Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nok heller ikke helt ved siden af. Kommer nok meget an på hvem der ryger ud.
Men håber ikke der bliver solgt fra grundstammen.
Jeg syntes personligt det giver god mening når det så også giver god spilletid til de talenter der skal være de nye profiler om et par år. Fenger,Luca og Ejdum lignede jo også nogen der var langt fra noget i starten da de rykkede op. De nye skal jo findes imellem Julius,Martin,Hansborg osv. Hvis tiden ikke er til det nu kommer den aldrig
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det tror jeg desværre at der gør. Det lyder til at der er stor villighed for at slippe nogle af de profiler der har kontraktudløb. Så man vil prøve at cashe lidt ind på noget af det mens det er muligt når vi alligevel er rykket op. Den er 100%.
Jeg syntes personligt det giver god mening når det så også giver god spilletid til de talenter der skal være de nye profiler om et par år. Fenger,Luca og Ejdum lignede jo også nogen der var langt fra noget i starten da de rykkede op. De nye skal jo findes imellem Julius,Martin,Hansborg osv. Hvis tiden ikke er til det nu kommer den aldrig
DonD ligeledes men passer måske ikke ind i det nye.
Nico og Slotsager beholder jeg hellere end at de forsvinder men når de nu alligevel er væk så lad da OB få lidt mønt på dem til at hente en stammespiller i forsvaret .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men hvem er stammen? Myhra, Trybull, Ejdum og Luca har alle “lange” kontrakter.
DonD ligeledes men passer måske ikke ind i det nye.
Nico og Slotsager beholder jeg hellere end at de forsvinder men når de nu alligevel er væk så lad da OB få lidt mønt på dem til at hente en stammespiller i forsvaret ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Han er også den mest værdifulde. Så da gerne grot ind som erstatning så.
Ved ikke om der er interessere fra nogen af parterne.
Men der er åbenbart gang i flere ting både ud og ind.
Der kunne jeg se lidt mere logik fra Adam Sørensens side.
Men hvis det sker, vil jeg da ikke klage.
Comment
-
Aner ikke noget som helst. Men 3 ud og 1 ind vil være mit gæt hvis det skal være præcise tal
Jeg må ærligt tilstå jeg ikke kan se, hvordan OB skulle undgå at hente 2 spillere, med de rygter der er om DonD i hvert fald.
Og så skal der bare hentes noget til forsvaret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Hvad tror du Positionen på spilleren ind er?
Jeg må ærligt tilstå jeg ikke kan se, hvordan OB skulle undgå at hente 2 spillere, med de rygter der er om DonD i hvert fald.
Og så skal der bare hentes noget til forsvaret.
Vi må se. Kan også være det ender med 2. Jeg tror bare kun på 1. Men man ved jo aldrig om lige den rigtige dukker op. Så har man også økonomien til at slå til
Comment
-
Jeg tænkte på Fenger,Slots,Manneh og Nico som man kunne cashe ind på. Og måske DD fordi han ikke rigtig passer ind mere"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg tænkte på Fenger,Slots,Manneh og Nico som man kunne cashe ind på. Og måske DD fordi han ikke rigtig passer ind mere
DD har man trods alt en længere kontrakt på.
Men Manneh skal man sgu da ikke sende afsted nu - vi burde i forvejen have en erstatning ind for Bonde. Lader man så også ham gå så er den sgu da helt gal.
Vi er ikke rykket op endnu, vi så sidste forår hvor hurtigt alt kan gå galt. Fint nok der skal være plads til de unge - men der skal simpelthen også være en ordenlig stamme der kan bygges op om - og igen igen så har jeg min kæphest med hvad der skal ske frem mod næste sæson - der bliver rigtigt meget der skal rettes til i sommer vinduet - igen skubber man det foran sig.
Last edited by mhbp; i dag, 00:06.
Comment
Comment