esbjerg til Norwich blev han relativt hurtigt fast mand i Championship og har generelt set været en "stiver" i deres korset. Jeg har ikke set mere end en håndfuld kampe, men jeg vil da hands-down sige, at han ville være blandt de to-tre bedste spillere i truppen - hvis ikke den bedste set i forhold til et højt bundniveau.
Jeg forestiller mig dog, at FCM, BIF, FCN og FCK er de relevante klubber for en mand som ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Lønninger i England er langt bedre end i Brøndby. Mon ikke han har muligheder der?
Hvis Lungi vil hjem, så tager han hjem.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Attila Se indlægMon ikke Zorniger har et ønske om at få ham som CB?(Manden er dog 33..) https://www.transfermarkt.com/anthon.../spieler/58995 https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...xYkNAU0K3YSrhQ
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-paa-nerverne"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMed Nico' afgang skal der vel en ny back ind også? Så altså 4 nye eller hvad?
Eller er det Bjørninho der også lige dækker den?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Burde owuso Adam og mccoy ikke være rigeligt :) mon ikke Troels godt vidste at han ikke ville forlænge da han meldte ud at vi skulle hente 3 spillere:)En skade på 3 uger til en af dem og vi ejer ikke en back.
Så er vi allerede tilbage til at møblere rundt.
Comment
Comment