Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Det kan jeg sagtens være enig i, Manneh og Fenger ville have været gode at beholde i foråret, givet lidt bedre bredde. Økonomien i deres salg ville næppe heller være afgørende.
Det er jeg også enig, men det har jo ikke kunne lade sig gøre at få dem vi gerne ville. Og det er min pointe, at så er alternativet jo så at hente spillere vi egentlig ikke ønsker eller mener er de rigtige til OB/projektet.
Men det er jo en del af den nye tilgang i OB. Vi skal ikke smide vores lodsedler efter folk der måske vil OB til sidst i vinduet, hvis alt andet glipper og de får godt med løn. Og det var BW jo faktisk også godt I gang med, selvom det endte i et cirkus af handler, så hentede han jo folk som Hajj, Deedson, Bjørn, Köhler, og mange andre i den første del af vinduet, og TB er fortsat. Så "plejer" er overvurderet hvad det angår. Den hopper jeg ganske enkelt ikke på.
Der må jeg altså lige stoppe op! Jeg tror ikke alt kommer til at gå vores vej, og det er bestemt ikke det jeg ytrer. Det ville jo naivt at tro på.
Jeg hører bestemt hvad du siger, jeg er bare ikke der hvor jeg tror på det er så stort et gamble. Eller at jeg kan se alternative handler der skulle være lavet i stedet for dem der glippede.
Jeg forestiller mig ikke at det går så godt. Som skrevet ovenfor, jeg er bestemt ikke helt ude på den anden fløj hvor troen er at alt går godt... en fløj som jeg iøvrigt slet ikke tror eksisterer herinde. Jeg står midt imellem og tror det er der vi lander.
Leave a comment: