Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Så meget kender jeg ikke til manden. Men tænker det han har spillet i DK, og går kontrkatfri har skubbet ham ret højt op af listen for mange.
Tænker det vil være fint at kunne bruge foråret til at spille ham i form. Og skulle interessen for Luca blive så stor at man sælger - så står man ikke med et akut behov for en afløser (selv om der jo nok skal hentes et par angribere ind - selv hvis Luca bliver)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Så meget kender jeg ikke til manden. Men tænker det han har spillet i DK, og går kontrkatfri har skubbet ham ret højt op af listen for mange.
Tænker det vil være fint at kunne bruge foråret til at spille ham i form. Og skulle interessen for Luca blive så stor at man sælger - så står man ikke med et akut behov for en afløser (selv om der jo nok skal hentes et par angribere ind - selv hvis Luca bliver)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Næ man manden siger jo han er tilfreds med truppen hver gang han bliver spurgt. Hvis vi havde haft en rigtig træner med ambitioner så havde han råbt og skreget i medierne for at få forstærkninger men Søren siger han er tilfreds.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Synes han har været bragt op som en ønskespiller af mange. Må indrømme jeg ikke er spor overbevist. Han havde en halvsæson der i Viborg, hvor han var virkelig god. Men inden da var han ikke så imponerende. Og det et vist gået helt i stå for ham siden. I mine øjne ligner det mere han bare overpræsterede i den sæson der. Kunne godt frygte han kommer ind som en ny Zohore, hvis det sker.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Jeg synes også det lugter i den retning.
Jay Roy Groot er mit gætOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkontrakfri, angriber med kendskab til den danske liga - kender måske et par af de tidligere viborg spillere vi har i truppen
Edit… Anything can happen. Så lad os seLast edited by fmprOB; 03-03-2025, 17:34.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkontrakfri, angriber med kendskab til den danske liga - kender måske et par af de tidligere viborg spillere vi har i truppenLast edited by Agbre; 03-03-2025, 17:28.
- Likes 3
Leave a comment:
-
kontrakfri, angriber med kendskab til den danske liga - kender måske et par af de tidligere viborg spillere vi har i truppen
Leave a comment:
-
Næ man manden siger jo han er tilfreds med truppen hver gang han bliver spurgt. Hvis vi havde haft en rigtig træner med ambitioner så havde han råbt og skreget i medierne for at få forstærkninger men Søren siger han er tilfreds.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror de har en masse transition igang med nogle spillere. Så mon ikke Grymer,Noah Lassen og Magnus Andersen kan træne med hvis det er nødvendigt
Vi er enige om at SK nok ikke er verdens bedste træner. Og sikkert ikke er her vildt længe som 1. Holdstræner. Men det må satme heller ikke være nemt at være ham med de her betingelser
Leave a comment:
-
selvfølgelig han var jo nærmest bare fyld. Men nu kan de ikke engang træne 11 mod 11 mere.
Men han er osse en af de eneste offensive spillere i truppen så det er lidt et sats.
Vi er enige om at SK nok ikke er verdens bedste træner. Og sikkert ikke er her vildt længe som 1. Holdstræner. Men det må satme heller ikke være nemt at være ham med de her betingelser
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så er der tæt på at være ryddet helt op efter den svenske besættelse. Det har sgu været hurtigt og effektivt arbejde. Af med plasteret, bum. Så håber vi ikke Falck kassen skal frem igen.
Leave a comment:
Leave a comment: