Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
- Likes 4
-
Manneh fik debut i Skotland idag. han nåede 13 min på banen så fik han rødt kort. ham skal de nok blive glade for.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Nej og ja
Desuden har jeg aldrig kaldt TB inkompetent, da det jo åbenlyst kræver, at man har en kompetence
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Er der overhovedet ingen der tror på TB, når han siger, at det ikke var muligt at tilknytte spillere af den fornødne kvalitet, så længe vi spiller i 1. div? Det skulle ikke undre mig, at de på den yderste TB-hater-fløj mener, at TB kun siger det for at dække over sin inkompetence som sportsdirektør
EDIT: jeg er overbevist om, at Manneh og Fengers ønske om at komme væk var så stort - allerede i sommers - at det måske ikke var holdbart at holde på dem mod deres ønske mere.
Desuden har jeg aldrig kaldt TB inkompetent, da det jo åbenlyst kræver, at man har en kompetenceLast edited by Online; 16-02-2025, 15:27.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Man skal heller ikke glemme, at TB har hentet to kvalitetsspillere (ser det ud til) i dette vindue. Så spørgsmålet er om andre klubber har været i stand til at hente mere end to kvalitetsspillere i et vintervindue i 1. div OG om de klubber har hentet dem på en ekstremt høj løn for at trække dem til, som bare ikke spiller med langtidsplanen og det man gerne vil bruge pengene på til sommer. Jeg er overbevist om, at OB til sommer sagtens kan tiltrække interessante spillere. Oprykning er ikke sikret - men selv jeg - som er ekstremt pessimistisk - har svært ved at tro på at vi ikke rykker op. Der skal ske ret vilde ting. Og jeg synes ikke at det er nødvendigt at OB rykker op med 15 point ned til nummer 3 for at det er en succes.
Jeg håber at jeg bliver gjort til skamme, men jeg synes ikke at Troels og co. har sat sig selv i en specielt gunstig situation frem mod næste sæson, og derfor dumper jeg personligt det netop overståede vindue.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Don d er ikke med i dagens kamp. Det må være det dårligste angreb ob stiller med i mange mange år.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Andre klubber har i 1. division tidligere formået at forstærke sig godt forud for superliga, så det er vel rimeligt nok at sætte spørgsmålstegn ved den sportslige ledelses evner eller Thorborgs villighed til at investere?
Jeg har intet imod TB som sportsdirektør, syntes han gjorde det fint i BIF og er generelt forsigtig optimist, men det kan også godt blive lidt fattigt bare at affeje alt kritik med “vi spiller jo i 1. Division så hvad skal manden gøre?”. Altså, han er sportsdirektør og ansvarlig for at sammensætte truppen. Jeg bilder mig ikke ind at status som første divisions hold givet gode arbejdsvilkår, men det er nu en gang hans job.
Jeg køber 100% ind på en strategi om at satse mere på talenter, men at man ved at beskære truppen så voldsomt som vi nu har gjort ‘måske’ tvinger Krogh til at spille med flere fra akademiet er måske også lidt søgt at kalde en talentsatsning. Særligt hvis vi nu bare kommer til at glo på 2 backs på midtbanen i stedet for Bonde og Manneh. Det er for mig at se en ca. lige så kortsigtet lappeløsning uden udviklingspotentiale som det ville have været at lade Manneh gå sæsonen ud, at hente noget kort leje-haløj eller at trække en lottokupon op af hatten.
Argumentet om at “det er bedre ikke at foretage sig noget end det vil være at foretage sig noget forkert” er selv sagt svært at være uenig i, men.. dælme også fladt hvis man som fan skal sidde og glæde sig over i bedste fald status-quo fordi vi derved i det mindste ikke præsterede tidligere tiders fuck-up.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Er der overhovedet ingen der tror på TB, når han siger, at det ikke var muligt at tilknytte spillere af den fornødne kvalitet, så længe vi spiller i 1. div? Det skulle ikke undre mig, at de på den yderste TB-hater-fløj mener, at TB kun siger det for at dække over sin inkompetence som sportsdirektør
EDIT: jeg er overbevist om, at Manneh og Fengers ønske om at komme væk var så stort - allerede i sommers - at det måske ikke var holdbart at holde på dem mod deres ønske mere.
Jeg har intet imod TB som sportsdirektør, syntes han gjorde det fint i BIF og er generelt forsigtig optimist, men det kan også godt blive lidt fattigt bare at affeje alt kritik med “vi spiller jo i 1. Division så hvad skal manden gøre?”. Altså, han er sportsdirektør og ansvarlig for at sammensætte truppen. Jeg bilder mig ikke ind at status som første divisions hold givet gode arbejdsvilkår, men det er nu en gang hans job.
Jeg køber 100% ind på en strategi om at satse mere på talenter, men at man ved at beskære truppen så voldsomt som vi nu har gjort ‘måske’ tvinger Krogh til at spille med flere fra akademiet er måske også lidt søgt at kalde en talentsatsning. Særligt hvis vi nu bare kommer til at glo på 2 backs på midtbanen i stedet for Bonde og Manneh. Det er for mig at se en ca. lige så kortsigtet lappeløsning uden udviklingspotentiale som det ville have været at lade Manneh gå sæsonen ud, at hente noget kort leje-haløj eller at trække en lottokupon op af hatten.
Argumentet om at “det er bedre ikke at foretage sig noget end det vil være at foretage sig noget forkert” er selv sagt svært at være uenig i, men.. dælme også fladt hvis man som fan skal sidde og glæde sig over i bedste fald status-quo fordi vi derved i det mindste ikke præsterede tidligere tiders fuck-up.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
du forudsætter så at vi henter de "forkerte" i dette vindue - mens det bliver de "rigtige" til sommer...
helt enig - selv hvis man ikke havde slanket truppen SÅ markant - så kunne det stadig gå galt. Min pointe er bare at ved at køre med så tynd en trup er risikoen for det går så galt, noget større.
Med Manneh og Fenger i truppen ( eller to erfarne erstatninger ) der ved du hvad du får, sådan rimeligt konsistent. Det gør vi ikke på samme måde med de unge (hvilket er helt i orden - de skal have tid til at udvikle sig)
Du har helt ret - selvf. kan der stå forstærkninger klar tidligere i vinduet. Men sommer vinduet er en kort pause - så selv med tilgange tidligt i vinduet - så når de næppe at være spillet ordenligt ind til sæson start. 14 dage efter vinduets åbning er ca der sæsonen starter.
Læg så dertil at jeg formoder vi skal hente en del spillere ind. Havde man nu fået erstatninger for eks Manneh og Fenger ind nu - så kunne de spilles ind og være klar fra dag 1. Og så havde man knap så travlt med at hente de 2-3 andre der skal bringes ind.
(...)
EDIT: jeg er overbevist om, at Manneh og Fengers ønske om at komme væk var så stort - allerede i sommers - at det måske ikke var holdbart at holde på dem mod deres ønske mere.Last edited by claudes1; 16-02-2025, 12:58.
- Likes 4
Leave a comment:
Leave a comment: